طراحی سایت های خاص طراحی سایت های خاص

رتبه این آیتم
طراحی سایت های خاص
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

در صورتی که تمایل دارید سایت شرکتی و اطلاع‌رسانی طراحی نمایید می توانید از پلان طراحی سایت فوری و یا طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید و یا در صورتی که تمایل دارید انواع دیگر سایت ها را طراحی نمایید لازم است ابتدا درخواست خود را به همراه جزئیات کامل برای مجموعه ما ارسال نمایید تا برآورد و تخمین دقیقی از پروژه طراحی وب سایت شما انجام گردد. انواع مختلف سایت ها وجود دارد. سایت فروشگاهی، خبری، مارکت پلیس، فروم، شبکه های اجتماعی، درج آگهی و ۰۰۰۰
در صورتی که قصد طراحی چنین سایتهایی را دارید ابتدا لازم است فایل RFP خود را تنظیم نمایید. فایل RFP یا Request for proposal شامل جزئیات و درخواست های شما در مورد وب سایت مورد نظر شما می باشد. هرچه فایل درخواست خود را کامل تر نمایید و جزئیات خود را بیشتر شرح دهید در آینده مشکلات کمتری در مورد طراحی وب سایت خواهید داشت. در نتیجه در این فایل هر آنچه را که از بابت جزئیات و نیازمندی های وب سایت خود نیاز دارید بگنجانید. پس از تکمیل این فایل، آن را برای ما ارسال نمایید تا پروپوزال از طرف شرکت ما برای شما ارسال گردد. در صورتیکه پروپوزال پیشنهادی از طرف شرکت ما نیاز به اصلاحاتی داشت انجام می گردد و پس از آن، فرآیند عقد قرارداد و آغاز پروژه انجام می گردد.
در صورتی که گرافیک و یا امکانات سایتی مد نظر شماست می توانید سایت مورد نظر را معرفی نمایید تا پس از بررسی سایت مورد نظر توسط شرکت ما، برآورد به شما اعلام گردد. در صورتی که توضیحاتی در مورد سایت و یا سایت های مورد نظر خود دارید می توانید موارد را در فایل درخواست خود بگنجانید تا برآورد با توجه به سایت مورد نظر و توضیحات شما انجام گردد. 


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد