پلاگین های ایجاد دایرکتوری اطلاعات وردپرس پلاگین های ایجاد دایرکتوری اطلاعات وردپرس

رتبه این آیتم
پلاگین های ایجاد دایرکتوری اطلاعات وردپرس
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

پلاگین های بسیاری برای ایجاد بانک داده در وردپرس وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید دایرکتوری اطلاعات خود را ایجاد نمایید. یک دایرکتوری اطلاعات شامل آیتم هایی می باشد که در شاخه ها و زیر شاخه های مختلف قرار می گیرد و می توانید قابلیت ارسال از سمت کاربران نیز داشته باشد تا کاربران وب سایت بتوانند اطلاعات خود را ارسال نمایند. در بخش زیر لیست پلاگین های ایجاد دایرکتوری یا بانک اطلاعاتی در وردپرس را معرفی می نمایم:

Business Directory Plugin

یکی از بروزترین، با امکانات ترین و مطمئن ترین پلاگین های ساخت بانک داده در وردپرس می باشد که دارای قابلیت های فراوانی می باشد. بخش مدیریت دسته بندی ها و زیر دسته ها و آیتم ها که از ویژگی های عمومی این پلاگین ها می باشد اما موردی که این پلاگین را از سایر پلاگین ها متمایز می سازد بخش مدیریت فیلدها می باشد که قابلیت اضافه نمودن فیلدهای جدید به آیتم های دایرکتوری را می دهد همچنین قابلیت جستجو و نمایش در مکان های مختلف برای این فیلدها وجود دارد.

BePro Listings

پلاگینی بسیار ساده و کم حجم می باشد که دارای امکانات اولیه یک دایرکتوری اطلاعاتی می باشد. البته در این پلاگین ها خطاهای بسیاری مشاهده شده است. این پلاگین برای ساخت سایت های آگهی طبقه بندی شده مناسب است.

Connections Business Directory

یکی از پلاگین های ساخت دایرکتوری محبوب وردپرس می باشد که هسته سنگینی دارد. از ویژگی های بارز این پلاگین قابلیت تعریف سطح دسترسی برای گروه های کاربری مختلف می باشد به صورتی که برای هر گروه می توان تعریف نمود سطح دسترسی برای انجام چه کارهایی وجود دارد. این پلاگین همچنین بخش مدیریت قالب دارد که از طریق آن می توان نوع نمایش پلاگین را تغییر دهید.

 


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • شادی جمعه, 18 فروردين 1396 19:17 پست شده توسط شادی

    سلام ببخشید من اطلاعات زیادی در این مورد ندارم داشتم سی دی اموزش وردپرس رو نگاه میکردم که گفت در یک قسمت نام بانک اطلاعاتی و یوزر بانک اطلاعاتی و رمز ورود اون رو وارد میکنیم. خود مدرس از تنظیمات پیش فرض xamp استفاده میکنه من باید چی رو وارد کنم؟ خواهشا کمک کنید

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد