با این منابع طراحی سایت، در ویرایش عکس حرفه ای شوید با این منابع طراحی سایت، در ویرایش عکس حرفه ای شوید

رتبه این آیتم
با این منابع طراحی سایت، در ویرایش عکس حرفه ای شوید
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

یکی از بخش های مهم طراحی سایت، بروز بودن تو فناوری طراحی است. شرکت طراحی، توسعه و سئوی سایت دارکوب، میخواد چند تا از منابع طراحی سایت محبوبشو که در تولیدات دیجیتالی کمکمون کرده،  با شما به اشتراک بذاره.

  • Affinity Designer

این ادیتور برنده جایزه طراحی سیب سال 1395 بود. Affinity Designer تونسته خودشو به رقیب پیشروی این صنعت، ادوب فتوشاپ، برسونه. نرم افزار مک این شرکت به کاربرها یه تجربه قدرتمندتر و یه طراحی با قابلیت های بیشتر ارائه میده، اون هم با قیمت های پایین.

  • Coolors

طراح های سایت همیشه تمرکزشون روی تئوری رنگها بوده و سال 1395 شاهد ظهور بیشتر برنامه هایی بود که به این جنبه از طراحی اختصاص داده شده بودند. Coolors یه برنامه کوچیک و در عین حال مؤثره. این برنامه تم هایی رو درست می کنه که موثر بودنشون تو طراحی سایت اثبات شده و بهتون اجازه میده تا اگه از رنگها خوشتون بیاد برای سایتتون ازشون استفاده کنید.

  • Color Safe

در رابطه با تئوری رنگها که ازش صحبت کردیم، Color Safe رو هم داریم. این ابزار به طراحان سایت کمک می کنه تضاد رنگی صفحات سایتشونو بهینه کنن. کالرسیف با توجه به رنگهای متن و پس زمینه، صفحه رو طوری بهینه می کنه که خوانایی صفحه بهتر بشه.

  • Pixelmator

Pixelmator بین برنامه های ویرایش تصویر موجود، یه برنامه منحصر به فرد و خاص محسوب میشه چون این برنامه یه سری قابلیت های مخصوص برای طراحی سایت داره. البته عمق و قدرتش به پای ادوب فتوشاپ یا Affinity Designer که تو مورد اول ازش اسم بردیم نمیرسه اما برای اونایی که دنبال یه ابزار مناسب برای پروژه های ساده طراحی سایت میگردن، انتخاب خوبیه.

  • Sketch

اگه یه ویرایشگر عکسی میخواهید که از اساس برای طراحی سایت ساخته شده باشه، Sketch به دردتون میخوره. این ویرایشگر، انتقال طراحی ها به فرمت دیجیتالی رو از همیشه راحتتر کرده. به نظر من جالبترین ویژگی اسکچ اینه که با این برنامه همه میتونن به راحتی عکسهایی رو که از اینترنت میگیرن شخصی سازی کنن. این برنامه به شما این قابلیت رو میده که تقریبا بدون معطلی اسکرین شات های خودتونو روی عکسهای دیگه بذارید.
نیاز به یه طراحی سایت دارید؟
اگه شما یا شرکتتون دنبال یه شرکت طراحی سایت مورد اعتماد میگردید، شرکت طراحی، توسعه و سئوی سایت دارکوب با یک تیم باتجربه میتونه کمکتون کنه تا برند خاص خودتونو پیدا کنید و رو صفحات سایتتون بکار ببریدش.

24-آبان-1395

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد