طراحی وب سایت با کمترین هزینه طراحی وب سایت با کمترین هزینه

رتبه این آیتم
طراحی وب سایت با کمترین هزینه
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

تمام افرادی که به دنبال راه اندازی و یا طراحی مجدد یک وب سایت هستند، شاید این سؤال برایشان پیش بیاید که بهای انجام این کار چقدر می باشد؟ با توجه به اینکه فاکتور های مختلفی در هزینه ی طراحی یک سایت دخیل هستند، قیمت های طراحی ها متغیر و غیر ثابت است. اما خیلی از اشخاص و تجارت های کوچک شاید نیازی به طراحی های پیچیده که هزینه های زیادی نیز در بر دارند، نداشته باشند و به دنبال کمترین هزینه برای آن باشند. در این مقاله می خواهیم هزینه ی یک طراحی و کمترین هزینه ها و عوامل مؤثر بر قیمت آنها را بررسی کنیم.

هزینه ی طراحی وب سایت چقدر است؟


طراحی های مختلف می توانند از چند صد هزار تومان تا چندین میلیون تومان متفاوت باشند. عوامل مختلفی مانند سبک و اندازه ی وب سایت و ویژگی های عملکرد وب سایت می توانند بر قیمت نهایی تأثیر گذار باشند.
اما طراحی های کم هزینه همیشه به معنای نداشتن کیفیت و یا عدم قابلیت های استفاده و عملکرد نیستند. شما برای بر طرف کردن نیاز های تجاری خود مجبور نیستید طراحی های پیچیده و پرهزینه را انتخاب کنید. برای داشتن طرحی کم هزینه تر می توانید از قالب های از پیش ساخته شده استفاده کنید. اگرچه گزینه ها و الگو های از پیش طراحی شده ممکن است در ظاهر و چیدمان و لایه بندی محدودیت هایی داشته باشند، اما عملگر ها و پیشرفت های طراحی در دسترس هستند.
اما یک راه حل بهتر استفاده از قالب های شرکت دارکوب می باشد. این قالب نه تنها محدودیت های ظاهری قالب های آماده را ندارند، بلکه از آنجا که از ابتدا توسط متخصصین تیم طراحی حرفه ای این شرکت ایجاد می شوند، از نظر فنی عملکرد بهتری نسبت به قالب های آماده ی موجود در اینترنت دارند.
بسته به قابلیت های کارکرد، وب سایت های متفاوت هزینه های مختلفی دارند. همچنین از نظر زمانی مدت زمان های متفاوتی را برای طراحی نیاز خواهند داشت. استفاده از قالب های فروشگاه دارکوب می تواند هزینه ی طراحی وب سایت شما را از نظر مالی و زمانی تا حد زیادی کاهش دهد.
به خاطر داشته باشید، وب سایت ها پویا هستند و بایستی رشد متداوم تجارت شما را ایجاد کنند. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با هزینه ی کمتری شروع کنید.

ویژگی های طراحی وب سایت


پس از توسعه ی اولیه، با افزودن ویژگی های بیشتر در وب سایت خود می توانید آن را مطابق با پیشرفت کاری و تجاری خود منطبق و هماهنگ کنید. برای شروع می توانید از یک وب سایت ساده و یا حتی یک وبلاگ شروع کنید.
مهم نیست که برای شروع و داشتن طراحی اولیه چقدر صرفه جویی کرده اید، با پیشرفت کاری برای ارتقاء و بهبود وب سایت خود -چه وب سایتتان فروشگاهی باشد و یا سازمانی و یا از هر نوع دیگری- می توانید ویژگی هایی به آن اضافه کنید تا بتوانید به اهداف بزرگترتان دست یابید.
اگر طراحی وب را خودتان انجام دهید، کمترین هزینه را پرداخت خواهید کرد. وب سایت شما بخش مهمی از هویت تجاری شما می باشد. بنابراین سعی کنید طراحی آن را به بهترین نحو انجام دهید. وب سایت شما مهمترین ابزار بازاریابی شماست. وب سایت شما چشم انداز کاربران به فعالیت های تجاری شما می باشد. کاربران برای شناخت شما به اکتشاف وب سایت شما می پردازند.
از آن زمان که مشاغل گوناگون به ارزش بازاریابی پی برده اند، وضعیت طراحی وب سایت ها نیز رو به بهبودی گذارد. وب سایت ها سریعتر، کاربر پسند تر، ریسپانسیو و در دسترس تر شدند. اگرچه این موضوع به نفع کاربران شده است، اما امر تجارت را رقابتی تر کرد. داشتن وب سایت برای عقب نماندن از رقبا به یک الزام تبدیل شده است. شاید حتی دیگر داشتن وب سایت کافی نباشد و صاحبین کسب و کار ها بایستی به فکر داشتن وب سایت هایی کارآمد، عالی و قابل استفاده باشند. همیشه بحث هزینه برای امور مختلف، بحث داغ تجار و مدیران شرکت ها بوده و هست. این موضوع در مورد طراحی وب سایت هم صدق می کند. همیشه افرادی هستند که به دنبال صرفه جویی و انجام کار های خود با کمترین هزینه هستند.
در زمینه ی طراحی وب کمترین هزینه مربوط به زمانیست که امر طراحی را خود به عهده بگیرید که می تواند از چند صد هزار تومان شروع شود. بیشترین هزینه مربوط به طراحی های پیشرفته و پیچیده می شود و می تواند تا چند صد میلیون تومان باشد.

هزینه ی راه اندازی و یا طراحی مجدد سایت توسط خودتان


راه اندازی و یا طراحی مجدد سایت توسط خودتان ارزانترین گزینه می باشد. هزینه ی اصلی طراحی سایت توسط خودتان در واقع مربوط به زمان و رفع نیازمندی هایی است که طی پروسه ی طراحی به آن بر می خورید. اگر بخواهیم به طور کلی صحبت کنیم، هنگامی که کار طراحی سایت را خودتان بر عهده می گیرید، بایستی انتظار صرف زمان بیشتر برای این کار و بیشتر دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی که پیش خواهد آمد را داشته باشید و در انتها شاید نتوانید آنچه را که می خواهید به دست آورید. زیرا کار سفارشی به توانایی کدنویسی نیاز دارد.
شاید راه اندازی یک وب سایت توسط خودتان برای کسب و کار های کوچک که بودجه ی کمی دارند، گزینه ی خوبی باشد. اما کسب و کار های بزرگ بهتر است کار طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر و فعال در این زمینه واگذار کنند.
از آنجا که راحتی استفاده و اجرا و کارکرد قالب های موجود در بازار با یکدیگر بسیار متفاوت است، سعی کنید بهترین آنها را انتخاب کنید. آنهایی را استفاده کنید که بیشترین نظر مثبت را دارند و به شما امکان می دهند که بدون نیاز به دانش فنی خاصی کار ویرایش را انجام دهید.
قالب هایی که در وردپرس نصب می شوند عموماً امکان ایجاد محتوا و اضافه کردن محتوای بصری را به راحتی به شما می دهند. به موضوع زیبایی شناسی قالب خود نیز دقت داشته باشید.
قالب های موجود در نرم افزار وردپرس، ویژگی های بسیار خوبی دارند و برای موبایل نیز عالی هستند، برای موتور های جستجو بهینه شده اند و قابل استفاده نیز می باشند. قیمت این قالب ها بسته به ویژگی های آنها ارزان تا متوسط است و خیلی از آنها حتی رایگان هستند.
اما اگر در زمینه ی طراحی سایت بسیار مبتدی هستید، پیشنهاد می کنیم این کار را به اشخاصی که حرفه ای تر و دارای سابقه ی کار هستند، واگذار کنید. زیرا گاهی رفع مشکلاتی که در این زمینه پیش می آید، هزینه های زیادی را برای شما رقم می زند. متخصصین طراحی سایت تیم دارکوب می توانند در کمترین زمان و با کمترین هزینه این کار را به نحو احسن برای شما انجام دهند.

خلاصه


از آنجا که وب سایت شما نقش به سزایی در کسب و کار شما دارد، سعی کنید بهترین طراحی را برای آن انتخاب کنید. این موضوع بدین معنا نیست که شما نیاز به سرمایه گذاری زیاد در این زمینه دارید. شما می توانید با کمترین هزینه، وب سایتی عالی و کارآمد داشته باشید که نیاز های تجاری شما را نیز مرتفع می کند. شما با واگذاری کار طراحی سایت خود به افراد متخصص در این حوزه می توانید با صرف کمترین هزینه چه از نظر مالی و چه از نظر زمان، بهترین نتیجه را دریافت کنید.

25-مرداد-1399

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد