خدمات طراحی سایت و سئو خدمات طراحی سایت و سئو

رتبه این آیتم
خدمات طراحی سایت و سئو
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

خیلی از مشتریها در مورد پروسه دقیق کار ساخت وب سایت سوال میکنند. مثلا دوست دارن راجع به عناصر خاص از طراحی که به بازاریابی آنلاین مربوط میشن بدونن. برای اینکه پاسخی به این سوال رایج داده باشم، میخوام مسائلی رو که مشتریهام مطرح میکنند، تو این پست توضیح بدم.

اساسا گوگل چطور کار میکنه؟

درک نحوه کار گوگل باعث میشه بتونید در آینده در مورد سایتتون و ظهور آنلاینتون بهتر تصمیم بگیرید. همیشه باید خود گوگل رو هم یه شرکت در نظر بگیرید، یه شرکت مجزا که جدا از کار شماست. این شرکت میخواد وب سایتهای خوب بیان روی صفحه اول نتایج. پس بر این اساس، اگه شما هم میخواهید بیایید روی صفحه اول نتایج باید وب سایتتون از نظر گوگل خوب باشه.
حالا گوگل برای اینکه وب سایت خوب و بد رو تعریف کنه، معیارهای زیادی داره، اما اگه بخواهیم خیلی کلی بگیم، یه وب سایت آگاهی دهنده، خوش ساخت، مرتبط و کاربرپسند یه وب سایته خوبه. گوگل عمدا کار رو سخت و زمانبر و پرهزینه میکنه و روی شما مدیران صنایع فشار میاره تا بهترین وب سایت رو بسازید و دائما هم در فکر بهتر کردنش باشید.
اما نهایتا، همین مسئله تجربه کار با موتور جستجوی گوگل رو شگفت انگیز میکنه، تا جایی که فقط چند تا کلمه رو تایپ میکنید و این وب سایتهای سازگار با موبایل و عالی و ... با اطلاعات خوبشون ظاهر میشن.
پس نترسید و یکم گوگلی بازاریابی کنید!

هاست چیه و چرا هزینه هاش مداومه؟

وب سایت به عبارت ساده، فقط یه مشت فایل، متن، عکس و کده که به اون فایلها میگه چی کار کنند و چطوری روی نمایشگر ظاهر بشن. همه وب سایتها به نوعی یه سری مخارج دائمی دارن. از اسم دامنه گرفته تا ایمیل و هاستینگ وب سایت. الآن دیگه همه اصطلاح "ابری" رو شنیدند و میدونن یه کامپیوتره در یک جایی از جهان که داده­ها، فایلها، تصاویری رو در خودش داره که میتونید هر زمان از هر کامپیوتری بهش دسترسی داشته باشید.
خب در مورد وب سایت، برا اینکه بتونیم مردمو به سایتمون بکشونیم و کاری کنیم که هر زمانی از روز که دوست دارن بتونن ازسایت بازدید کنند، باید اون فایلهایی که سایتتونو ساختند، همیشه در دسترس باشند. هاستینگ همین کارو انجام میده. یه کپی از وب سایتتون همیشه روی هاست آماده دانلوده که اگه کسی خواست سایتتونو ببینه، امکانش براش فراهم باشه. شرکتها معمولا یه مبلغی رو بخاطر سرورشون به صورت ماهانه یا سالانه از شما دریافت میکنند.
اگه میخواهید بدونید خدمات آنلاین دیگه چطوری اند یا اگه نیاز به خدمات وابسته به وب دارید، با دارکوب تماس بگیرید و تمام سوالاتتونو از ما بپرسید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد