بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران

رتبه این آیتم
بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران
رتبه 4 در 42 رای از 1 تا 5

دارکوب به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ارائه خدمات طراحی وب سایت می باشد که آدرس سایت جدید شرکت سایت جدید دپارتمان طراحی سایت دارکوب می باشد. دارکوب دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و همچنین دارای رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد. دارکوب همچنین دارای مجوز فعالیت نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران کدام است؟ چگونه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراح وب سایت شناخته می شود.

طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های مطرح طراحی سایت شناخته می شود. قبل از آنکه بیان نماییم که چرا به عنوان یکی از شرکت های برتر طراحی وب سایت به حساب می آییم می بایست دلایل آنکه چرا به شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب به حساب می آید بیان نمایم؟

کیفیت کار شرکت های طراحی وب سایت

تعریف یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت تنها بستگی به طراحی ندارد. طراحی سایت فقط به موضوع طراحی اشاره ندارد بلکه طراحی سایت به موضوعات گسترده ای ارتباط دارد.

پس دلیل آنکه یک شرکت طراحی سایت به عنوان برترین شناخته می شود چیست؟

به نظر من برای آنکه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت مطرح باشید می بایست واجد شرایط موارد زیر باشید:

طراحی برنده جوائز:

این مورد واضح ترین مورد دلیل انتخاب یک شرکت به عنوان برترین است. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای از نمونه کارهای انجام شده با کیفیت خود شناخته می شود.

تعداد زیاد پروژه های انجام شده:

بهترین شرکت طراحی وب می بایست تعداد زیادی پروژه انجام شده در حوزه های مختلف داشته باشد. برای آنکه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شود می بایست در زمینه های مختلف سایت طراحی نموده باشد و نه در زمینه های خاص.

خدمات ارائه شده گسترده:

برای آنکه در زمینه طراحی وب قویتر باشید بهتر است تمرکز شما بر انجام پروژه های طراحی سایت متمرکز باشد. این البته کافی نیست و می بایست در زمینه های مرتبط طراحی وب مانند هاست، تبلیغات اینترنتی، خدمات سئو و بهینه سازی نیز فعال باشد تا یک شرکت طراحی سایت ایده آل باشد.

نمایش پروژه های موفق:

می بایست پروژه شما در عمل نیز موفق بوده باشد مثلا در صورتی که طراحی سایت فروشگاهی نموده اید می بایست آن پروژه در عمل به بهره وری رسیده باشد می بایست طراحی سایت شما برای مشتری شما نتیجه داشته باشد.

رشد شرکت:

بهترین شرکت طراحی وب سایت دائم در حال رشد و پیشرفت می باشد. زیرا انجام پروژه خوب یعنی معرفی شدن پروژه های جدید به شرکت و این به معنی در آمد و پیشرفت بیشتر است.

چرا طراحی سایت دارکوب جزو بهترین شرکت های طراحی است؟

طراحی سایت دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود و کار خود را به صورت انجام پروژه های طراحی سایت برای شرکت های طراحی سایت آغاز نمود بدین صورت که پروژه هایی که شرکت های طراحی سایت می گرفتند به دارکوب ارجاء می دادند و دارکوب پروژه ها را برای شرکت به پایان می رسانید. دارکوب در این سال ها و تا زمان نوشتن این مقاله در حدود 3000 پروژه طراحی سایت را تحویل نموده است که تعداد پروژه های بالای این مجموعه نشان از توانایی بالای این مجموعه دارد.

آیا طراحی سایت دارکوب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است؟

گفتن آنکه طراحی سایت دارکوب بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است شاید خودخواهانه باشد. برای انجام این انتخاب می بایست کارشناسان مربوط به این رشته پس از بررسی تمامی شرکت ها از تمامی جهات طراحی سایت نظر نهایی را اعلام نمایند.

البته می توان گفت طراحی سایت دارکوب یکی از بهترین شرکت های طراحی می باشد به دلیل آنکه:

طراحی های برتر:

گروه طراحان سایت دارکوب در پروژه های خود سعی در طراحی بهترین و قویترین قالب ها با آخرین متد روز را دارد و در رسیدن به این هدف نهایت تلاش خود را می نماید تا مشتریان خود را از سطح کیفی وب سایت های طراحی شده خود راضی نگاه دارد.

گستردگی پروفایل:

طراحی سایت دارکوب در این سال ها و تا زمان نوشته شدن این مقاله نزدیک به 3000 سایت در زمینه های مختلف طراحی نموده است که تعداد پروژه های انجام شده دارکوب نشان از توانایی بالای این شرکت دارد.

گستردگی خدمات در زمینه وب:

طراحی سایت دارکوب بجز خدمات طراحی سایت خدمات جانبی آن را که برای سایت ها مورد نیاز می باشد از جمله خدمات هاستینگ، بهینه سازی و تبلیغات اینترنتی و خدماتی امنیتی تحت وب را ارئه می نماید که ارائه این خدمات در کیفیت مطلوب سبب شده مشتریان دارکوب به خیال آسوده کل پروژه وب خود را به دارکوب بسپارند.

پروژه های موفق دارکوب:

به نگاهی به پروفایل دارکوب خواهد فهمید که دارکوب پروژه های بسیار موفقی را تا کنون تحویل کارفرمایان خود نموده است پروژه هایی که کارفرما توسط وب سایت خود نیازهای خود را از طریق وب سایت خود برطرف می نماید و بدین وسیله از هزینه ای که برای طراحی سایت خود نموده کسب در آمد می نماید.

رشد شرکت:

طراحی سایت دارکوب در این سال ها رشد چشمگیری داشته و روند پیشرفت این شرکت روز به روز ادامه دارد به طوری که قصد دارد در آینده نزدیک یکی از بهترین شرکت های ایرانی با بالاترین سود مالی باشد. دارکوب نماد تلاش است با همت و تلاش خود و خواست خدا خود را به بالاترین نقطه های موفقیت می رسانیم.

تفاوت طراحی سایت دارکوب با سایر شرکت های طراحی در چیست؟

کیفیت اجرای پروژه ها و سابقه و تجربه طراحی سایت دارکوب را با سایر شرکت های طراحی سایت مقایسه نمایید.

تفاوت مهم طراحی سایت دارکوب با سایر شرکت های طراحی وب قیمت مناسب طراحی سایت دارکوب می باشد که نسبت به قیمت سایرین بسیار پایین تر می باشد در حد نصف و حتی کمتر و دلیل آن حذف هزینه های اضافی شرکتی می باشد.

28-خرداد-1397

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

20 نظر

  • نسرین صاحب پنج شنبه, 10 مرداد 1398 13:36 پست شده توسط نسرین صاحب

    با سلام و احترام در رابطه با طراحی سایت سوال داشتم چندین بار پیام گزاشته ام ولی متاسفانه پیامی در یافت نکرده ام.

  • محمدپارسا سه شنبه, 09 بهمن 1397 11:49 پست شده توسط محمدپارسا

    سلام خسته نباشید میشه بفرمایید قیمت ساخت یه وبسایت متوسط اطلاعات عمومی که املان گزاشتن کلیپ و عکس رو داشته باشه چقده؟

  • عبدالله صالحی دوشنبه, 17 دی 1397 11:42 پست شده توسط عبدالله صالحی

    من کارشناس حسابداری و 24 سابقه کار ، قصد انجام خدمات حسابداری در منزل را دارم ؛ یک سایت حرفه ای اختصاصی می خواهم ؛ لطفاً حق الزحمه و مراحل لازم بعدی را بفرمائید .

  • pop up یکشنبه, 03 تیر 1397 16:55 پست شده توسط pop up

    سلام تعرفه ساخت سایت خبری ورزشی مانند طرفداری رو اگه میشه به ایمیلم بفرستید ممنون

  • saratehrani پنج شنبه, 09 آذر 1396 12:00 پست شده توسط saratehrani

    سلام خسته نباشید سایت شما بسیار خوب بود به من فکر مکنم این سایت های که وب سایت به صورت ارزان طراحی مکنند خوب نظر چیه .

  • اسدی شنبه, 20 آبان 1396 23:01 پست شده توسط اسدی

    سلام هزینه یک سایت فروشگاهی حرفه ای که اکثر قابلیت های مربوطه رو داشته باش چقدر میشه؟ پشتیبانیتون به چه صورتی خواهد بود،؟

  • سعید یکشنبه, 20 فروردين 1396 12:39 پست شده توسط سعید

    واقعا توی مشهد هر کی سایت میخواد فقط باید بره پیش فراتک. واقعا خوبن. هم تیم فنیشون حرفه ای هم پشتیبانی خوبی دارن . من که واقعا راضیم.

  • ف جمعه, 24 ارديبهشت 1395 15:32 پست شده توسط ف

    با سلام لطفا هزینه طراحی و ساخت یه سایت خبری رو میخواستم جهت سفارش به دارکوب بدونم با تشکر خلیلی

  • فرشىد سه شنبه, 10 فروردين 1395 13:57 پست شده توسط فرشىد

    سلام براى طراحى ىک ساىت فروشگاه اىنترنتى با قابلىت پرداخت از طرىق درگاه پرداخت و ارسال اس ام اس براى مشترىان هزىنش چقدر مىشه ؟

  • محمدی یکشنبه, 06 دی 1394 18:39 پست شده توسط محمدی

    سلام میخواستم بدونم هزینه طراحی سایتی تقریبا شبیه ---------- با تغیراتی برای شروع کار چقدر هزینه دارد ممنون

  • دارا چهارشنبه, 27 آبان 1394 16:58 پست شده توسط دارا

    باسلام وخسته نباشید من یه وبسایت رسمی با طراحی خوب و امکان دانلود و خرید و فروش با قابلیت واریز پول در رابطه با موبایل و خدمات موبایل میخواستم لطفا هزینه طراحی وراه اندازی ومدت زمان بهم بگید -------------------------------- برای اعلام هزینه باید اطلاعات بیشتری اعلام نمایید

  • سیاوش دهقان شنبه, 23 آبان 1394 21:13 پست شده توسط سیاوش دهقان

    من قصد راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي با امکانات کافی وگرافیک ودارای برند خوب را دارم در اين وب سايت که جهت فروش محصولات قابل دانلود مي باشد قصد دارم اين امکان را به مشتريان خود بدهم که بعد از ثبت نام امکان آپلود محصولات خود به صورت مستقيم در فروشگاه و فروش آنها را داشته باشند و اصلا نيازي به دخالت مديريت سايت در تمام مراحل آپلود تا فروش محصول وجود نداشته باشد و کاربران بتوانند به راحتي فايل هاي آپ لود شده خودشان را مديريت کنند و درآمد حاصل از فروش فايل هاي خودشان را ببينند و مبالغي که از طرف مدير به حساب آنها واريز مي شود پس از ثبت ليست گردد و کلا داراي يک بخش حسابداري کامل براي هر کاربر نيز باشد .جهت براورد قیمت مزاحم شدم. باتشکر ------------------ به ایمیل شما ارسال شد

  • شفیق یکشنبه, 11 آبان 1393 06:59 پست شده توسط شفیق

    سلام درخواست فروشگاه اينترنتي بین المللی با قابلیت رقابت با فروشگاههای اینترنتی اروپایی را دارم که امکان ایجاد اکانت برای تولیدکنندگان محصولات را بدهد مشتریان سایت امکان خرید با انواع کارتهای اعتباری و پی پال را داشته باشند. در صورت تمایل به انجام این پروژه لطفا با بنده مکاتبه کنید و قیمت پیشنهادی خود را اعلام کنید. باتشکر

  • narges شنبه, 19 مهر 1393 19:55 پست شده توسط narges

    سلام وقت بخیر من یه سایت می‌خوام که توی زمینه سیگنال پردازش و هوش مصنوعی و البته تولید نرم‌افزار باشه و می‌خوام یه چیزی باشه که از دید مخاطبین جذاب باشه و البته حرفه ای و بتونم خدماتم رو به خوبی‌ نشون بدم(یه جورایی معرفی‌ خودم باشه تو جهان). می‌خوام این سایت هم در داخل کشور کارامد و خوب باشه هم در خارج از کشور می‌شه لطفا منو راهنمایی‌ کنید که چطور سایت داشته باشم خوبه؟شما در این زمینه کاری انجام دادید که من ببینم(برای سفارش).برآورد هزینه ابتدایی رو لطف می‌کنید قید کنید. متشکرم

  • فراز پنج شنبه, 06 شهریور 1393 14:30 پست شده توسط فراز

    سلام؛ یه سایت کاملا حرفه ای، زیبا و با قابلیت چند زبانه بودن برای معرفی و پیش نمایش محصولات صادر کننده های ایرانی و خارجی (با امکانات مختلف) نیاز دارم. بعلاوه سرور اختصاصی و دامین. ممنون میشم حدود هزینه و چگونگی کار رو واسم ایمیل کنین. ------------------------- به ایمیل شما ارسال گردید

  • مهسا قارداش زاده دوشنبه, 01 ارديبهشت 1393 15:37 پست شده توسط مهسا قارداش زاده

    سلام و خسته نباشید من میخواستم که ویژگی های یک سابت خوب رو از نظر بازدید کنندگان یعنی همون مردم بدونم. البته لازم به ذکر است مه در حال افتتاح بک مشاور املاک هستم که میخوام فروش اینترنتی هم داشته باشم. ممنون میشم اگه در این زمینه راهنماییم کنید. شاید بتونیمهمکار یهم داشته باشیم. --------------------------------- موضوع برای ایمیل شما ارسال گردید

  • درخشان شنبه, 28 دی 1392 17:00 پست شده توسط درخشان

    سلام جهت شعبه ایران یک شرکت خارچی در خصوص مهاجرن و اعزام نیرو به خارج از کشور نیاز به ایچاد یک وب سایت کاملا حرفه ای دو زبانه دارم با قابلیت ثبت نام آنلاین لطفا کلیه هزینه ها را بزاوزد وبه بنده اعلام فرمایید سپاس گزارم

  • رامین باقرزاده دوشنبه, 02 دی 1392 19:50 پست شده توسط رامین باقرزاده

    سلام من یه قالب خوب میخوام برای چت رومم لطفا زنگ بزنید.هنوز تو کوکل فعال نشده باید تو صحفه اصلی بنویسی 09356025823طراحا های عزیز این ایمیل مال خودم نیست لطفا به موبایلم زنک بزنید

  • ابراهیم فرهادی جمعه, 24 آبان 1392 00:35 پست شده توسط ابراهیم فرهادی

    با سلام من قصد راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي با امکانات و نوآوري ها و شکل ظاهري فوق العاده را دارم در اين وب سايت که جهت فروش محصولات قابل دانلود مي باشد قصد دارم اين امکان را به مشتريان خود بدهم که بعد از ثبت نام امکان آپلود محصولات خود به صورت مستقيم در فروشگاه و فروش آنها را داشته باشند و اصلا نيازي به دخالت مديريت سايت در تمام مراحل آپلود تا فروش محصول وجود نداشته باشد و کاربران بتوانند به راحتي فايل هاي آپ لود شده خودشان را مديريت کنند و درآمد حاصل از فروش فايل هاي خودشان را ببينند و مبالغي که از طرف مدير به حساب آنها واريز مي شود پس از ثبت ليست گردد و کلا داراي يک بخش حسابداري کامل براي هر کاربر نيز باشد و امکان جستجوی چند لایه محصولات نیز وجود داشته باشد آیا شما این سفارش را قبول میکنید؟ لطفا در صورت قبول یا رد پیشنهاد ما را مطلع نمایید! ابراهیم فرهادی --------------- پاسخ به ایمیل شما ارسال گردید

  • سعيد ليــلاز مهرآبادي چهارشنبه, 01 آبان 1392 13:49 پست شده توسط سعيد ليــلاز مهرآبادي

    سلام درصورت امكان هزينه و مدت زمان لازم براي طراحي يك سايت جستجوگر خودرو تقريباً مشابه عملكرد سايت http://www.bama.ir را محاسبه و به اينجانب اعلام فرماييد البته تغييراتي در شكل و شمايل سايت فوق الذكر و همچنين حذف و اضافاتي در آن مد نظر است كه در موقع شروع كار به عرض خواهد رسيد لطفاً هزينه هاستينگ سايت را هم برآورد نماييد با احترام سعيد ليــلاز مهرآبادي ------------------- به ایمیل شما ارسال گردید

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد