مجنتو Magento چیست؟ مجنتو Magento چیست؟

رتبه این آیتم
مجنتو Magento چیست؟
رتبه 3 در 7 رای از 1 تا 5

Magento  یک پلت فرم  تجارت الکترونیک است که بر روی  تکنولوژی open source ساخته می شود. Magento  علاوه بر ایجاد یک تجارت آنلاین به همراه سبد خرید، به کنترل مقدار و عملکرد فروشگاه های آنلاین خود نیز می پردازد.Magento ، مارکتینگ قدرتمند، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و اسباب مدیریت کاتالوگ را ارائه می دهد. ما بر این باوریم که Magento یکی از بهترین پلت فرم های تجارت الکترونیک موجود در حال حاضر است.
توانایی Magento  در انعطاف پذیری این اجازه را می دهد که بدون ایجاد تغییر در پلت فرم ها، فروشگاهی با تعداد کمی محصول و سطح نیاز
ساده، به فروشگاهی با تعداد محصولات بالا و سفارشات زیاد تغییر کند. Magento گونه های گوناگونی از نحوه ی ورود و تم ها را ارائه می دهد، که می تواند تجربه مشتریان رابالا ببرد. جنبه های مختلفی در فروشگاه های آنلاین وجود دارد که نیاز به پیکره بندی دارند، حال اینکه این پیکره بندی ها به چه صورت انجام شوند، به هوش تجاری بستگی دارد. هنگامی که نوبت به custom functionality  رسید، اینجا نیاز به برنامه نویسی پیچیده است.
Magento  به گونه ای طراحی شده است که افراد عادی ( نه الزاما توسعه دهندگان) نیز بتوانند از آن استفاده کنند. Magento  بسیار بزرگ و مفید است. اما در بعضی موارد میانگین افراد در استفاده از آن، به بن بست می رسند.
دلایل زیادی برای درخواست از توسعه دهندگان برای تطبیق وب سایت های Magento، وجود دارد.
Magento  حتی در سطح ابتدایی خود  نیز از سایت Drupal، بهتر بوده و یک سیستم قوی و بازدارنده از خطا ست. هنگامی که شما شروع به ادغام با دیگر سیستم ها می کنید، یا می خواهید که محصولات خود را به صورت انبوه معرفی کنید، نیاز به همکاری یک توسعه دهنده ی مجرب دارید. برای مثال، ما مشتریانی داشتیم که نیاز به امکانات اضافی برای نمایش صفحات اصلی، داشتند. معمولا شما می توانید محصولات را در گروه های 5، 25 و 50 تای نمایش دهید. ما یک متقاضی داشتیم که خواهان 2000 نمایش بود. عملکرد ممکن است تا حدی تغییر کند، فراتر از آن، برای بالا بردن سطح کارایی سیستم، نیاز به یک متخصص واقعی در Magento  است.
یک توسعه دهنده ی مجرب اغلب به شما گوشزد می کند که اساس تجارت الکترونیک، سرعت است. هیچ کسی نمی خواهد وقتی که در حال خرید آنلاین است، منتظر بالا آمدن سایت شود. با همچین لیستی قوی از ویژگی ها در یک برنامه ی کاربردی، شما می توانید آنها را بر روی سرور قراردهید. از آنجایی که ما هنوز متقاضی ای که خواهان سرورهای بیشتر برای فروشگاه آنلاین خود است، نداشته ایم،اما من توانایی پیش بینی وقوع این وضعیت را در آینده دارم.
مزایای استفاده از Magento:
نصب راحت و اضافه کردن گزینه ی ورود و خروج
وجود تکنولوژی open source  که تجارت الکترونیک را انعطاف پذیر و مقیاس پذیر می کند
برنامه ای موثر و به صرفه
امکان اعمال تخفیفات و تبلیغات
ایجاد و پیشتیبانی بیش از 50 درگاه پرداختی


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد