طراحی وب سایت حرفه ای طراحی وب سایت حرفه ای

رتبه این آیتم
طراحی وب سایت حرفه ای
رتبه 4 در 28 رای از 1 تا 5

طراحی وب سایت با توجه به گستردگی آن و در ارتباط بودن آن به مسائل مختلف نیاز به تجربه و تخصص فراوان دارد. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای علاوه بر آنکه وب سایت را مطابق با اصول و قواعد طراحی وب ایجاد می نماید لازم است با سئو و بهینه سازی وب سایت، ایمن سازی سایت، تنظیمات هاستینگ و سرور، سازگاری وب سایت برای موبایل و مرورگرها و ابزارهای مختلف و سایر موارد این رشته آشنایی کامل داشته باشد. پشتیبانی وب سایت مهم تر از طراحی وب سایت می باشد و در صورتی که شرکت طراحی سایت تجربه و تخصص کافی برای رفع عیب سایت در زمان بروز مشکل را نداشته باشد، مالک وب سایت دچار ضررهای بسیاری از سمت وب سایت خود خواهد گردید. دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت در کشور می باشد که دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد و می تواند با توجه به تجربه خود از سال 1381 انتخاب خوبی برای طراحی سایت حرفه ای ارزان شما باشد. دارکوب با توجه به سیاست کاری ، تخصص و تجربه خود، تعرفه قیمت طراحی سایت حرفه ای را در پایین ترین مبلغ ممکن تعیین نموده است و شما تنها با پرداخت مبلغ یک و نیم میلیون تومان می توانید صاحب یک وب سایت حرفه ای به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه پشتیبانی یکساله باشید. تا از این طریق بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد. مراحل طراحی سایت حرفه ای کاملا متفاوت از طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده می باشد و قالب ها از پایه توسط دارکوب پیاده سازی می گردند.


مصاحبه زنده تلویزیونی احمد بالوی پور موسس دارکوب در برنامه جوان موفق

همانطور که از عنوان این مقاله پیداست طراحی سایت حرفه ای به عملیات ساخت سایت توسط افراد با سابقه و حرفه ای می گویند و لازم نیست برای سایتی که طراحی می شود هزینه گزافی پرداخت شود، بلکه کافی است شخص مشاوره دهنده کاملا به امور وب آشنا بوده و بتواند نیازهای کارفرما را شناخته و پیشنهادی برای رسیدن به هدف با پایین ترین هزینه ممکن را ارائه نماید. و همچنین در زمان اجرای سایت با توجه به نیازهای کارفرما و با بالاترین کیفیت ممکن و رعایت اصول و قواعد طراحی سایت پیاده سازی شود. طراحی سایت دارکوب از سال 1381 در زمینه طراحی و برنامه نویسی صفحات وب مشغول به فعالیت بوده و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 3000 وب سایت برای اشخاص، شرکت ها و سازمان ها طراحی نموده است. تجربه در هر کاری بخصوص در زمینه طراحی سایت امر مهمی است، زیرا می توان پروژه های جدید را با استفاده از کدها و تجربیات پروژه های قدیمی کم عیب تر، سریع تر و با هزینه کم تر به اتمام رساند. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و در پروژه های خود اغلب از سیستم های مدیریت محتوا به مانند جوملا، وردپرس و دروپال به عنوان پایه استفاده می نماید و در صورت نیاز دارکوب زمینه و تجربه برنامه نویسی چندین ساله برای پیاده سازی پروژه های مستقل را دارد. یکی از مواردی که دارکوب به آن بسیار توجه می نماید رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد، زیرا رعایت این موارد باعث جستجوی بهتر و کامل سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید و این مورد باعث بالا رفتن تعداد بازدید کننده وب سایت و در نتیجه موفقیت وب سایت خواهد گردید. به عنوان مثال شما شرکتی هستید که در زمینه طراحی و ساخت وب سایت فعالیت می نمایید، سایت به گونه ای طراحی می گردد که در صفحه اصلی گوگل به ازای کلمه کلیدی که کاربران شما جستجو می نماید بالا می آید. در صورتی که کاربران در گوگل جستجو نمایند "طراحی سایت" و یا "ساخت سایت" که مهمترین کلمات زمینه شغلی طراحی وب هستند سایت شما در نتیجه های اولین صفحه بالا خواهد آمد، که همینطور که ملاحظه می نمایید دارکوب جزو نتیجه های برتر است. این مورد باعث بالا رفتن بازدیدکننده، اعتبار و فروش شرکت ها خواهد گردید.

سایت هایی که توسط دارکوب طراحی می شوند کاملا دایوبیس می باشند و در طراحی صفحات استانداردهای w3c رعایت می شود و همچنین آدرس دهی صفحات و ساختار سایت در پروژه های دارکوب بهینه سازی شده برای موتور جستجو می باشد. دارکوب همچنین عضو گروه های طراحی و برنامه نویسی بسیاری با عنوان مثال انجمن توسعه دهندگان جوملا میباشد که در این گروه ها در حال فعالیت می باشد و بدین وسیله با تکنولوژی های روز دنیا کاملا آشنا می گردد.

مهترین مورد در طراحی وب ارائه بهترین راه کارها با کمترین هزینه و زمان ممکن می باشد. به عنوان مثال ممکن است سایتی که با رقم 1 میلیون تومان راه اندازی می گردد بسیار موفق تر از سایتی که با رقم های بیشتر از این پیاده سازی می شود باشد زیرا هزینه ها در جهت درستی انجام شده اند و موارد زائد از سیستم حذف گردیده است.

بهترین معرفی برای یک شرکت نمونه کارهای شرکت می باشد بنابراین از شما دعوت می نمایم برای رویت نمونه کارهای دارکوب کلید نمایید.

دارکوب سرورهای هاست خود را از بهترین برندهای دنیا به عنوان مثال hostgator تهیه می نماید. استفاده از این سرورها باعث بالا بودن آپتایم سایت ها و عدم قطعی و مشکلات ارسال و دریافت ایمیل خواهد شد و با توجه به نظارت دقیق این شرکت ها از سرورهای اشتراکی خود، این سایت ها به خوبی در گوگل جستجو می شوند و مشکلی از نظر هاست وجود نخواهد بود.

برای برآورد هزینه طراحی سایت خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید و یا از نرم افزار برآورد هزینه طراحی سایت استفاده نمایید.

12-خرداد-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

14 نظر

  • وب سایت کوهش یکشنبه, 11 اسفند 1398 20:46 پست شده توسط وب سایت کوهش

    شرکت شما یکی از بهترین سایت های طراحی سایت است

  • Musicall4032 یکشنبه, 01 دی 1398 16:24 پست شده توسط Musicall4032

    میخوام‌ول سایت‌واسه‌اهنگهام بسازم

  • شرکت پایا کیسه دوشنبه, 06 آبان 1398 22:15 پست شده توسط شرکت پایا کیسه

    سلام خسته نباشید. مطلب بسیار مفیدی بود. حتما در آینده برای سایتمان به شما مراجعه خواهیم کرد.

  • سقف کاذب یکشنبه, 27 مرداد 1398 01:02 پست شده توسط سقف کاذب

    سایت خوبی دارین

  • مجید.صالحی .عقیلی پنج شنبه, 06 تیر 1398 17:59 پست شده توسط مجید.صالحی .عقیلی

    برای وب سایت املاک هزینه چقدر میشه

  • محمدعلی بینایی یکشنبه, 05 خرداد 1398 01:06 پست شده توسط محمدعلی بینایی

    سلام من میخوام یک وبسایت درست کنم ..لطفا کمکم کنید ممنون

  • ۷۶Reza سه شنبه, 17 مهر 1397 20:42 پست شده توسط ۷۶Reza

    بسیار عالی

  • نماشویی یکشنبه, 01 مهر 1397 22:09 پست شده توسط نماشویی

    سلام ممنون از اطلاعاتتون/.سایت بسیار قوی دارید

  • ratin97 چهارشنبه, 21 شهریور 1397 16:01 پست شده توسط ratin97

    شرکت طراحی سایت سایت ساز

  • sia شنبه, 03 شهریور 1397 15:07 پست شده توسط sia

    سعی کنید کمی هم رو سایت خودتون کار کنید. با این طراحی افتضاحش

  • بشیر یکشنبه, 24 تیر 1397 12:07 پست شده توسط بشیر

    سلام میخواستم بدونم که چطوری میشه سایت کلیکی ایرانی ساخت اگه میتونید بسازید باهام تماس بگیرید و یا ایمیل بزنید هزینه اش چند میشه

  • حمیدحجازی چهارشنبه, 31 خرداد 1396 20:36 پست شده توسط حمیدحجازی

    لطفا یک وب سایت برام بسازید.ممنون میشم

  • امیرمکفلی چهارشنبه, 27 مرداد 1395 10:08 پست شده توسط امیرمکفلی

    سلام به سایت کلش رها خوش امدید

  • مریم ترابی چهارشنبه, 14 آبان 1393 21:39 پست شده توسط مریم ترابی

    ممنون از شما عالی بود

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد