طراحی وب سایت برای تولیدکننده ها طراحی وب سایت برای تولیدکننده ها

رتبه این آیتم
طراحی وب سایت برای تولیدکننده ها
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

روشهای پیشرفته برای وب سایت تولید کننده ها

متخصصان دارکوب به خوبی به این قضیه واقف هستند که یه وب سایت باید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا به خیلی چیزهای دیگه احتیاج داره. ما با 15 سال سابقه، همکاری وسیعی با انواع و اقسام تولیدکننده ها داشتیم که بعضی از اونها هم از نام آشناهای صنعت خودشون بودند.

بعید نیست شما هم حین مشاهده وب سایتهای مختلف، با سایت مشتریهای ما برخورد کرده باشید. ما نیازهای تولیدکننده هایی که محصولاتشونو توزیع میکنند یا فروش مستقیم دارند رو میشناسیم و میتونیم شما رو در چالش فروش مستقیم آنلاین یا تنظیم سیستم های ثبت سفارش برای شبکه های توزیع کننده یاری کنیم. اجازه بدید شما رو با چند تا از راهکارهای آنلاین که میتونن هزینه هاتونو کاهش بدن و سودتونو بالا ببرن آشنا کنم.

جدول آدرس توزیع کننده ها

یه دیتابیس از توزیع کننده ها در وب سایتتون قرار میگیره و به این ترتیب تماس با شرکتتونو کاهش میده و فروشتون بیشتر از طریق توزیع کننده ها انجام میشه. اگه میخواهید سایتتون چنین قابلیتی داشته باشه با دارکوب تماس بگیرید. وقتی توزیع کننده ها رو روی سایتتون داشته باشید، بازدیدکننده ها میتونن به سرعت نزدیک ترین محل توزیع محصولات شما رو پیدا کنند. خودتون هم هر وقت بخواهید میتونید براحتی این جدول رو بروز و تغییرات لازم رو در اون اعمال کنید.

مدیریت مشتریها

این کار مختص شرکتهای تولیدکننده ای طراحی شده که از طریق توزیع محصولاتشونو میفروشند. مشتریها رو مستقیم از وب سایت به سمت قسمت فروش محصولاتتون هدایت کنید تا بتونن وارد صفحه توزیع کننده محصولاتتون بشن و خرید رو انجام بدن. اگه بتونید خدمات پشتیبانی مشتریتونو به صفحه توزیع کننده محصولات هم بکشونید و با توزیع کننده روابط متقابلی داشته باشید خیلی بهتره. مواظب باشید که صفحه توزیع کننده فعال باشه و مشتری با ورود به اون سردرگم نشه یا بی پاسخ نمونه.

اتوماسیون بازاریابی

ابزارهایی مختص این کار وجود داره که یه پلتفرم بازاریابیه که میتونه مشتریها رو بر اساس فعالیتهایی که در وب انجام داده اند تشخیص بده.

نرم افزار ثبت گارانتی آنلاین

اگه هنوز هم اطلاعات مربوط به گارانتی رو به صورت دستی جمع میکنید، ما براتون گزینه بهتری داریم. میتونید از طریق سیستم ثبت گارانتی این کارو آنلاین انجام بدید. این سیستم ها خیلی ساده اند و فقط اطلاعات مهم رو جمع میکنند و با ایمیل اونها رو به شما ارسال میکنند تا بتونید پیامهای مورد نیاز رو برای مشتریتون بفرستید.

سیستم مدیریت مستندات

اگه شرکت شما مستندات زیادی از فایلهای اکسل و جداول فروش داره که باید مرتبا ساماندهی و بروز بشن، میتونید از سیستم های مدیریت مستندات یا document management systems استفاده کنید و مستندات تجاری مهمتونو به صورت فولدر ذخیره کنید و به طور آنلاین بهشون دسترسی پیدا کنید.

مخزن بازاریابی

آیا شما مجبورید دائما فایلهای لوگو و ضمانت های بازاریابیتونو به تیم فروش یا شبکه بازاریابیتون بفرستید؟ اگر اینطوره، بد نیست یه مخزن بازاریابی به وب سایتتون اضافه کنید. به این ترتیب میتونید به عموم مردم یا فقط به اعضای خاصی دسترسی بدید تا بتونن بدون نیاز به داشتن اکانت FTP و موارد این چنینی لوگوی شما رو با کیفیت و وضوح بالا دانلود کنند.

فرم نظرخواهی

یه درخواست برای اقدام خوب باید برای وب سایت تولید کننده اهمیت فوق العاده ای داشته باشه. با یه درخواست خوش ساخت برای فرم نظرسنجی، میتونید بازدیدکننده ها رو در سایت مشارکت بدید و کاری کنید که تبدیل به خریدار بشن.

فیلم های نمایش محصول

اگه عکس به اندازه هزاران کلمه ارزش داره، پس فیلم به اندازه هزاران عکس می ارزه. از خدماتی که ارائه میدید، محصولاتی که میفروشید یا مکانتون فیلم هایی تهیه کنید تا احتمال خرید کردن مشتریها رو بیشتر کنید و چرخه فروش رو به اندازه قابل توجهی کوتاه کنید. در واقع باید فیلم تبلیغاتی تهیه کنید. دارکوب برای این کار راهکارهای زیادی داره.

پیکربندی محاسبه گر و اپلیکیشن

آیا محصولات شما برای اینکه بتونن با حداکثر بازدهی کار کنن به تنظیم یا پیکربندی نیاز دارن؟ با قرار دادن اپلیکیشن یا محاسبه گر مناسب به مشتریهاتون کمک کنید تا براحتی بتونن محصولاتتونو پیکربندی کنند.

آموزش آنلاین

آیا برای اینکه کاربرها بتونن با امنیت کامل از محصولات یا امکاناتتون بهره ببرند، آموزش نیاز هست؟ اگه اینطوره، میتونید یه آموزش آنلاین برای خط تولیدتون روی وب سایت داشته باشید و حتی یه تست هم بد نیست بذارید تا قبل از اقدام خودشونو بسنجند و شما هم به این ترتیب از کارایی آموزشهاتون اطمینان حاصل کنید.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی خیلی اثر داره و در عین حال هزینه آنچنانی هم نیاز نیست و همه صنایع میتونن ازش بهره ببرند. دارکوب میتونه برای تولید، هدفگیری مخاطب و ارسال ایمیلها بهتون کمک کنه. ما تا به حال کمپین های موفق زیادی رو برای صدها تولید کننده مدیریت کردیم و میتونید برای بهتر شدن اقدامات بازاریابی شما هم این کارو انجام بدیم.

راهکارهای فروش آنلاین برای تولید کننده ها

چه شما یه برند خوش نام باشید که میخواهید محصولات شرکتتونو بطور مستقیم بفروشید، یا شرکتتون میخواد فرایند سفارش آنلاین رو برای توزیع کننده های محصولاتتون ساده تر کنه و یه پورتال سفارش آنلاین درست کنه، دارکوب میتونه تو این کار بهتون کمک کنه. شرکت دارکوب در ساخت و ساماندهی فروشگاه های آنلاین و راهکارهای فروش آنلاین برای تولید کننده ها ید طولایی داره و میتونه ویترین نرم افزاری جدید شما رو به یک سیستم مدیریت تجاری قوی داخلی گره بزنه.

بازاریابی از طریق شوی تجاری

شو های تجاری که تولید کننده ها راه میندازن خیلی هزینه بره. اما شما میتونید با راه اندازی یه شوی آنلاین بازدیدکننده های بیشتری جذب کنید و حداکثر برگشت سرمایه رو برای خودتون رقم بزنید. برای این کار میتونید با شرکتهای طراحی وب مثل دارکوب مشورت کنید و ازشون کمک بگیرید.

شبکه های اجتماعی

برای خیلی از تولید کننده ها مدیریت پروفایل شبکه های اجتماعی مشکله. علاوه بر اینکه باید دائما محتوای تازه براش تولید کنند، باید به پیام های مردم هم جواب بدن. دارکوب یه تیم تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی داره که میتونه به تولید کننده ها در مدیریت شبکه هاشون و در نتیجه توسعه کسب و کارشون کمک کنه.

جایگزینی سیستم های سفارش با رسم های شماتیک

فرض کنید مشتریها بتونن ماشینی که میخوان بخرن رو انتخاب کنند و بعد از یه بخش رسم شماتیک، اون قسمتهای مختلفی رو که میخوان سفارش بدن رسم کنند و بعد درست از همونجا هم سفارششونو ثبت کنند. این فناوری دیگه رویا نیست و وجود داره.

اپلیکیشن های تلفن همراه و تبلت

وقتی مشتریها رو مشارکت بدید، تیم فروشتون میتونه اطلاعاتی که مشتریها نیاز دارند رو کشف کنه و اونها رو در اپلیکیشنی که برای تلفن همراه میسازه قرار بده. ما میتونیم برای شرکتهای تولید کننده یه اپلیکیشن تلفن همراه بسازیم تا هزینه هاشون برای گرفتن ارتباط با مشتریها و مشارکت اونها کمتر بشه.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو)

اگه شما هم مثل بقیه شرکتهای تولید کننده باشید احتمالا تقریبا هر روز پیشنهاداتی از یه شرکت سئوی جدید بهتون میشه. این شرکتها همه یک چیز میگن: "ما میتونیم شما رو روی گوگل رتبه یک کنیم". اما سئو به این راحتی ها نیست. موفقیت در وب از گرفتن ترافیک شروع میشه و تبدیل این ترافیک به خریدار یا کاربر دائمی. ما تجربه زیادی در رتبه گرفتن در گوگل داریم و شرکتهای مختلف زیادی تا به حال از خدمات سئوی دارکوب استفاده کردند و به نتایج مطلوبی هم رسیدند و تونستند در گوگل رتبه اول بشن. میتونید وب سایتهای مشتریهای ما رو از صفحه مشتریان دارکوب ببینید.

تبلیغات آنلاین برای توزیع کننده ها

شما برای توزیع کننده هاتون تبلیغات آنلاین انجام میدید؟ بذارید دارکوب برای شما و توزیع کننده هاتون یه برنامه بازاریابی آنلاین توسعه بده تا از این طریق محصولاتتونو روی وب تبلیغ کنید. از برنامه های بازاریابی ایمیلی گرفته تا انواع دیگر بازاریابی دیجیتالی که در جهان اطراف ما وجود داره. میتونید در این زمینه با متخصصان ما مشورت کنید.

کاتالوگ محصولات

اگه کاتالوگ محصولات شرکتتون خیلی بزرگه و کلی محصولات متنوع دارید، میتونید همه این اطلاعات رو در یک کاتالوگ آنلاین با مسیریابی راحت ساماندهی کنید و نمایش بدید. ما کاتالوگهای زیادی با قابلیت نمایش تصاویر درست کردیم و حتی میتونیم کاتالوگها رو با سیستم های داخلی ترکیب کنیم که بعدها بتونید خودتون بروزرسانی ها رو به راحتی انجام بدید.

 ادغام باCRM

شما هم از نرم افزارهای CRM استفاده میکنید؟ دارکوب تجربه زیادی در فرم های وب مثل فرم نظرخواهی یا درخواستهای ادبی برای شرکتهای دیگه یا سیستم های داخلی داریم. وقتی CRM و وب سایت شما با هم کار کنند، میتونید اطلاعات مشتریان رو مستقیما از وب به CRMتون بیارید و به این ترتیب تماسها از وب سایتتون مدیریت میشن و بدرستی بهشون پاسخ داده میشه.

مدیریت ادوردز

شرکت دارکوب علاوه بر توسعه و طراحی سایت، خدمات بازاریابی هم ارائه میده و تجربه زیادی در مدیریت کمپین های کلیکی در گوگل داره. با یه مدیریت و برنامه ریزی خوب میتونید برگشت سرمایه کمپین هاتونو افزایش بدید و هزینه های تبلیغات کاهش پیدا میکنه. در عین حال همین تبلیغات خودشون میتونن نرخ تبدیل به مشتری وب سایتتونو افزایش بدن. میتونید یه وقت برای مشاوره بگیرید و ما با مطالعه شرایط فعلی شما و رقباتون یه برنامه عالی براتون ترتیب میدیم و اجراش میکنیم.

گالری تصاویر و فیلم های محصولات

حتما شنیدید که میگن یه تصویر گویای هزاران کلمه است. حالا تصور کنید یه گالری از فیلم ها و تصاویر محصولات میتونه چقدر بین شما و رقباتون فاصله بندازه. طراحی چنین گالری هایی برای شرکتهای طراحی سایت مثل دارکوب کاری نداره.

تقویم ثبت وقایع

اگه شرکتتون کلاسهای آموزشی برگزار میکنه یا گاهی اوقات حراج و نمایشگاه و غیره دارید، حتما به یه تقویم در وب سایتتون احتیاج دارید که این وقایع رو در اون ثبت کنید و از این طریق اطلاع رسانی هم بشه. در تقویم میشه محل برگزاری کلاسها یا ... رو هم ثبت کرد و حتی با گوگل مپ آدرس دقیق رو به کاربرها نشون داد. میتونید امکان ثبت نام و پرداخت آنلاین رو هم برای کاربرانتون فراهم کنید. با این ماژول وب سایتتون به یه سیستم کامل رزرو تبدیل خواهد شد.

وبلاگ

قرار دادن وبلاگ در سایت بین شرکتهایی که میخوان ترافیک بیشتری از موتور جستجو بگیرند خیلی رواج داره. ما میتونیم کمکتون کنیم در سایتتون یه وبلاگ تعبیه کنید و اگه تولید محتوا براتون مشکل باشه، تیم بازاریابی داخلی و  نویسنده ای داریم که میتونن با توجه به اهداف بازاریابی خاص شرکت شما براتون محتوا تهیه و در وبلاگتون قرار بدن.

 


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد