ساخت وب سایت بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان ساخت وب سایت بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان

رتبه این آیتم
ساخت وب سایت بدون نیاز به دانش فنی و به صورت رایگان
رتبه 4 در 967 رای از 1 تا 5

در صورتی که تمایل به طراحی وب سایت به صورت حرفه ای دارید به سایت اصلی و جدید دپارتمان طراحی سایت دارکوب مراجعه نمایید.

در صورتی که قصد ساخت وب سایت به صورت رایگان دارید و می خواهید سایت رو خودتون طراحی نمایید می تونید از منابع زیر جهت طراحی وب سایت خود استفاده نمایید. ساخت سایت رو می تونید از روش های مختلفی انجام دهید که در بخش زیر سه روش اصلی طراحی سایت رایگان رو برای شما بیان می نمایم:

  • طراحی سایت رایگان از طریق ساخت وبلاگ و پارک نمودن دامنه بر روی آن. البته در صورتی که قصد دارید وب سایت با دامنه اختصاصی شما بالا بیاید می بایست هزینه مربوط به ثبت دامنه را پرداخت نمایید و برای توضیحات بیشتر می توانید مقاله سایت های ساخت وبلاگ رایگان را مطالعه نمایید.
  • ساخت سایت رایگان با استفاده از سایت سازهای رایگان که می توانید با عضویت در این سایت ها به سرعت وب سایت خود را ایجاد نمایید. تفاوتی که معمولا وبلاگ ها با سایت سازها دارند آن است که سایت سازها امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند و همچنین وبلاگ ها وب سایت شما را در ساب دامنه نمایش می دهند حال آنکه سایت سازها وب سایت شما را معمولا در ساب فلدر ایجاد می نمایند. بر روی سایت سازها نیز می توانید دامنه پارک نمایید. می توانید برای توضیحات بیشتر لیست بهترین سایت سازها را مطالعه نمایید.
  • استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس که امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می دهند و قابلیت های آن معمولا از وبلاگ ها و سایت سازها بیشتر می باشد. با کلیک بر روی عنوان هر کدام از سیستم های مدیرت محتوا می توانید وارد سایت ساز آنلاین شوید.

البته ساخت سایت به این روش رو به شرکت ها و اشخاصی که قصد حضور حرفه ای در محیط اینترنت دارند پیشنهاد نمی نماییم زیرا ممکن است مشکلاتی در راه اندازی این نوع وب سایت ها وجود داشته باشد که رفع آن فقط از کارشناسان با تجربه وب بر می آید و برای آن که از زمانی که صرف طراحی سایت می نمایید بهترین نتیجه رو بگیرید حتما پیشنهاد می نماییم راه اندازی وب سایت خود را به شرکت های طراحی وب واگذار نمایید. طراحی سایت دارکوب فعالیت خودش رو از سال 1381 آغاز نمود و در این سایت ها در حدود 2500 وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین هزینه به مشتریان عزیز می باشد. برای هر گونه مشاوره رایگان با شماره تلفن های دارکوب در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت ارزان

12 وب سایت برای ساخت وب سایت به صورت رایگان

  1. Wix یک سایت ساز فلش با نسخه رایگان.
  2. Yola اسانی در استفاده و تعداد زیادی قالب رایگان
  3. Webs.com ساخت وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی
  4. Weebly ساختن سایت آسان
  5. Shopify فروشگاه ساز رایگان، راه اندازی فروشگاه آنلاین به آسانی.
  6. Google Pages ویرایشگر WYSIWYG بر پایه ajax.
  7. Jimdo یک ویرایشگر ساده ajax وب سایت که قابلیت کپی طرح از سایت های دیگر را نیز دارد.
  8. Babyjellybeans ایجاد وب سایت شخصی، خانوادگی و .......
  9. Letseat.at ساخت وب سایت برای رستوران.
  10. SnapPages ساخت وب سایت با قابلیت دراگ و دراپ انواع مختلف ماژول ها در صفحه.
  11. Edicy روش آسان و برتر جهت ساخت و طراحی وب سایت.
  12. Sauropol ساخت بلاگ، صفحات متنی، گالری مدیا و سایر صفحات وب سایت.

 

ساخت سایت رایگان با ابزارهای آسان:

امروزه بخش بزرگی از این کار توسط طراحان با استفاده از ابزارهای طراحی وب بدون برنامه نویسی ساخته شده است. با کمک اون ها، طراحی وب سایت های کاربردی و ریسپانسیو می تونه به راحتی انجام بشه.

Mockplus یک ابزار همه کاره است که به شما امکان می ده تا مدل ها رو برای تلفن همراه و دسکتاپ ایجاد کنید و به شما کمک می کنه تا تمامی موارد مربوط به مدل های مختلف رو طراحی کنید. این یک ابزار طراحی وب برای مبتدیان و تازه کارها است. با 200 بخش با کیفیت، شما می تونید طراحی وب سایت رو بدون برنامه نویسی انجام بدید. Mockplus باعث می شه که همه ی افراد طراحی صفحات رو در عرض چند دقیقه انجام بدن و در عین حال، یک انتخاب ایده آل برای ساخت مدل های تعاملی است که معمولا در طراحی تجربه کاربر دیده می شه.

 

5 وب سایت برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگان

  1. Dreamstime قسمتی جهت تصاویر رایگان دارد که می توانید تصاویر رایگان با کیفیت را به صورت رایگان دانلود نمایید.
  2. LogoInstant دانلود و دریافت لوگوهای web2 به صورت روزانه و هفتگی.
  3. MorgueFile تصاویر رایگان در موضوعات مختلف.
  4. Scx.hu در حدود نیم میلیون تصویر رایگان دارد.
  5. IconFinder یک موتور جستجو برای یافتن آیکون ها.

بهترین وب سایت ها برای قالب های رایگان سایت

  1. TemplateMo قالب های css و فلش رایگان.
  2. LogoInstant دانلود و دریافت لوگوهای web2 به صورت روزانه و هفتگی.
  3. TemplateYes در حدود 100 قالب رایگان سایت در موضوعات مختلف.
  4. Arcsin.se قالب های وب سایت و وردپرس رایگان.
  5. FreeWebTemplates.com جامعه آنلاین طراحی قالب رایگان.

 

با وجود تمام این ابزارهای ذکر شده برای ساخت سایت کاملا رایگان، ابزارهای دیگه ای هم وجود دارن که در سال 97 به عنوان ابزارهای قابل اعتمادتر و پرکاربرد تر ارائه شدن که به ذکر اون ها می پردازیم.

webnode

با بیش از 27 میلیون کاربر در جهان، WebNode یک انتخاب محبوب بین مبتدیان و متخصصان برای ایجاد وب سایت های پویا است. با استفاده از این ابزار وب سایت ها با تمام دستگاه های Android، Mac و IOS سازگار خواهند بود. می توانید صفحات وب رو در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. در این ابزار همه چیز رایگان است. شما در عرض 5 دقیقه می تونید یک وب سایت بدون تبلیغات و کاربردی داشته باشید. انعطاف پذیری و قابل اعتماد بودن این ابزار باعث شده که بیش از یک میلیون وب سایت پویا در چند زبان مختلف با سیستم عامل های متفاوت راه اندازی بشه.

 

IM Creator

این ابزار یکپارچه برای مبتدیان است که می خوان وب سایت های تعاملی ایجاد کننو قدرتمند ظاهر بشن. بیش از 11،240،766 سایت با استفاده از IM Creator ساخته شده است. در اینجا شما مجبور نیستید با برنامه نویسی پیچیده کار رو پیش ببرید و به مهارت های نرم افزاری خاصی هم نیاز ندارید. شما با یک کلیک ساده می تونید وبلاگ ها، وب سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاه های الکترونیکی بسازید. 

 

Site123

در حال حاضر در حدود 15 سال فعالیت داره و به عنوان یکی از ساده ترین و محبوب ترین سازندگان وب سایت در بازار محسوب می شه. تنها کاری که باید بکنید اینه که قالب رو انتخاب کنید، ویرایشش کنید و آنلاین منتشر کنید. با این ابزار می توانید وب سایتی ایجاد کنید که با تمام صفحه نمایش ها سازگار باشه و رتبه بندی سئوی بالایی داشته باشه. این پلتفرم همچنین به طور کامل با شبکه های اجتماعی سازگار است. 

 

WebStarts

این ابزار یکی از ساده ترین و بهترین سایت سازهای رایگان سازماندهی شده در کسب و کار است که تمام ویژگی های اساسی و کارا رو پوشش می ده. شما می تونید قبل از آپلود سایتتون پیش فرض  محتوای اون رو نگاهی بندازید. با استفاده از اون، می تونید وبلاگ ها، فرم های تماس، پرتفولیوی زیبا و فروشگاه های اینترنتی ایجاد کنید. نسخه اصلی WebStarts رایگان است، شما مجبور به پرداخت چیزی نیست مگر اینکه تصمیم به ارتقاء اون به یک پکیج بهتری بگیرید. 

 

ucraft

این ابزار یکی دیگه از سایت سازها است که دارای چهارچوب مبتنی بر بلوک است. وب سایت ها بوسیله انباشته کردن بلوک ها به صورت عمودی روی همدیگه ساخته می شون. Ucraft یک پلت فرم است که برای افراد خلاق مناسب است و طرح های هنری داره. سایر ویژگی های این بسته رایگان عبارتند از: میزبانی وب، خدمات دامنه، پهنای باند نامحدود، ابزارهای سئو، مقالات اپلیکیشن و غیره

 

Bookmark

با استفاده از Bookmark، شما می تونید وب سایت هایی رو ایجاد کنید که متناسب با نیازهای کسب و کار شما و انتظارات بازار است. همچنین می تونید وب سایت های تبلیغاتی، صفحات فرود، فروشگاه های اینترنتی و موارد دیگه بسازید. شما خدمات ثبت نام دامنه رایگان دریافت می کنید، اما مجاز به ایجاد تنها 10 صفحه وب تحت یک دامنه ی واحد هستید. نسخه های پولی میزبانی وب رایگان، امنیت SSL و دیگر ویژگی های تجارت الکترونیک رو ارائه میده.

 

WebsiteBuilder

برنامه مقدماتی این ابزار رایگان است. کاری که باید انجام بدید این است که یک قالب مناسب رو انتخاب کنید، سفارشی کنید و سپس اون رو فقط با یک کلیک آنلاین منتشر کنید. شما حتی می تونید وب سایت رو منتشر کنید و به روز رسانی ها رو بعد از راه اندازی وب سایت انجام بدید.

برای حضور در اینترنت همچنین می تونید اقدام به ساخت وبلاگ نمایید که این روش به اشخاصی که هیچ تجربه حضوری در محیط اینترنت ندارند و قصد حضور آزمایشی در اینترنت رو دارن توصیه می شه و البته امکان تبدیل وبلاگ به وب سایت با فقط هزینه ثبت دامنه وجود داره و امکان تبدیل وبلاگ به وب سایت معمولا در تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات وبلاگ وجود داره.

23-خرداد-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

186 نظر

  • احمد هوتک دوشنبه, 25 فروردين 1399 07:59 پست شده توسط احمد هوتک

    LIKE

  • Rahman abdi یکشنبه, 10 فروردين 1399 00:33 پست شده توسط Rahman abdi

    سلام آموزش هم دارین

  • فاضله جمعه, 08 فروردين 1399 21:07 پست شده توسط فاضله

    سلام. من یک آموزگار هستم چگونه می توانم یک وب سایت برای کلاس خود داشته باشم

  • ari پنج شنبه, 29 اسفند 1398 15:22 پست شده توسط ari

    سلام من فقط برای داشتن work email قصد ساخت وبسایت دارم و نمیخام فعالیتی داشته باشم . چگونه یه وبسایت الکی بسازم

  • امیرd سه شنبه, 27 اسفند 1398 10:57 پست شده توسط امیرd

    سلام می تونید از ما مشاوره رایگان بگیرید

  • ملی ترجمه شنبه, 25 آبان 1398 09:32 پست شده توسط ملی ترجمه

    تشکر بابت مطالب بروز و مفید

  • زین العابدیم نقی لو دوشنبه, 20 آبان 1398 09:36 پست شده توسط زین العابدیم نقی لو

    آلیه

  • ک.الف دوشنبه, 20 آبان 1398 01:06 پست شده توسط ک.الف

    سلام سوال من اینه که از اونجایی که پولی برای خرید هاست و دامین پرداخت نمیشه آیا این سایت های WIX, Wordpress و ... می توانند مالکیت سایت را سازنده بگیرند ؟ , nd'v hdk;i زمانی که هاست و دامین خریدیم باید سالی یکبار پول پرداخت کرد، در مورد این سایت های رایگان چطوره بعد از یکسال بسته نمی شوند؟

  • یاسین قادری چهارشنبه, 15 آبان 1398 11:54 پست شده توسط یاسین قادری

    سلام من در کار فروش کتاب وپی دی اف هستم و میخواستم برای کارم یک سایت داشته باشم و اون رایگان باشه

  • مسعود محبی شنبه, 20 مهر 1398 09:03 پست شده توسط مسعود محبی

    سلام بنده محبی هستم در خصوص مواد غذایی عسل در فضای مجازی کار انجام میدهم میخواستم برای کارم سایت داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمائید.

  • سجادزرین یکشنبه, 07 مهر 1398 22:02 پست شده توسط سجادزرین

    سلام من شرکت البسه بیمارستانی دارم میخواهم برای فروش سایت داشته باشم لطف میکنید اگه کمکم کنیدوبااین شماره تماس بگیرید

  • 3sot.web یکشنبه, 17 شهریور 1398 12:45 پست شده توسط 3sot.web

    طراحی سایت طراحی سایت برنامه ریزی و ایجاد وب سایت است طراحی سایت شامل:تعادل،هماهنگیٍ و تاکید می باشد. برخی از نمونه های این مهارت ها شامل معماری اطلاعات، رابط کاربری، ساختار سایت، ناوبری، طرح، رنگ، فونت و تصاویر کلی می باشد تمامی مهارت ها با اصول طراحی ترکیب میشوند تا سایتی طراحی شود شما میتوانید با اعتماد کردن به ما طراحی سایت خود را در اختیار ما قرار دهید تا به صورت حرفه ای سایتی خارق العاده در اختیار شما بگذاریم. طراحی سایت ارزان،طراحی سایت حرفه ای،طراحی سایت تهران،سه سوت وب

  • hamid7655 پنج شنبه, 14 شهریور 1398 18:10 پست شده توسط hamid7655

    سلام هیچ کدام از این ها به قدرتمندی wordpress نیست .هر کسی که میخواد برای خودش سایت بسازه یه دوره کوتاه مدت داخل سایت فرانش هست که استادش یه نفر هست به اسم حسن عظیمی این دوره و ببینید رایگان هم هست .من هم تازه کار هستم تازه دوره و دیدم .البته سایت های عکس و ایکون که شما گذشتین جالبه حتما استفاده میکنم.در کل ممنون

  • ملیکا جمعه, 25 مرداد 1398 09:54 پست شده توسط ملیکا

    سلام من درزمینه فروش سنگ ساختمانی فعال هستم میخواستم یک سایت خوب وکامل با هاست وسئو وپسوند .com. داشته باشم،میخام کلا یه سایتی برای کارم داشته باشم.اگه رایگان باشه چه بهتر ولی اگه هزینه ای باشه ولی هزینه اش کم باشه. لطفا راهنمایی کامل بفرمایید

  • محمدامین کاکاوند پنج شنبه, 20 تیر 1398 15:51 پست شده توسط محمدامین کاکاوند

    می خواهم سایت برای خودم بسازم

  • شهاب شریفی سه شنبه, 11 تیر 1398 15:11 پست شده توسط شهاب شریفی

    سلام میخواستم یک وب سایت واسه خودم بسازم

  • سینافرامرزیان چهارشنبه, 05 تیر 1398 19:45 پست شده توسط سینافرامرزیان

    سلام من تو artisteer Pro 4 سایت ساختم ولی آپلود نمیشه کرد. لطفا طریقه یا رویه آپلود وبسایت در این برنامه رو به من یاد بدید فقط نسخه 2014هستش.

  • نوید چهارشنبه, 15 خرداد 1398 18:42 پست شده توسط نوید

    سلام من میخواستم ی سایت درست کنم و کل مقالات ترجمه شده ام را توی این سایت قرار بدم. میخواستم راهنماییم کنین ممنون میشم

  • زهرا سه شنبه, 14 خرداد 1398 08:32 پست شده توسط زهرا

    ببخشید یک سایت مخصوص فیلم و سریال میخواستم میشه لطفا یک راهنمایی کنید

  • سید حمید امیری سه شنبه, 24 ارديبهشت 1398 18:48 پست شده توسط سید حمید امیری

    سپاسگزارم

  • اراد چهارشنبه, 18 ارديبهشت 1398 23:08 پست شده توسط اراد

    سلام من درزمینه فروش سنگ ساختمانی فعال هستم میخواستم یک سایت خوب وکامل با هاست وسئو وپسوند .com. داشته باشم لطفا راهنمایی کامل بفرمایید

  • سهند سه شنبه, 17 ارديبهشت 1398 12:32 پست شده توسط سهند

    عالی بود ممنونم

  • مهری سادات سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 00:07 پست شده توسط مهری سادات

    سلام وخسته نباشید بسیارعالی برنامتون من فبلا سابت داشتم بنابه دلایلی دیگه نداوم موزیک بوداما میخوام دوباره سایت درست کنم اگه ممکنه بهم کمک کنید چون فراموش کردم بازم ممنون ازبرنامه خوبتون

  • خديجه موسوي یکشنبه, 25 فروردين 1398 02:02 پست شده توسط خديجه موسوي

    سلام،خيلي ممنون به خاطر اطلاعات رساني خوبتون. من ميخاستم با html ي وب سايت طراحي كنم.ي كمي هم جلو رفتم ولي نياز به كمك دارم،امكانش هست كمكم كنيد.ممنون ميشم.

  • مبینا جمعه, 16 فروردين 1398 14:12 پست شده توسط مبینا

    سلام ممنون بابت مطالب منم میخوام یه سایت برای خودم بزنم میشه لطفا کمکم کنید

  • آصف بختیاری دوشنبه, 20 اسفند 1397 20:50 پست شده توسط آصف بختیاری

    عالی بود

  • فرامرز دوشنبه, 20 اسفند 1397 13:55 پست شده توسط فرامرز

    با درود بی پایان بر شما ..واقعا سپاسگزار هستم از به اشتراک گذاشتن مطالب مفید و کاربر پسندتون موفق و پاینده باشید.

  • امیرترابی پنج شنبه, 16 اسفند 1397 16:50 پست شده توسط امیرترابی

    سلام من میخام یک سایت برادفتراملاکم داشته باشم لطفا راهنمایی کنید.اگه رایگان باشه چه بهتروگرنه باهزینه کم هم مشکل ندارم

  • حدیدفام چهارشنبه, 24 بهمن 1397 16:14 پست شده توسط حدیدفام

    بسیارعالی

  • حسن سه شنبه, 02 بهمن 1397 19:55 پست شده توسط حسن

    سلام من برای کارم که شستشوی مبلمان هستش میخام سایت بزنم،،سوادانچنانی هم ندارم،جایی هست که بصورت تصویری آموزش ساخت سایت روبده،ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور و از کجا شروع کنم،،

  • sattar شنبه, 22 دی 1397 22:27 پست شده توسط sattar

    من یه وبسایت میخوام درست کنم چه کاری باید انجام دهم؟؟

  • سعید یزدانی شنبه, 15 دی 1397 09:10 پست شده توسط سعید یزدانی

    با سلام ضمن تشکر از مطالب ارزندتون خواستم بگم که سامانه نوین ساز هم برای ساخت سایت می باشد من استفاده کردم راضی بودم

  • حمیدرضاترابی جمعه, 23 آذر 1397 21:19 پست شده توسط حمیدرضاترابی

    ممنون

  • saeed yazdani سه شنبه, 13 آذر 1397 09:38 پست شده توسط saeed yazdani

    با سلام قصد دارم سایت فارسی را به شما معرفی کنم به نام نوین سایت ساز که به راحتی می توانید وب سایت خود را طراحی کنید .

  • محسن دوشنبه, 12 آذر 1397 00:43 پست شده توسط محسن

    عالیه

  • مسعود بامری سه شنبه, 08 آبان 1397 21:06 پست شده توسط مسعود بامری

    عالی و خوب هست

  • نادر شنبه, 05 آبان 1397 02:24 پست شده توسط نادر

    با سلام میخوام یک وب سایت داشته باشم از شما عزیزان انتظار راهنمایی دارم

  • ثبت نارین یکشنبه, 29 مهر 1397 12:02 پست شده توسط ثبت نارین

    ثبت شرکت ثبت برند ثبت نارین

  • غلامحسین جعفری سه شنبه, 17 مهر 1397 11:06 پست شده توسط غلامحسین جعفری

    سلام میخام ی سایت برای کارهای تبلیغاتی ورزشی داشته باشم چطور اقدام کنم با هزینه یا بدون هزینه فرقی نمیکنه ممنون

  • Smrm پنج شنبه, 05 مهر 1397 14:56 پست شده توسط Smrm

    سلام دوستان من میخام یک سایت توی گوگل درست کنم برای کسب کارم فعلا هم دستم خالی نمیدونم از کجا یا کدام برنامه یا نرم افزار شروع کنم ممکن راهنمایی کنید

  • سهیلا چهارشنبه, 04 مهر 1397 11:48 پست شده توسط سهیلا

    سلام من میخوام یه سایت طراحی کنم ولی هیچ اطلاعاتی در موردش ندارم و نمیدونم باید چه سایتی باشه که هم تو گوگل باز بشه ؟ توی سایت ساز رایگان شما کدوم رو پیشنهاد میکنید؟

  • محمدرضاحیدری آرانچی دوشنبه, 02 مهر 1397 10:47 پست شده توسط محمدرضاحیدری آرانچی

    میخوام یک سایت واس خودم درست کنم

  • اش دوشنبه, 12 شهریور 1397 16:40 پست شده توسط اش

    سلام ، در مورد خرید هاست و اینکه ماندگاری اش چقدر است ؟ آیا نیاز به تمدید دارد یا اینکه فضای خریداری شده همیشه می ماند؟ در ضمن آیا فضای خریداری شده برای آپلود مطالب دیگر در هاست می ماند یا اینکه باید در رم کامپیوتر باشد ؟ تا چه میزان می توان هاست خرید؟ از وبسایت ایجاد کننده های خارجی هم بگویی. جوابم به ایمیلم بدهید. از کرمانشاه

  • مهدی محمدیان یکشنبه, 04 شهریور 1397 19:18 پست شده توسط مهدی محمدیان

    میخواهم یک سایت درست کنم

  • حامدی سه شنبه, 16 مرداد 1397 20:23 پست شده توسط حامدی

    با تشکر از مطالب مفید و خوب سایت شما .

  • یگانه سه شنبه, 16 مرداد 1397 18:01 پست شده توسط یگانه

    سلام من میخوام یه سایت درست کنم و یک ریال خرج نکنم و در عوض درآمد زیادی داشته باشه. لطفا راهنمایی ام کنید به ایمیلم پاسختون رو بفرستید ممنون میشم

  • ابوذر سه شنبه, 09 مرداد 1397 22:33 پست شده توسط ابوذر

    سلام دوستان من میخام یک سایت توی گوگل درست کنم برای کسب کارم فعلا هم دستم خالی نمیدونم از کجا یا کدام برنامه یا نرم افزار شروع کنم ممکن راهنمایی کنید

  • متین یکشنبه, 07 مرداد 1397 05:28 پست شده توسط متین

    باسلام ببخشید ایا میشه وبسایتی که حجمش ۲۰۰مگابایته روش لینک دانلود فیلم بگزاریم

  • میترا سه شنبه, 02 مرداد 1397 17:17 پست شده توسط میترا

    سلام من با wix وب ساختم اما تو گوگل نمیاره سایتم رو. چطور میشه بدون هزینه سایتم تو گوگل قابل جست و جو باشه؟

  • میترا سه شنبه, 02 مرداد 1397 17:11 پست شده توسط میترا

    سلام من با wix وب ساختم اما تو گوگل نمیاره سایتم رو. چطور میشه بدون هزینه سایتم تو گوگل قابل جست و جو باشه؟

  • shaker یکشنبه, 31 تیر 1397 13:21 پست شده توسط shaker

    سایت ساز های Darg& Drop مشکلی که دارن اینه که باید هر صفحه رو جداگانه طراحی کنید برای همین اگر محتوا و صفحات زیاد داشته باشید به مشکل بر می خورید از طرفی طراحی کل صفحه معمولا کار طراح ها هست و آپشن های سیستم های درگ دراپ برای کاربر های عادی خیلی به درد بخورد نیست. سی فایو که همون وردپرس هست که اتوماتیک نصب میشه. برای همین هست که وردپرس و جوملا همچنان طرفدار دارن توی این مورد اگر نخواهیم با پیچیدگی های وردپرس درگیر بشیم کانی وب گزینه ی بهتریه که تجربه ی کاربری خیلی بهتری نسبت به وردپرس داره. در مورد SEO هم با وجود ادعا ها تقریبا همه ی سایت ساز ها یکسان عمل می کنن چون بیشترین تاثیر رو محتوا و نرخ bounce rate و بک لینک داره تا سئوی فنی.

  • karim یکشنبه, 31 تیر 1397 13:19 پست شده توسط karim

    تو سایت سازاتون سی فایو رو کم داره

  • علیرضا روحی دوشنبه, 25 تیر 1397 16:21 پست شده توسط علیرضا روحی

    سلام من دوست دارم مطلب بنویسم و یک وبسایت داشته باشم از کجا شروع کنم

  • علیرضا روحی دوشنبه, 25 تیر 1397 16:20 پست شده توسط علیرضا روحی

    سلام من دوست دارم مطلب بنویسم و یک وبسایت داشته باشم از کجا شروع کنم

  • 4132377105 دوشنبه, 18 تیر 1397 19:59 پست شده توسط 4132377105

    سلام میخواستم یه سایت بسازم برا تبلیغات کارم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  • Sed Alireza Khire سه شنبه, 12 تیر 1397 09:13 پست شده توسط Sed Alireza Khire

    سلامتی هرچی آدم با عشق وبامعرفت

  • محمد  11 جمعه, 08 تیر 1397 20:54 پست شده توسط محمد 11

    یکی از عوامل هزینه بر ایجاد سایت انتخاب هاست مناسب ارزان و با کیفیت از معتبرترین مراکز فروش هاست است کاهش هزینه ها یکی از بهترین عوامل برای پیشرفت سایت و افزایش سود خالص است برای خرید هاست از نت افراز با 12 درصد تخفیف (بالاترین تخفیف موجود در نت افراز) به من پیام دهید

  • برات علی دوشنبه, 28 خرداد 1397 10:17 پست شده توسط برات علی

    سلام من میخواستم یه سایت درست کنم و یک ریال خرج نکنم و در عوض میلیاردی درآمد داشته باشه. لطفا راهنمایی کنید ( به ایمیلم پاسختون رو بفرستید، در صف انتظار باشد، اگه وقت کردم بررسی میکنم) از پاسخهای فراوان و مفصلی که به سوالات داده‌اید تشکرم

  • abrakgraphic چهارشنبه, 23 خرداد 1397 20:05 پست شده توسط abrakgraphic

    مرجع عکس نوشته اسم

  • ترانه شنبه, 12 خرداد 1397 22:00 پست شده توسط ترانه

    سلام من کار م طراحی داخلی اس. برای اداره مهاجرت کانادا گفتن باید در سرچ گوگل اسمم باشه و وب سایت داشته باشم از نمونه کارها و رزومه و اطلاعات شخصی میشه راهنمایی کنین چه کار کنم ؟

  • محدثه حلیم زاده چهارشنبه, 09 خرداد 1397 21:58 پست شده توسط محدثه حلیم زاده

    با سلام به شما عزیزان من یه نویسنده کوچولو هستم می خوام رمان هام رو به اشتراک بذارم چطوری یه سایت ی وبلاگ درس کنم تا باهاش رمانم رو به اشتراک بذارم؟؟؟؟

  • محسن دوشنبه, 31 ارديبهشت 1397 10:09 پست شده توسط محسن

    مطلب خیلی خوبی بود

  • رحیمی سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 13:16 پست شده توسط رحیمی

    بسیار عالی متشکرم... سوال درام از خدمتتون من از طریق این سایت یک وب سایت رایگان ساختم خواستم بدونم این وب سایتهای رایگان آیا زمان محدودی دارند ؟ و در صورت اتمام زمان چطور باید تمدید کرد؟

  • نگار جمعه, 21 ارديبهشت 1397 18:14 پست شده توسط نگار

    سلام ببخشید یه سوال داشتم من یه سایت تبلیغات میخام راه اندازی کنم ایا امکانش هست که با ورود بازدیدکننده های سایت هزینه به حساب صاحب سایت پرداخت بشه؟اصلا چنین چیزی هست؟

  • مهوش عزیزی دوشنبه, 14 اسفند 1396 22:52 پست شده توسط مهوش عزیزی

    با سلام من مایلم وبلاگ یا وبسایتی برای اراده کمک های فکری و ترجمه مطالب مربوطه در مورد کسانی که از پدر یا مادرشان که مبتلا به الزایمر یا دمانس هستند در خانه نگهداری و پرستاری میکنند درست کنم. خود من از مادرم با این بیماری در خانه تمام وقت پرستاری میکنم. نمیدانم وبلاگ یا وبسایت کدام بهتر است و یا اینکه اصلا صفحه فیسبوکی برای این منظور درست کنم. اگر راهنماییم کنید خیلی متشکر میشوم.

  • بهمن شنبه, 05 اسفند 1396 19:49 پست شده توسط بهمن

    سلام لطف برای طراحی سایت شخصی و افزایش بازدید یه راهنمایی کنید آی دی تلگرامم

  • چت روم سه شنبه, 24 بهمن 1396 19:51 پست شده توسط چت روم

    عالی بود

  • بینا یکشنبه, 22 بهمن 1396 19:18 پست شده توسط بینا

    چگونه سایت درست کنم؟

  • افشین قاسمی چهارشنبه, 18 بهمن 1396 20:36 پست شده توسط افشین قاسمی

    سلام من میخوام سایت درست کنم که بقیه بتونن توش تست فوتبال بزنن چجوری باید درست کنم

  • elly یکشنبه, 08 بهمن 1396 19:05 پست شده توسط elly

    سلام ببخشید من میخواستم یه سایت ایجاد کنم برای ارسال و نوشتن رمان.. ممنون میشم راهنمایی کنین

  • شرکت جهان آب سه شنبه, 21 آذر 1396 22:48 پست شده توسط شرکت جهان آب

    سلام مچکرم از وب سایت پرمحتوا و زیباتون ممنونم پاینده باشید دوستان

  • فرزاد عزیزی دوشنبه, 20 آذر 1396 01:12 پست شده توسط فرزاد عزیزی

    ما می توانیم

  • miladmilan جمعه, 17 آذر 1396 13:29 پست شده توسط miladmilan

    سلام مطالب شما عالیست

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی شنبه, 11 آذر 1396 13:27 پست شده توسط ارسال ایمیل تبلیغاتی

    با تشکر از مطلب خوبتان

  • جاسم طوفان شنبه, 13 آبان 1396 04:04 پست شده توسط جاسم طوفان

    ممنونم از تلاش ۶ای شما همکاران عزیز من جاسم دهقانی از روستی بیدلد

  • فروشگاه برق پنج شنبه, 11 آبان 1396 18:08 پست شده توسط فروشگاه برق

    وبسایت خوبی دارید به وب سایت ما هم سر بزنید انشا.. موفق باشید

  • کاشی و سرامیک چهارشنبه, 26 مهر 1396 09:48 پست شده توسط کاشی و سرامیک

    با تشکر

  • منا چهارشنبه, 12 مهر 1396 02:18 پست شده توسط منا

    سلام وقتتون ب خیر و نیکی من پرستارهستم و کلی اطلاعات راجع به انواع بیماری های مختلف دارم میخواستم که اطلاعات رو به اشتراک بزارم اما از طریق وب سایت یا وبلاگ یا.... میخواستم در این خصوص راهنمایی کنید و ی سوال ایا این راه ارتباطی میتونه درآمد زا باشه ؟

  • آزمون آنلاین دوشنبه, 03 مهر 1396 14:14 پست شده توسط آزمون آنلاین

    من میخوام بیشتر با برنامه نویسی سایت اشنا بشم نه طراحی های اماده که تو سایت شما هست یعنی میخوام با کد نویس بتونم سایت خودمو طراحی و اماده کنم چیکار باید بکنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • وحید ابراهیمی چهارشنبه, 29 شهریور 1396 12:03 پست شده توسط وحید ابراهیمی

    سلام خسته نباشید از سایت خوبتون خاستم بدونم چجوری میتونم یه سایت رایگان خوب بسازم

  • alitakran جمعه, 24 شهریور 1396 04:05 پست شده توسط alitakran

    سلاممن علی تکران هستم امیدوارم این سایت شما سایت خوبی باشه

  • aliha پنج شنبه, 23 شهریور 1396 18:12 پست شده توسط aliha

    سلام و خسته نباشید خدمت شما سایت بسیار خوبی دارین من چندتا سوال دارم میخواستم بدونم سایتهای که برای دانلود موزیک و فیلم و یا نرم افزار وجود دارن موزیک ها یا فیلم ها ویا نرم افزار های رو که به روز هستن یا فیلم های که از زمان اکرانش تاریخ زیادی نگذشته رو از کجا و چطور دریافت میکنن و در سایت خودشون قرار میدن؟ ببخشید طولانی شد اگر پاسخ بدید ممنون میشم.

  • حسن پنج شنبه, 26 مرداد 1396 12:19 پست شده توسط حسن

    سلام سود وب سایت آیا اینجوری هست که هر چقدر یک کسی بیشتر داخلش وايسه پول بیشتری به حساب شما بیاد یعنی وبی سایت سود اینجوری داره

  • zahraarmyfan پنج شنبه, 26 مرداد 1396 12:14 پست شده توسط zahraarmyfan

    سللم من میخوام یک فن سایت بزنم کمی راهنمایی کنید

  • داود شنبه, 14 مرداد 1396 05:57 پست شده توسط داود

    وبسایت ساخته میشه

  • سيد حميد حسينى دوشنبه, 29 خرداد 1396 15:15 پست شده توسط سيد حميد حسينى

    در اين وبسايت شما ميتوانيد از اهنگ هاى جديد و متنوع ما استفاده کنيد اين اهنگ ها اهنگ هاى ديس لاو هستند که طرفداران بسيار زيادى دارد اين اهنگ ها از خواننده هاى بسيار معروف است.

  • هلناز سه شنبه, 09 خرداد 1396 18:07 پست شده توسط هلناز

    سلام لطفا در ساختن وب سایت کمی بیشتر توضیح دهید و راهنمایی بیشتری بکنید.

  • محمدمهدی کارگران سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 15:23 پست شده توسط محمدمهدی کارگران

    سپاس گذارم از رهنمایی خوب وعلی شما درساخت وب سایت.من وبسایتی ندارم اما با راهنمای سایت شما خیلی چیزا فهمیدم.سپاس گذارم

  • گوگولی مگولی چهارشنبه, 02 فروردين 1396 16:29 پست شده توسط گوگولی مگولی

    ببخشید من رفتم که وبسایت بسازمهمه ی مشخصات رو هم وارد کردم اتفاقا همش هم درست بود اما وارد سایت خودم نمی شم همش عکس یه کلید رو می یاره .آخه چیکیر کنم؟

  • سجاده فرش یکشنبه, 22 اسفند 1395 14:25 پست شده توسط سجاده فرش

    سلام ممنون بابت سایت خوبتون

  • mohammad  bazm شنبه, 30 بهمن 1395 22:50 پست شده توسط mohammad bazm

    سلام ببخشید میخوام با html یه سایت خوب طراحی کنم نیاز به راهنمایی و آموزش دارم

  • ناشناس چهارشنبه, 20 بهمن 1395 12:34 پست شده توسط ناشناس

    چجور می تونم یه سایت بسازم

  • احسان چهارشنبه, 13 بهمن 1395 23:02 پست شده توسط احسان

    سلام - این مطلب خیلی برای من کار آمد بود و اینکه سایتتون هم عالیه خدا قوت ...

  • عبدالوهاب تهن چهارشنبه, 13 بهمن 1395 03:06 پست شده توسط عبدالوهاب تهن

    سلام

  • پرورش قارچ دوشنبه, 22 آذر 1395 10:20 پست شده توسط پرورش قارچ

    بسیار عالی و خوب بود.

  • محمدعلی زابلی زاده شنبه, 20 آذر 1395 11:40 پست شده توسط محمدعلی زابلی زاده

    به مردم کمک کنم

  • سابرینا پنج شنبه, 25 شهریور 1395 12:17 پست شده توسط سابرینا

    مطلب نسبتا خوبی بود، گرچه ساخت سایت با سایت ساز های رایگانی که در قسمت اول مطلب به اون اشاره شد رو به افرادی که قصد راه اندازی یک سایت حرفه ای دارند یا میخواهند برای کسب و کارشون یک سایت راه اندازی کنند رو پیشنهاد نمیکنم. اگر قصد ساخت یک وب سایت برای کسب و کارتون یا حتی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی رو دارید، بهترین پیشنهاد استفاده از وردپرس هست. وردپرس هم رایگانه، هم اینکه برای استفاده از اون نیاز به هیچ دانش تخصصی ای نیست و با یاد گرفتن یک سری اطلاعات اولیه میتونید به راحتی سایت درست کنید. علاوه بر این قالب های زیادی برای وردپرس هست که همونطور که در مطلب بالا و در شماره 4 برای قالب های رایگان هم اشاره شد، میتونید بسیاری از این قالب ها رو به رایگان دانلود کرده و استفاده کنید. وردپرس برای کسانی که میخوان فروشگاه اینترنتی هم راه اندازی کنند گزینه بسیار عالی ای هست و با افزونه ها و امکاناتی که در اختیارتون قرار میده میتونید به راحتی هر نوع سایتی که بخواهید برای استفاده شخصی یا حتی تجاری راه اندازی کنید.

  • simsstore سه شنبه, 23 شهریور 1395 13:26 پست شده توسط simsstore

    سلام من توی ویکس ساختم ولی هر دفعه اکانتم بعد ار یک روز پاک میشه علت چیه لطفا به ایمیلم بفرستید

  • جمشید پوراسکندر چهارشنبه, 10 شهریور 1395 11:49 پست شده توسط جمشید پوراسکندر

    با عرض سلام و ادب احتراما ، من مدیر فروش یک مجتمع تجاری در حال ساخت هستم . در برنامه فروش ، قصد دارم یک وب سایت راه اندازی کنیم.لطفا با این شماره تماس بگیرید جمشید پوراسکندر هستم با تشکر

  • معید یکشنبه, 07 شهریور 1395 01:21 پست شده توسط معید

    ساخت سایت اختصاصی با قیمت مناسب شماره تماس: آدی تلگرام: قیمت ها واقعا ارزان است. تعداد محدود...

  •  pourmandali دوشنبه, 18 مرداد 1395 23:29 پست شده توسط pourmandali

    من میتونم واسه همه وب سایت یا وبلاگ بسازم لطفا یا پیام برید یا زنگ بزنید

  • melimah سه شنبه, 12 مرداد 1395 18:47 پست شده توسط melimah

    من می خواستم بدونم میشه واسه رمان هم سایت ساخت،لطفا به من در این باره اگه میشه،کمک کنید.

  • تبلیغات مهربون سه شنبه, 12 مرداد 1395 12:52 پست شده توسط تبلیغات مهربون

    شیوه نوین تبلیغات و ایده های جدید را با ما تجربه کنید . تبلیغات مهربون شیراز خیابان زند . بلوار کریمخان زند .خیابان سعدی . کوچه پارک هتل . جنب پارک هتل. تبلیغات مهربون

  • h.taghavi یکشنبه, 10 مرداد 1395 11:53 پست شده توسط h.taghavi

    یه سایت میخام برای فروش محصولاتم حرفه ای باشه هزینه اش چقدر میشه لطف بکنید برام پیام بزارید.

  • شاکری یکشنبه, 03 مرداد 1395 16:21 پست شده توسط شاکری

    سلام ما از یوتاب سایت گرفتیم. هم قیمت عالی ، هم امکانات ، هم پشتیبانی پیشنهاد می کنم حتما یسربزنید ماکه خیلی راضی هستیم

  • امیر رضا یکشنبه, 20 تیر 1395 13:49 پست شده توسط امیر رضا

    سلام من می خواستم برای تبلیغات لوازم آرایشی سایت ایجاد کنم لطفا" من را راهتمایی کنید

  • مهدی sssss سه شنبه, 15 تیر 1395 21:12 پست شده توسط مهدی sssss

    من از خدمات گرفتم واقعا راضی بودم. دامنه و هاست رایگان میدن فقطم 5هزارتومنه. فروشگاه و سایتم میشه ساخت. گفتم کسی نیاز داشت سر بزنه

  • یاسین12 یکشنبه, 16 خرداد 1395 16:15 پست شده توسط یاسین12

    باسلام.میخواستم یه سایت برای کارخانه وفروش اینترنتی بزنم لطفا راهنمایی کنید؟؟؟

  • abbasaliyonsi چهارشنبه, 22 ارديبهشت 1395 09:27 پست شده توسط abbasaliyonsi

    با سلام میخواستم یک وبسایت درست کنم که فروشگاه اینترنتی داشته باشم لطفا راهنمایی کنید باتشکر

  • salar سه شنبه, 21 ارديبهشت 1395 00:23 پست شده توسط salar

    سلام بر دوستان من قصد طراحی یه سایت برای کارم دارم با همین سایت سازها فکر کنم کافی باشه اما الن به عللی تا اماده شدن سایت میخوام یه سایت تک صحفه ای که بشود دامنه براش پارک کرد هم به موتورهای جستجو معرفی نمود دوستان کمی راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم

  • aram سه شنبه, 07 ارديبهشت 1395 17:15 پست شده توسط aram

    سلام توروخدایکی کمکم کنه استاد ب من گفته یک وبسایت طراحی کنه کسی بلده کمکم کنه ممنونش میشم

  • یاسر چهارشنبه, 01 ارديبهشت 1395 13:01 پست شده توسط یاسر

    خیلی راهنمایی هاتون خوب بود

  • حیدر سلیمانپور دوشنبه, 30 فروردين 1395 22:32 پست شده توسط حیدر سلیمانپور

    باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدخدمت شما عزیزان وبزرگواران میخوام سایتی بزنم جهت فعالیتهای مسجد کارهای فرهنگی بگذارم خواستم بدونم هزینه ساختش حدوداچقدره؟

  • bagher شنبه, 28 فروردين 1395 10:21 پست شده توسط bagher

    برای پناهندگان میخوانم

  • بهرام پنج شنبه, 26 فروردين 1395 18:50 پست شده توسط بهرام

    سلام من یه سایت دارم ولی نمی تونم یه کاری کنم که کاربرام تو سایت کامنت بذارن

  • سعيد مبارك پنج شنبه, 26 فروردين 1395 07:59 پست شده توسط سعيد مبارك

    باسلام خدمت شمامهندسین عزیزبنده تقاضای ساخت سایتی جهت ارائه تصاوير،ويديوها،متنها،خاطرات،انتقادات رادارم لطفاياري بفرمائيد

  • محمد باشوکی یکشنبه, 22 فروردين 1395 17:24 پست شده توسط محمد باشوکی

    ایجاد سایت

  • محمد علیزاده یکشنبه, 22 فروردين 1395 12:03 پست شده توسط محمد علیزاده

    اطلاعات وبسایت کاملا فنی و ارزشمند هست. متشکرم

  • غلامعلی شهابی جمعه, 20 فروردين 1395 13:01 پست شده توسط غلامعلی شهابی

    سلام .ضمن تشکراززحمات شما .برای راه اندازی سایت وتبلیغات شرکتم از شما راهنمایی بگیرم.وضمنابودجه محدودی رافعلا برای ان میخواهم اختصاص بدم باتشکر شهابی

  • يداله چهارشنبه, 11 فروردين 1395 13:10 پست شده توسط يداله

    با سلام و خسته نباشيد و تشكر از مطالب آموزنده ‌اي كه در سايت به اشتراك مي‌گذاريد. مي‌خواستم مطلبي در خصوص بروز رساني سايتي كه با جوملا نوشته شده برايم معرفي كنيد.

  • hamed1397 جمعه, 06 فروردين 1395 05:33 پست شده توسط hamed1397

    متن وعکسهای زیبای عاشقانه حامدوعشقم

  • hosein rakhshan جمعه, 28 اسفند 1394 16:34 پست شده توسط hosein rakhshan

    سلام من یک سایت برای ساخت وب سالت فیلم و سریال میخواستم

  • niazmand چهارشنبه, 19 اسفند 1394 21:15 پست شده توسط niazmand

    سلام توضیحات عالی بود. تشکر از تیم خوبتون

  • مهسا خانوم یکشنبه, 16 اسفند 1394 11:16 پست شده توسط مهسا خانوم

    سلام من قصد ساخت یک سایت جهت آموزش نرم افزارها و نکات مهندسی برای بستن مدارات الکتریکی را دارم. خواستم راهنماییم کنید کدوم سایت یا وب بهتره؟ آیا میتونم از سایت های رایگان استفاده کنم. آموزش همراه با فیلم و PDF . لطفا پاسخ را به ایمیلم بفرستید با تشکر فراوان

  • مهدی غلامی کلیشمی یکشنبه, 09 اسفند 1394 00:51 پست شده توسط مهدی غلامی کلیشمی

    Kelishom

  • سعید جمعه, 07 اسفند 1394 14:17 پست شده توسط سعید

    سلام من خواستم یه سایت بسازم که توش کسایی که ثبت نام کردن عکساشونو به اشتراک بزارن

  • djm2015 دوشنبه, 03 اسفند 1394 00:29 پست شده توسط djm2015

    سلام میخوام ی سایت موزیک داشته باشم چیکار کنم؟کلا باید از نظر حجم و هزینه و...

  • علیرضا بخشی یکشنبه, 02 اسفند 1394 01:43 پست شده توسط علیرضا بخشی

    سلام من یکی از طرف دار ataaxeهستم

  • ناصریوسف زاده جمعه, 30 بهمن 1394 14:03 پست شده توسط ناصریوسف زاده

    سلام دوست عزیز این که کاربرما شدی سپاس گذارم

  • على سوارى جمعه, 23 بهمن 1394 11:27 پست شده توسط على سوارى

    ممنون از شما

  • لاینی جمعه, 16 بهمن 1394 03:55 پست شده توسط لاینی

    ممنون از شما همکار گرامی

  • رویا پنج شنبه, 08 بهمن 1394 12:51 پست شده توسط رویا

    سلام یه سایتی مثل انجمن متخصصین ایران می خواستم هزینه اش چقدر میشه؟ فقط ساختش

  • pivzhy چهارشنبه, 07 بهمن 1394 18:20 پست شده توسط pivzhy

    سلام لطفا قوانین را رعایت کنید

  • ماهان شاه بیگی دوشنبه, 28 دی 1394 18:31 پست شده توسط ماهان شاه بیگی

    ممنون عالی بود

  • Farhad جمعه, 25 دی 1394 18:51 پست شده توسط Farhad

    سلام من قصد یه سایت برای دانلود برنامه های ویندوز دارم لطفا راهنمایی کنید

  • محمد محمد خانی چهارشنبه, 16 دی 1394 14:45 پست شده توسط محمد محمد خانی

    خیلی خوب نبود

  • امیرعلی پنج شنبه, 10 دی 1394 22:38 پست شده توسط امیرعلی

    سلام میخواهم یک فروشگاه آموزشی اینترنتی داشته باشم آیا وب سایت بهتره یا سایت ؟

  • م جمعه, 04 دی 1394 13:31 پست شده توسط م

    سلام لطفا راهنمایی کنید میخوام سایت درست کنم

  • نار پنج شنبه, 26 آذر 1394 15:13 پست شده توسط نار

    سلام.من قصد ایجاد یک فروشگاه اینترنتی دارم.ایا این سایت هایی که معرفی کردن برای چنین کاری راه گشا هستن؟

  •  mahboobeh یکشنبه, 15 آذر 1394 03:00 پست شده توسط mahboobeh

    سلام من ميخوام وب سايتيدر زمينه ورزش درست كنم وهيج اطلاعاتي در مورد وب سايت ندارم ..ميخوام بگونه اي باشه كه مثلا كشوري مثل كانادا ويا امريكا هم بهش براحتي دسترسي داشته باشند يعني اشخاص بتونن وب سايتم رو براحتي مشاهده كنن ممنون ميشم راهنمايي كاملي ارائه بديد بهم ...سپاسگزارم

  • کاغذ دیواری جمعه, 06 آذر 1394 18:54 پست شده توسط کاغذ دیواری

    ممنون از راهنمای هاتون

  • علی احمدی دوشنبه, 25 آبان 1394 14:13 پست شده توسط علی احمدی

    ضمن تشکر از زحمات شما در مورد اطلاع رسانی یعنی انجام رسالت وظایف خدایی من می خواهم سایتی داشته باشم فرهنگی وبیشتر فرهنگ کهن شهر خودم از استان فارس رابه دیگران نمایش دهم وازطرفی وظایف فردی و اجتماع های مختلف را که ریشه در شناخت اصیل بشریت داشته باشد را بدون سیاسی کاری وبا دوستی وتحمل دیگران را که زیربنای فرهنگی دارددر سایت به نمایش در آورم ودوستی کشور خودم وتمام مردمش را همراه داشته باشم لذا در این مورد به دلایل اقتصادی می خواهم از فضای رایگان استفاده نمایم راهنمایی عزیزان مزید امتناناست. -------------------------- بهترین راه ساخت وبلاگ می باشد

  • سما یکشنبه, 24 آبان 1394 10:45 پست شده توسط سما

    سلام من قصد ساختن سایت برای ایجاد گالری عکس رو دارم سوالم اینه ایا نیاز به وب سایت هست یا وبلاگ کافیه؟ با تحقیقاتی که کردم رای ساخت وب سایت نیاز به هاست برای انلاین بودن هست ایا وبلاگ هم برای انلاین بودن نیاز به هاست داره؟با توجه به اینکه قصد دارم در فروم های خارجی هم سایتم رو تبلیغ کنم ---------------- بهتره وب سایت طراحی نمایید

  • سیدحسن علوی چهارشنبه, 20 آبان 1394 17:20 پست شده توسط سیدحسن علوی

    سلام

  • محمدرضا سالک طهرانی سه شنبه, 19 آبان 1394 02:39 پست شده توسط محمدرضا سالک طهرانی

    بسیار خوب...ٔٔ...

  • مصطفی دوشنبه, 18 آبان 1394 19:55 پست شده توسط مصطفی

    سلام خسته نباشید من میخوام برای کارم یه سایت باز کنم اما نمیدونم چطوری این کارو بکنم کار من کرکره سازی هستش و میخوام سایتم مربوط به کارم باشه امید وارم راهنماییم کنید

  • محمد حسین پنج شنبه, 07 آبان 1394 12:47 پست شده توسط محمد حسین

    سلام خوبین اگه کسی در مورد سایت ساختن یا هر مشکل دیگه کمک میخواد میتونه به سایت من سر بزنه اونجا پیام بده تا بهش کمک کنم و یا به جیمیلم پیام بده هر چقدر که از دستم بر بیاد کوتاهی نمیکنم

  • aria یکشنبه, 12 بهمن 1393 18:25 پست شده توسط aria

    باسلام وعرض ادب وخسته نباشیدخدمت شما عزیزان وبزرگواران میخوام سایتی بزنم دقیقا مثل دیوار که اندرویدی وios باشه ومختص شهرستان کنگان خواستم بدونم هزینه ساختش حدوداچقدره؟ هزینه نگهداری سالیانه یا ماهیانش چقدره؟ -------------------------------- هزینه ساخت در حدود 5 میلیون تومان ولی هزینه نگهداری و برند سازی بسیار بالاست

  • شیرین پنج شنبه, 02 بهمن 1393 22:18 پست شده توسط شیرین

    من سایت ساختم ولی کد میخواد لطفا منو راهنمای کنید خواهش میکنم

  • المیرا دوشنبه, 29 دی 1393 09:00 پست شده توسط المیرا

    سلام می خوام سایت درست کنم نمیتونم لطفا راهنماییم کنید.

  • خدایار شنبه, 27 دی 1393 23:58 پست شده توسط خدایار

    چجوری می تونم درگوگل سایت درست کنم

  • امیر11 جمعه, 26 دی 1393 00:09 پست شده توسط امیر11

    چطوری می تونم مطلبی را در سایت خود قفل کنم که فقط بعضی ها که اون رمز رو میدونن بتونن به ادامه مطالبش برن

  • farshid سه شنبه, 23 دی 1393 21:04 پست شده توسط farshid

    سلام اگه یه سایت کاری برام راه اندازی کنید هزینش چقدر میشه؟

  • محمد هما سه شنبه, 09 دی 1393 22:44 پست شده توسط محمد هما

    سلام می خواهم یک سایت برای قرار دادن مقاله هام در گوگل درست کنم،اگه امکانش هست راهنمایی بفرمایید. ------------------------------ می تونید از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس استفاده کنید

  • محمدرضايي شنبه, 06 دی 1393 17:05 پست شده توسط محمدرضايي

    ممنون

  • Mohammad Hossin جمعه, 05 دی 1393 23:32 پست شده توسط Mohammad Hossin

    سلام من میخوام سایت درست کنم نمیدونم چی جوری لطفاً کمکم کنید

  • یه غریبه جمعه, 05 دی 1393 18:26 پست شده توسط یه غریبه

    یه کم باهاش مشکل دارم

  • saba یکشنبه, 30 آذر 1393 19:58 پست شده توسط saba

    میشه من عکس و فیلم و عکس متحرک بزارم؟ ----------------------------------- بله امکان استفاده از المان های متحرک البته در حد محدود وجود دارد

  • محمد0290 شنبه, 29 آذر 1393 20:34 پست شده توسط محمد0290

    سایت خوب

  • MAHSHID چهارشنبه, 12 آذر 1393 14:26 پست شده توسط MAHSHID

    salam mikham sait besazam lotfan rahnemaim konid.....

  • مصطفی یکشنبه, 09 آذر 1393 15:41 پست شده توسط مصطفی

    سلام، منم می خوام سایت درست کنم، خوب یابد لطفا جواب بدین

  • ali93 جمعه, 23 آبان 1393 11:03 پست شده توسط ali93

    من میخوام یه سایت درست کنم ودر آن با گذاشتن تبلغات در آمد کسب کنم کد تبلیغات را در کجای آن می توانمم وارد کنم

  • پویان پنج شنبه, 08 آبان 1393 21:15 پست شده توسط پویان

    میشه گفتم آدم خوبی هستی

  • دنیا دختر کرمانشاه چهارشنبه, 07 آبان 1393 17:51 پست شده توسط دنیا دختر کرمانشاه

    من دارم وب سایت میسازم توروخدا یکی بهم بگهاون قسمتی که ازم میخواد ادرس سایتمو وارد کنم چی باید بنویسم اخه هرچی مینویسم میگه از کاکتر درست استفاده کن.لطفا یکی بگه

  • علی تاران دوشنبه, 28 مهر 1393 00:10 پست شده توسط علی تاران

    من میخوام ی سایت درست کنم ک بتونم توش عکس و فیلم بزارم باید چی کارکنم؟ ---------------------------- می تونید این کا رو با استفاده از وبلاگ ها انجام بدید. کافیه تو گوگل جستجو کنید وبلاگ

  • محمد داستفاله دوشنبه, 21 مهر 1393 18:56 پست شده توسط محمد داستفاله

    درخواست ساخت وب

  • alidadashi شنبه, 19 مهر 1393 16:03 پست شده توسط alidadashi

    ممنون

  • یاس جمعه, 18 مهر 1393 17:36 پست شده توسط یاس

    میخوام برای سایتم قالب درست کنم اما بلد نیستم باید چه کاری بکنم

  • زهرا دوشنبه, 07 مهر 1393 10:10 پست شده توسط زهرا

    سلام می خوام وب سایت پژوهشی طراحی کنم ممنون میشم اگه بهم کمک کنید. ------------------------ خوشحال میشم بتونیم کمک کنیم در صورتی که سوال خاصی دارید اعلام نمایید

  • صادق تقویان دوشنبه, 31 شهریور 1393 19:30 پست شده توسط صادق تقویان

    سلام من میخواهم یک سایت اینترنتی درست کنم و کلیپ ها و آهنگ هارو بذارم تو سایت....لطفا راهنمایی کنید متشکرم

  • امیررضا 2AFM دوشنبه, 31 شهریور 1393 12:44 پست شده توسط امیررضا 2AFM

    چجوری درست کنیم

  • نذیر احمد پنج شنبه, 19 تیر 1393 16:00 پست شده توسط نذیر احمد

    عالی بود

  • pourya جمعه, 06 تیر 1393 23:34 پست شده توسط pourya

    بد نبود

  • 021 شنبه, 10 خرداد 1393 15:50 پست شده توسط 021

    خیلی خوب است

  • A پنج شنبه, 28 فروردين 1393 10:25 پست شده توسط A

    بدنبود

  • امیر حیسن جمعه, 08 فروردين 1393 14:11 پست شده توسط امیر حیسن

    سلام خسته نباشید من میخوام بیشتر با برنامه نویسی سایت اشنا بشم نه طراحی های اماده که تو سایت شما هست یعنی میخوام با کد نویس بتونم سایت خودمو طراحی و اماده کنم چیکار باید بکنم؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. ---------------------------------- جهت هر گونه مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب سایت با دارکوب تماس حاصل فرمایید

  • آرین یکشنبه, 27 بهمن 1392 12:53 پست شده توسط آرین

    دوست من اگر ممکن است به طور شفاف بفرمایید مضرات سایت رایگان چیس؟ مثلا بر SEO سایت تاثیر دارد؟ یا چه سودی برای ارائه دهندگان این سرویس دارد؟ آیا ارائه دهندگان با ایجاد انکلها(لینک در کدها)سبب افزایش رتبه خودشان می شوند؟ یا کدها طوری طراحی شده اند که کراولر یا اسپایدرها فقط آمار سرویس دهنده را بشناسند؟ ---------------------------- سایت های رایگان متفاوتند هد کدام ضعفی دارند. برخی مشکل کد، برخی مشکل آپتایم و غیره. در هر صورت در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار خود را در اینترنت دارید به استفاده از این سایت ها توصیه نمی شود

  • بهنامقاسم زاده چهارشنبه, 23 بهمن 1392 10:42 پست شده توسط بهنامقاسم زاده

    تشكر از سايتتان

  • wolf جمعه, 11 بهمن 1392 18:00 پست شده توسط wolf

    سلام چطور میتونمتبلیغ یک چت در وبسایت بکنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. --------------------------- با دارکوب تماس حاصل فرمایید

  • مجتبی کردآبادی جمعه, 04 بهمن 1392 11:31 پست شده توسط مجتبی کردآبادی

    سلام وخسته نباشی چطوروب سایت براخودم بسازم.دستتان دردنکنه اگرراهنمایم کنید ------------------------- می توانید این کار را از طریق سایت سازهای رایگان انجام دهید

  • mohammadkarami چهارشنبه, 02 بهمن 1392 17:50 پست شده توسط mohammadkarami

    ممنون

  • نویدصادقی جمعه, 29 آذر 1392 21:33 پست شده توسط نویدصادقی

    ممنون

  • sara دوشنبه, 25 آذر 1392 11:17 پست شده توسط sara

    salam khaste nabashid agar bkham ye website irani b shekle nemonehaii k bala gozashtin masalan free website builder dorost konam chekar bayad anjam bdam , web sitae irani vaghean zesht va shologh hastan , in ro ham bgam k hich etelaate fani az in kar nadaram ---------------------- سایت wix رو به شما پیشنهاد می کنم. قالب های راست به چپ هم داره

  • ramin چهارشنبه, 13 آذر 1392 20:25 پست شده توسط ramin

    سایت شورای دانش آموزی دبیرستان حضرت خاتم اقبالیه

  • پیام اسفندیاری دوشنبه, 04 آذر 1392 14:58 پست شده توسط پیام اسفندیاری

    ممنون

  • OMID SHAHHOSINI چهارشنبه, 29 آبان 1392 18:07 پست شده توسط OMID SHAHHOSINI

    درسایت ما بروز باشید

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد