بهترین وب سایت ساز های آنلاین رایگان بهترین وب سایت ساز های آنلاین رایگان

رتبه این آیتم
بهترین وب سایت ساز های آنلاین رایگان
رتبه 3 در 82 رای از 1 تا 5

برای ایجاد وب سایت می توانید از سایت سازها استفاده نمایید. البته در صورتی که نیاز به حضور جدی و معرفی شرکت و برند خود را از طریق اینترنت دارید بهتر است عملیات طراحی وب سایت خود را زیر نظر یک شرکت معتبر انجام دهید. سایت سازها معمولا ساده و ضعیف هستند و برای کسب و کار در محیط اینترنت مناسب نیستند و صرفا برای بدست آوردن تجربه حضور در اینترنت مناسب هستند. جهت طراحی سایت به صورت حرفه ای و معرفی برند و محصولات خود و انجام امور بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت بهتر است با یک شرکت طراحی سایت مشورت نمایید.

همچنین می توانید مقاله ساخت سایت بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان را مطالعه نمایید

سایت سازی کار ساده ای نیست. برای آنکه سایت ایجاد نمایید می بایست html , css , jquery , javascript و php بدانید که یادگیری آنها کار ساده نیست. حتی در صورتی که شما این موارد را یاد بگیرید تجربه کافی در مورد نحوه استفاده از آنها را ندارید. در صورتی که قصد راه اندازی سایت را به راحترین راه ممکن دارید می توانید از سایت سازهای رایگان آنلاین استفاده نمایید. سایت های بسیاری برای ساخت سایت به صورت رایگان وجود دارند ولی پیدا کردن بهترین های آنها راحت نیست. امروز برای شما چند سایت ساز را معرفی می نمایم که محبوب تر از سایر سایت ها هستند.

Wix بهترین سایت ساز رایگان آنلاین می باشد

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Wix ابزار بسیار ساده طراحی سایت حرفه ای به صورت آنلاین و رایگان در چند دقیقه می باشد. ساختن وب سایت توسط Wix به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت را بر اساس نیازهای خود تنظیم نمایند. نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت ندارید. و دارای گرافیک های بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت می باشد. 100% رایگان می باشد و در صورتی که قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر استفاده نمایید, می توانید در حدود 16 دلار در ماه پرداخت نمایید.

آدرس سایت Wix

Tumblr – سایت ساز رایگان جهت ساخت وبلاگ

بهترین وب سایت سازهای آنلاین

Tumblr نیازی به معرفی ندارد. شما می توانید بلاگ خود را ایجاد نموده و آن را به اشتراک بگذارید, که این موارد شامل تصویر، متن، فیلم و سایر مدیاها می باشند. Tumblr فقط ابزار ساخت وب سایت / وبلاگ به صورت رایگان نیست بلکه در حقیقت فضای وبی شما است که به شما امکان به اشتراک گذاری همه چیز را می دهد.

رویت سایت Tumblr

Webs – سایت ساز رایگان جهت ساخت سایت های حرفه ای

طراحی وب رایگان

Webs ابزار ساخت وب سایت به صورت رایگان می باشد که دارای ابزارها و امکانات بسیاری برای ایجاد سایت به صورت حرفه ای می باشد, که کاملا رایگان بوده. Webs تعداد بسیاری قالب وب سایت دارد که به شما امکان معرفی بهتر حرفه و شغل خود را می دهد. بخش رایگان آن به شما 0.5 گیگ فضا و 40 گیگابایت پهنای باند ماهیانه می دهد ولی برای استفاده از امکانات حرفه ای تر آن می بایست در حدود 3 دلار در ماه به بالا پرداخت نمایید.

مشاهده در Webs

IMCreator – سایت ساز ساده وب سایت

طراحی صفحات وب رایگان

ابزار بسیار ساده ویرایش html به شما امکان ساخت ساده و سریع وب سایت را می دهد. این سایت ابزار دراگ و دراپ جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت دارد. و نیازی به دانستن کد نویسی جهت پیاده سازی وب سایت ندارید. همچنین این سایت به شما امکان ارتقاء سرویس های خود را می دهد.

آدرس سایت IMCreator

Weebly

سایت ساز رایگان

Weebly امکانات فراوانی به کاربر برای ساخت وب سایت قوی ارائه می نماید. برنامه دارای قالب های بسیاری می باشد که امکان انجام تغییرات بر روی آن را دارید. همچنین این سایت دارای سرویسی جهت طراحی سایت موبایل می باشد.

آدرس  Weebly

MoonFruit

سایت سازی رایگان

به مانند سایر ابزارها, MoonFruit به شما امکان ساخت وب سایت بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی را می دهد. پس از ورود کافی است قالب مورد نظر خود را انتخای نمایید. همچنین دارای سرویس های پیشرفته تر می باشد که نیاز به هزینه دارد.

بررسی نمایید MoonFruit

Yola

ساخت سایت رایگان

سایت ساز رایگان آنلاین با با ابزار دراگ و دراپ خود به شما امکان تغییر در قالب وب سایت را به راحتی می دهد. همچنین دارای سرویس آمار سایت می باشد.

آدرس Yola

Google Sites – ابزار ساخت بسیار ساده و آنلاین گوگل

طراحی وب رایگان

دارای قالب های آماده بسیاری برای ایجاد سایت می باشد و یکی از سایت سازهای مناسب است. و البته خیالتان از بایت سئو سایت راحت خواهد بود.

آدرس Google Sites

Jigsy – بهترین سایت ساز دراگ ودراپ رایگان

طراحی وب سایت رایگان

با Jigsy, و توسط ابزار دراگ و دراپ آن به راحتی می توانید المان های html را در صفحه جا به جا نمایید و صفحه خود را طراحی نمایید. این سرویس همچنین دارای قالب های سازگار با موبایل می باشد که می توانید در آنها تغییرات ایجاد نمایید. همچنین دارای بخش بانک تصاویر می باشد که می توانید از تصاویر آن در سایت خود استفاده نمایید. برای قرار دادن تصویر در سایت کافی است بخش گالری تصاویر سایت را بررسی نمایید تا برای مقاله خود تصویر بیابید.

آدرس Jigsy

WebNode – ساخت وب سایت در چند مرحله ساده

ساخت وب سایت رایگان

WebNode ابزار دیگر ساخت سایت در چند مرحله بسیار ساده می باشد. کاربران می توانند نام دامنه خود را استفاده نمایند و قالب سایت خود را از بانک قالب این سایت استفاده نمایند. کاربران می توانند سایت خود را از موبایل های خود بروز رسانی نمایند.

آدرس Webnode

در صورتی که موردی را فراموش کرده ام آن را در بخش نظرات معرفی نمایید. البته این مقاله صرفا در مورد سایت سازهای جهانی بود و جهت معرفی سایت سازهای داخل کشور در مقاله طراحی سایت رایگان آن ها را معرفی نموده ام.

14-خرداد-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

40 نظر

  • joker دوشنبه, 11 فروردين 1399 16:34 پست شده توسط joker

    وبسایت ساز فارسی سراغ ندارید ؟

  • joker پنج شنبه, 29 اسفند 1398 23:25 پست شده توسط joker

    پارسی بلاگ قالب هاش خوب نیست

  • AMIR2244 چهارشنبه, 24 بهمن 1397 23:43 پست شده توسط AMIR2244

    سایت درباره خبر از سراسر ایران

  • محمد من چهارشنبه, 24 بهمن 1397 21:04 پست شده توسط محمد من

    من سیستم جامع مدیریت محتوای ملی ایران رو پیشنهاد می کنم؛ جدا از بحث امکانات مهم ترین چیزی که منو جلب کرد بحث سئوی داخلی سایت های تولید شده با این CMS است. بعد از راه اندازی با این سی ام اس فارسی و کاملاً ایرانی به سرعت سایتم در گوگل دیده شد و نتایج خوبی حاصل شد.

  • سپهر سه شنبه, 20 آذر 1397 17:23 پست شده توسط سپهر

    سلام من 2 ساله تو بلاگ پارسی وبلاگ دارم و امکاناتش خداییش خوبه و کاملا فارسی هم هستش. امکانات و سرعت خوبی داره.

  • محمد غنیمی شنبه, 17 آذر 1397 19:59 پست شده توسط محمد غنیمی

    من به علت سن پنجاه و چند سال و کمبود دید نتوانستم به سوالات

  • امیر حسین سه شنبه, 13 آذر 1397 15:41 پست شده توسط امیر حسین

    می خواهم سایت فروشگاهی بسازم

  • سینا شنبه, 05 آبان 1397 10:16 پست شده توسط سینا

    هیچ کدومشون از نظر امکانات و امنیت به پای وردپرس نمیرسن. ولی کار کردن با وردپرس به اون سادگی که میگن نیست. نصب و راه اندازی خود وردپرس و پلاگین هاش و نصب قالب هاش برای کسایی که تجربه کافی ندارن دردسر سازه. برای همین بعضی سایت سازها هستن که هستشون وردپرسه ولی کار کردن باهاشون خیلی آسونه. هاست و قالب و پلاگین و همه چیز هم خودشون برات نصب میکنن. تو ایران هم چند تا شرکت کار کردن که من از یکیشون سرویس گرفتم راضی بودم: سایت ساز مانا. پشتیبانیشون خوب بود.

  • کسب درآمد از اینترنت چهارشنبه, 02 آبان 1397 22:04 پست شده توسط کسب درآمد از اینترنت

    مطالب بسیار مفیدی ارائه کردید تشکر

  • بهزاد یکشنبه, 24 تیر 1397 17:47 پست شده توسط بهزاد

    سلام مشاور املاک دارم سایت ساز املاک میخوام

  • فرهاد بابایی چهارشنبه, 20 تیر 1397 12:30 پست شده توسط فرهاد بابایی

    سایت ساز سی فایو see5.ir رو امتحان کنید مبتنی بر وردپرسه، یکهفته تست رایگان داره. یک گیگ هاست میده با پهنای باند 20 گیگ ماهانه، هاست مستقل میده، مشکلات امنیتی وردپرس رو رفع کردن گذشته از اینا راه اندازی سایت با وردپرس قطعا گوگل فرندلی تر است از ساخت سایت با سایر اسکریپت ها و سی ام اس ها بنابراین بهیچ عنوان قدرت وردپرس و هماهنگیش با گوگل رو دست کم نگیرید چون وردپرس سئوی بسیار عالی داره . سایت ساز سی فایو هم سایتهارو 5 دقیقه ای مبتنی بر وردپرس ارائه میکنه قالبهای مدرن و شیکی هم در اختیار کاربر گذاشته، بعداز خرید یکساعت کارگاه اختصاصی آموزشی برای هر کاربر برگزار میشه که دقیقا یک نفر حرفه ای روی سایت خود کاربر بهش آموزش میده این چیزی که بنظرم در ایران بینظیره. یک چیز دیگه ای که سی فایو داره اعتبار و مشتریان زیادی است که ازش سرویس میگرن مثلا هلدینگ صنایع شیر ایران و کلیه کارخانجات پگاه ایران دارن از سی فایو استفاده میکنن. سی فایو روی بسته های ویژه اش هاست پرسرعت vip داره که هارد سرور میزبان اون سایتها سریعترین نسل هارد پرسرعت در دنیا یعنی هارد nvme هستش.

  • Mohamadhosein یکشنبه, 19 فروردين 1397 16:01 پست شده توسط Mohamadhosein

    این مدل سایت سازی به هیچ دردی نمیخوره چه ایرانی چه خارجی وقتی افراد خودشون میتونن با وردپرس سایت بسازن براچی باید از این سایت ساز ها استفااه کنن حتی کپی رایت سایتشونم دستشون نیست از نظر من که خودم که سایت ساز هستم برید و خودتون با وردپرس سایت بسازید.

  • ممرش دوشنبه, 11 دی 1396 13:19 پست شده توسط ممرش

    webnode کاملا رایگان است یا بعد چند روز باید هزینه داد

  • حامد م دوشنبه, 11 دی 1396 10:53 پست شده توسط حامد م

    سی می پلاس هم یک سایت ساز Drag and Drop فارسی هست که امکانات زیادی داره

  • ippanel یکشنبه, 10 دی 1396 14:44 پست شده توسط ippanel

    مطالب وبلاگ شما را هميشه مطالعه مي کنم.اين مطلب نيز مانند قبل بسيار مفيد بود. باتشکر

  • علیرضا یزدانی جمعه, 12 خرداد 1396 11:34 پست شده توسط علیرضا یزدانی

    یکی دیگه از سایت ساز های خوب ایرانی نوین سایت ساز به نشانی هست که نسبت به قیمت امکانات خوبی ارائه میکنه. به نظرم باید مقاله ای برای بهترین سایت ساز ایرانی نوشته بشه تا کاربران ایرانی بهتر بتونند تصمیم گیری کنند.

  • سایت ساز آنلاین سیم وب سه شنبه, 04 آبان 1395 15:21 پست شده توسط سایت ساز آنلاین سیم وب

    بهترین سایت ساز ایرانی سایت ساز آنلاین سیم وب هست

  • میکروفن کنفرانس یکشنبه, 24 مرداد 1395 08:59 پست شده توسط میکروفن کنفرانس

    سایت خوبی دارید موفق باشید

  • 44444444444444amir جمعه, 25 تیر 1395 22:13 پست شده توسط 44444444444444amir

    سلام.ایا سایتی هست که به صورت رایگان قالب وردپرس فارسی بسازه؟

  • پرویز دوشنبه, 10 خرداد 1395 15:53 پست شده توسط پرویز

    اپلیکیشن لودفایلز (توسعه کسب و کار ) را مشاهده کنید و نظر بدید . متشکرم

  • سارا چهارشنبه, 15 ارديبهشت 1395 11:47 پست شده توسط سارا

    به نظر من سایت onlinegraphist برای طراحی لوگو عالی هست

  • سعید پنج شنبه, 09 ارديبهشت 1395 11:28 پست شده توسط سعید

    سلام اقا دمت گرم

  • شکیبا سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 17:21 پست شده توسط شکیبا

    سلام پیشنهاد من سایت ساز آنلاین یوتاب هست. هم قیمتش مناسبه 34 هزار تومن هم سایت هاش حرفه ای هستن

  • طراحی سایت یکشنبه, 29 فروردين 1395 18:54 پست شده توسط طراحی سایت

    سایت ساز کاموا از قلم افتاده

  • محمد علی یکشنبه, 22 فروردين 1395 13:22 پست شده توسط محمد علی

    یه سایت ساز فارسی هم مانند اینها هست به نام سایت ساز پوپش بدون دانش برنامه نویسی مثل

  • لیلی شنبه, 21 فروردين 1395 10:53 پست شده توسط لیلی

    با سلام من یک طراح گرافیک هستم برای نمونه کارهایم مثلا لوگو و پکیج های گرافیکی یک سایت ساز خوب که قابلیت ویرایش و اپلود نمونه کارهام رو بتونم انجام بدم میتونید معرفی کنید ممنون

  • arvin چهارشنبه, 18 فروردين 1395 03:11 پست شده توسط arvin

    سلام این یکی از قویترین وبسایت سازای دنیاست که فارسی هم هست

  • ملیکا پنج شنبه, 29 بهمن 1394 00:04 پست شده توسط ملیکا

    عالی بود ممنونم .

  • فهیمه شنبه, 17 بهمن 1394 20:48 پست شده توسط فهیمه

    سلام برای ساخت فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا چه سایت سازی را پیشنهتد می دهید؟ برای ساخت یک سایت طلا و جواهر چطور؟؟(سایت طلا برای فروش نیست فقط نمونه کارها و قیمت طلا و.. می خوام دراون قرار بگیره) ممون

  • GOLD CLIPS چهارشنبه, 14 بهمن 1394 17:20 پست شده توسط GOLD CLIPS

    با سلام . اگر ممکن است یک سایت ساز معرفی کنید که بشه از اون در آمد داشت . منظورم اینه که اجازه بده تبلیغات توی سایتمون بزاریم . اگر ممکن است پاسخ را برایم به جیمیلم بفرستیت یا حداقل به ایمیلم بگویید که پاسخ شما ارسال شد .

  • امین محرابی یکشنبه, 20 دی 1394 19:43 پست شده توسط امین محرابی

    با سلام.بهترین سایت ساز ایران یا حتی دنیا سایت ساز نوین سایت ساز به آدرس هست. من یه سایت ساختم و امکانات بسیار خوبی داره.یک سایت بسازید و نظر خودتان رو بگید؟

  • jaser سه شنبه, 01 دی 1394 22:21 پست شده توسط jaser

    برای کسایی که اماتور هستند چه سایت سازی از همه بهتره؟

  • Farzad_m25 چهارشنبه, 18 آذر 1394 12:49 پست شده توسط Farzad_m25

    کدام یک قابلیت rtl دارن؟

  • فریدونی جمعه, 12 دی 1393 13:45 پست شده توسط فریدونی

    به نظر من سایت irweb هم که یک سایت ساز بسیار ارزان هست با امکاناتی که میده خیلی جذاب و جالبه چون هم پنل ارسال sms میده هم فروشگاه رایگان میشه ایجاد کرد هم ایمیل خصوصی میشه ساخت و خیلی امکانات دیگه پیشنهاد میکنم به این سایت هم سری بزنید .

  • ابوالفضل دلدار دوشنبه, 19 آبان 1393 08:26 پست شده توسط ابوالفضل دلدار

    باسلام سایت شما خیلی عالیه

  • پارسا پیروز یکشنبه, 04 آبان 1393 20:52 پست شده توسط پارسا پیروز

    بفرمایید که کدام از این سایت ها سهولت بیشتری دارند برای استفاده؟ از جهت پرداخت؟ کدام یک گیفت کارت قبول میکنند. کدام یک سخت گیر هستند در مبادله پولی؟ شرکت WIX که اسراییلی هست. مشکلی ندارد برای دریافت سرویس حرفه ای برای شرکت های ایران؟ یا به طور مثال اکثر این شرکت ها که آمریکایی هستند، برای ارایه سرویس حرفه ای به ایرانی ها چه پروسه هایی دارند؟ آیا چک میکنند؟ آیا باید اسم اکانتی که در این سایت میسازید با اسم روی مسترکارت یا ویزایی که استفاده میکنید، یکسان باشد؟ آیا میشود که هزینه ساخت اکانت بیزنس و حرفه ای رو با کارت شخص دیگری پرداخت؟ --------------------------------- با سلام، بهترین سایت ساز مشخص نیست و با توجه به زمینه وب سایت بهترین انتخاب مشخص می گردد. اکثر این سایت سازها سخت گیری چندانی برای پرداخت ندارد البته پیشنهاد می گردد خرید وب سایت از این شرکت ها را از طریق شرکت های طراحی وب نظیر دارکوب انجام دهید و خود اقدام به فعال سازی حساب خود ننمایید. مهم برای این سایت سازها آن است که خریدار داخل ایران نباشد و پس از انجام خرید سرویس های آن برای ایران باز می باشد.

  • اشکان احمدی چهارشنبه, 30 مهر 1393 15:21 پست شده توسط اشکان احمدی

    بهترین سایت سازی فارسی که می شناسم سیما وب هست که با هزینه خیلی کم سایت و فروشگاه ایجاد می کنه ( در حد 5000 تومان ! )

  • متین پنج شنبه, 06 شهریور 1393 23:56 پست شده توسط متین

    سایت ساز فارسی معرفی کنید ------------------------------- سایت وی سی پی سایت ساز خوبی است

  • ملیکا چهارشنبه, 22 مرداد 1393 23:31 پست شده توسط ملیکا

    خیلی عالی بود

  • ملودی پنج شنبه, 08 خرداد 1393 16:07 پست شده توسط ملودی

    ممنون از مطلب خیلی خیلی خیلی خوبتون!!موفق باشد

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد