شرکت طراحی وب سایت در تهران‎ شرکت طراحی وب سایت در تهران‎

رتبه این آیتم
شرکت طراحی وب سایت در تهران‎
رتبه 4 در 27 رای از 1 تا 5

در صورتی که در جستجوی یک شرکت طراحی سایت در تهران می باشید دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی وب سایت در کشور می باشد. هم اکنون 40 طراح وب سایت، برنامه نویس، سئو کار و تولید کننده محتوا به صورت حضوری و 20 نفر به صورت غیر حضوری با این مجموعه همکاری دارند. تعرفه قیمت طراحی سایت دارکوب بسیار ارزان می باشد و این مجموعه جزو شرکت های طراحی سایت ارزان در تهران می باشد. دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی وب سایت در کشور می باشد که دارای پشتیبانی 24 ساعت و هفت روز در هفته می باشد. طراحی سایت اینترنتی و پشتیبانی آن نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد و برای آنکه وب سایت به موفقیت برسد نیاز به پشتیبانی تیمی کارآزموده و متعهد دارد.

طراحی سایت حرفه ای و در عین حال ارزان تخصص دارکوب می باشد و جهت هر گونه مشاوره با شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دارکوب یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو در کشور می باشد که دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و همچنین مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت ارشاد می باشد. دارکوب همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی می باشد. برای رویت سایت جدید دپارتمان طراحی سایت دارکوب کلیک نمایید.


مصاحبه زنده تلویزیونی احمد بالوی پور موسس دارکوب در برنامه جوان موفق

شرکت های طراحی وب بسیاری در ایران وجود دارند. اکثر شرکت های طراحی سایت در تهران هستند. طراحی سایت دارکوب از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه طراحی سایت آغاز نمود و در این سال ها و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 3000 سایت طراحی نموده است. در صورت تمایل نمونه کارهای طراحی سایت دارکوب را مشاهده نمایید. تخصص اصلی برنامه نویسی دارکوب برنامه نویسی php می باشد و در پروژه های خود معمولا از سیستم های مدیریت محتوای جوملا و وردپرس استفاده می نمایید. این شرکت همچنین اقدام به آموزش طراحان وب از طریق تهیه و ارائه مقالات در زمینه طراحی صفحات سایت و بهینه سازی سایت از طریق ارائه مقالات مفید و معتبر نموده است که در صورت تمایل می توانید مقالات طراحی سایت دارکوب را مطالعه نمایید. دارکوب همچنین عضو گروه های برنامه نویسی و طراحی مختلفی به مانند توسعه دهندگان جوملا و وردپرس می باشد و در صورت تمایل می توانید صفحه دارکوب را در جوملا مشاهده نمایید.

تخصص دیگر دارکوب سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. در این روش سایت به گونه ای بهینه می شود که برای کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه اصلی گوگل و همچنین در نتایج اول گوگل نمایش یابد. انجام این کار باعث رونق کسب و کار شرکت ها خواهد گردید و بدین وسیله شرکت ها از وب سایت خود تنها با عنوان کاتالوگ استفاده نمی نمایند بلکه از آن می توانند جهت بازاریابی خود بهره گیرند.

دارکوب نماید تلاش و کوشش می باشد و طراحی سایت دارکوب جهت رضایت مشتریان خود نهایت تلاش و کوشش را خواهد داشت. دارکوب به طراحی سایت ارزان معروف است زیرا در سیستم شرکتی خود بازاریابی را که هزینه های بسیاری را برای یک پروژه در بر دارد را حذف نموده و بازاریاب شرکت فعالیت های شرکت و نمونه کار آن قرار داده. زیرا هیچ تبلیغی برتر از نمونه کار برتر و رضایت مشتری نیست.

طراحی سایت دارکوب جهت میزبانی سایت های طراحی شده خود از سرویس های هاستینگ با بالاترین کیفیت استفاده می نماید. دارکوب از این طریق بالا آمدن سایت های طراحی شده توسط خود و جستجوی مناسب در موتورهای جستجو را تضمین نموده است.

12-خرداد-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

5 نظر

  • اراد نیکو پنج شنبه, 06 تیر 1398 10:56 پست شده توسط اراد نیکو

    با سلام میخواهم یک سایت شرکتی ارزان قیمت در زمینه سنگ های ساختمانی داشته باشم ضمنا دامین و هاست هم دارم . هزینه اش چند میشود ؟

  • محسن رحمانپور یکشنبه, 04 فروردين 1398 05:48 پست شده توسط محسن رحمانپور

    ساخت سایت

  • 09132682822 پنج شنبه, 28 دی 1396 11:51 پست شده توسط 09132682822

    سلام وقت شما به خیر از سایت خوبتان در گوگل شما را پیدا کردم اصفهانی هستم مدیر تیم تولید محتوای رستا آی تی تیم ما به صورت تخصصی تیزر های تبلیغاتی موشن گرافیک میسازد یک پیشنهاد برای سایت شما داریم در یک دقیقه بینزس و خدمات خودتان را با بالاترین کیفیت در قالب یک تیزر 1 دقیقه ای نمایش میدهیم. ما تا به حال با شهر بازی مشهد، همیار وردپرس، تیکت یاب، کار کرده ایم همچنین با توجه به نو بودن این علم دیجیتال میتوانید ساخت تیزر های موشن گرافیک را در خدمات خود قرار دهید. بنده با افتخار آمادگی همکاری با شما را دارم. 09132682822

  • مهرداد بیطرفان سه شنبه, 11 شهریور 1393 18:26 پست شده توسط مهرداد بیطرفان

    پشتیبانی سایت وتغیرات در ان

  • فروشگاه عروسک دوشنبه, 04 فروردين 1393 21:35 پست شده توسط فروشگاه عروسک

    سایت خوبی دارید طراحیتونم عالیه

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد