ارزان ترین روش طراحی سایت چیست؟ ارزان ترین روش طراحی سایت چیست؟

رتبه این آیتم
ارزان ترین روش طراحی سایت چیست؟
رتبه 5 در 5 رای از 1 تا 5

اگه اول راه هستید و می خواید کسب و کارتون رو با هزینه های کمتری توسعه بدید، می تونید از قالب های آماده و سایت سازهای رایگان برای طراحی سایت استفاده کنید تا هزینه ی بسیار کمتری نسبت به سایت های برنامه نویسی شده پرداخت نمایید.
در این مقاله روش های مختلفی برای طراحی سایت ارزان گفته خواهد شد و شما می تونید با مشورت با شرکت های طراحی سایت با کیفیت بهترین و مناسب ترین روش رو انتخاب کنید.
خیلی از استارت آپ ها و شرکت های نوپا برای کارشون به وب سایت نیاز دارن و نمی تونن هزینه ی گزافی در اول راه برای این کار بپردازن؛ اگه شما هم جزو این دسته هستید اصلا نگران نباشید. در زیر چند روشی که می تونید با هزینه ی کم یه سایت نسبتا خوب داشته باشید، پیشنهاد شده.

 

  • استفاده از قالب های آماده:

طراحی سایتی که با کدنویسی باشه هزینه ی بالایی داره و برای شمایی که تازه کارتون رو شروع کردید خیلی ضروری نیست. پس برای اینکه پولتون رو پس انداز کنیدبهترین روش استفاده از قالب های آماده است که می تونید از نمونه های موجود انتخاب کنید و برای هر کدوم که بیشتر پسندید، هزینه پرداخت کنید و سپس طراحان دارکوب برای شما همون قالب رو به یه سایت قابل استفاده تبدیل می کنن.

 

  • استفاده از طراح کارآموز:

بسیاری از دانشجویان برای گذران زندگی دانشجویی خودشون دست به کارهای دانشجویی می زنن که یکی از اونها طراحی سایت با هزینه های کمتر است. علت دریافت هزینه ی پایین تر، تجربه ی پایین اونها در این کار است؛ پس باید خیلی حواستون باشه که سایت شکیل و قابل استفاده ای بهتون تحویل بدن. البته پیشنهادمون به شما اینه که اگه فردی رو در این زمینه نمی شناسین از این روش صرف نظر کنید.

 

  • برون سپاری کنید:

می تونید با بررسی رزومه های شرکت های خارجی ضعیف تر مثل هند و فیلیپین برای طراحی سایتتون استفاده کنید. این شرکت ها با هزینه های پایین تری طراحی سایت رو بر عهده می گیرن اما اعتماد به اون ها کار دشواری است و مشکل دیگه ای که وجود داره اینه که طراحی سایت فارسی برای اونها سخت تر خواهد بود و اگر کار رو به درستی برای شما انجام ندن امکان پیگیری دشوارتر است.

 

  • تبادل خدمات:

یه راه دیگه ای که وجود داره اینه که خدمات خودتون رو در عوض طراحی سایتی که براتون انجام میدن تبادل کنید. مثلا اگه شرکت حقوقی دارید یا مالک رستوران هستید یا هر خدمات دیگه ای که دارید می تونید با یه پیشنهاد به شرکت طراحی سایت از اون ها بخواید که این کار رو در قبال خدماتی که به اون ها ارائه میدید براتون انجام بدن.

 

البته حواستون باشه که همونقدر پول بدید همون اندازه هم آش می خورید! اگه سایتتون عملکرد مناسب مورد انتظار شما رو نداشته باشه ممکنه منابع محدودی برای تغییرشون داشته باشید. پس اگه بودجه ی زیادی ندارید یکی از موارد بالا میتونه کمکتون کنه.
به طور کلی طراحی سایت با قالب های آماده یکی از روش هایی است که در اون سایت از اول طراحی و کد نویسی نمیشه و همونطور که گفتیم از قالب های آماده و موجود در بازار استفاده میشه و سپس طبق نظرات صاحب سایت شخصی سازی میشه. در ادامه در مورد این روش صحبت می کنیم.

 

مزایای طراحی سایت با قالب آماده:
طراحی سایت با این قالب ها بیشترین تاثیر رو روی صاحبان سایت داره که در زیر برخی از اون ها رو توضیح میدیم:

 

  • صرفه جویی در زمان و هزینه:

همونطور که گفتیم یکی از راه های طراحی سایت ارزان استفاده از قالب های آماده است که باعث میشه در زمان و مهم تر از همه در هزینه صرفه جویی بشه. در طراحی این مدل سایت ها شما در عرض چند روز یا چند هفته می تونید صاحب سایت بشید و در حد هزینه ای که کردید یه سایت مطلوب و قابل قبول داشته باشید.

 

  • استاندارد بودن قالب های آماده: 

اکثر این قالب های آماده بر اساس طراحی سایت های با کیفیت و استاندارد ساخته میشن، پس نگران استاندارد نبودن سایت ها نباشید چون قالب ها برای کشورهای مختلفی طراحی میشن و دقت و توجه زیادی به ساخت اون ها میشه و ریسپانسیو هستن و با همه ی مرورگرها سازگار است.

 

  • امکان انتخاب های گسترده:

اگه فروشگاه قالب سایت دارکوب رو نگاهی بندازین چندین و چند قالب می بینید که با موضوعات مختلفی در اختیار شما هستن و فقط کافیه زمینه ی کسب و کارتون رو جست و جو کنید تا قالب های مناسب رو ببینید و از میان اون ها مناسب ترینش رو انتخاب کنید.

 

انواع قالب های آماده:

  • قالب های رایگان:

کار با این قالب ها یه مقداری ریسک داره چون که امکان خطا دادن و درست کار نکردن اون در اینترنت وجود داره پس باید خیلی حواستون باشه که چنین موردی واستون پیش نیاد. بعضی از شرکت های طراحی سایت این قالب ها رو به رایگان در اختیارتون می ذارن ولی پیشنهاد میشه به خاطر بروز این مشکلات گفته شده از استفاده ی این نوع قالب ها خودداری کنید.

 

  • قالب های پولی:

این نوع قالب ها همانی است که مد نظر ما برای استفاده ی شماست. استفاده ی این نوع قالب ها اگه به درستی انجام بشه، یعنی اگه قالب مناسب کسب و کار شما و با ظاهر خوبی باشه کاملا می تونه نیازهای شما و کاربرانتون رو برآورده کنه.

 

10 ابزار طراحی سایت کسب و کارهای کوچک در زیر معرفی شده که می تونید از طریق اون ها با بودجه ی خیلی کم سایت رو طراحی و اجرا کرد:

 

 

 1. Wix.com
این ابزار به شما کمک می کنه تا خیلی سریع یه سایت رو با چندتا عکس و متن بسازید. برای این کار هم نیاز به دونستن زبان HTML یا زبان های کدنویسی دیگه ندارید. البته که باید برای داشتن دامنه ی خودتون، هاستینگ و پشتیبانی هزینه ای بپردازید.

 

2. Yola
این برنامه ی ساده برای وب سایت کسب و کارهای کوچک ایده آل است. نسخه ی ابتدایی این برنامه رایگان است و این امکان رو برای شما به وجود میاره تا یه سایت ساده رو برای ارتقای کارتون داشته باشید. اما برای بخش های اضافی سایت باید هزینه پرداخت کنید.

 

3. Weebly
با این ابزار می تونید یه سایت با کیفیت بالا با صفحات نامحدود داشته باشید و به رایگان اون رو میزبانی کنید. اما اگه می خواید امکاناتی رو به اون اضافه کنید مثل نام دامنه و محتواهای چند رسانه ای باید از یه نسخه ی نهایی پیشرفته تر استفاده کنید.

 

4. Webs
این ابزار که بوسیله ی سه برادر ساخته شده به کسب و کارهای کوچک کمک می کنه تا ظاهر سایت خود رو بهتر بکنن. سایت های کوچک و دم دستی هزینه ی کمتری پرداخت می کنن و شما می تونید اول از این مرحله شروع کنید و بعد در صورت نیاز اون رو ارتقا بدید. نسخه ی حرفه ای سایت از نام دامنه، صفحات نامحدود، نسخه ی موبایلی و فضای نامحدود تشکیل شده است.

 

5. Web.com
اگه خودتون نمی تونید کار طراحی سایت رو به عهده بگیرید این ابزار می تونه یه گزینه ی خوبی باشه واستون. طراحی به صورت رایگان انجام میشه اما برای نگهداری و هاستینگ سایت باید هزینه پرداخت بکنید.

 

6. WebStarts
این ابزار چندین قالب آماده در خودش داره و نسخه ی رایگان و ارزون هم داره اما این شامل نام دامنه نمیشه. مورد های با قیمت بالاتر شامل فضای بیشتر، نام دامنه و فرم های ارتباط با ما و ابزارهای سئو است.

 

7. Homestead
این ابزار به شما کمک می کنه تا قالبی رو انتخاب کنید و طبق نیاز خود اون رو ارتقا بدید و شخصی سازی کنید. این ابزار نام دامنه، آدرس ایمیل با نام شرکت و خدمات بازاریابی کاملی ارائه میده. پکیج ابتدایی اون قیمت مناسبی داره اما شامل نام دامنه نمیشه و پکیج حرفه ای اون با هزینه ی بالاتر اما با نام دامنه و 10 گیگا بایت حجم سایت است.

 

8. GoDaddy
این ابزار علاوه بر نام دامنه، هاستینگ وب و خدمات طراحی رو ارائه میده. قالب شخصی اون برای سال اول تقریبا رایگان در میاد که شامل 50 طرح، دامنه ی رایگان و نسخه ی یک ساله، صفحات نامحدود و 1 گیگا بایت حافظه است. نسخه ی تجاری این ابزار برای سال اول نسبتا ارزون است و شامل همه ی موارد گفته شده است و علاوه بر اونها 50 گیگ حافظه، ایمیل برند شما و نسخه ی موبایلی رو هم در بر میگیره.

 

9. Moonfruit
این شرکت اروپایی که سایت های با هزینه ی پایین ارائه میده به شما اجازه ی داشتن تنها 5 صفحه در سایت رو میده و برای داشتن صفحات نامحدود قطعا باید هزینه ی خیلی بیشتری پرداخت کنید.

 

10. DoodleKit
این ابزار بیشتر به درد شرکت های نوپا و استارت آپ ها می خوره. شما می تونید قالب خودتون رو طراحی یا ویرایش کنید، بنر و لوگو بسازید و روی بهینه سازی سایت تمرکز کنید و محصولات رو به صورت آنلاین بفروشید.

 

نام بردن این ابزارها صرفا جهت آشنایی بود و شما به عنوان یه کسب و کار هرچند که کار خودتون رو تازه شروع کرده باشید بهتره کار رو به طراحان داخلی و یا شرکت های طراحی سایت که طراحی رو با هزینه ی مناسبی انجام میدن بسپارید تا دوباره کاری برای شما اتفاق نیفته و نیازی نباشه مجددا برای ارتقای سایتتون هزینه ی جداگانه ای پرداخت کنید یا از ابتدا سایت رو طراحی کنید.
باز هم تاکید می کنیم که استفاده از سایت سازها و قالب های آماده برای کسایی که می خوان حرفه ای و به قولی در فضای مجازی پرفکت باشن پیشنهاد نمیشه و برای نتیجه ی بهتر، بهتره که کار طراحی سایتتون رو به شرکت های حرفه ای طراحی سایت بسپارید.

 

 

 


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد