نشانه های از آمادگی برای طراحی سایت نشانه های از آمادگی برای طراحی سایت

رتبه این آیتم
نشانه های از آمادگی برای طراحی سایت
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

نشانه های آمادگی برای شروع یک پروژه وب سایت
ما با مشتریان مختلفی در چندین صنعت همکاری می کنیم. بسیاری از این همکاری ها با یک پروژه وب  و تلاش برای تجدید بازاریابی دیجیتال شروع می شود.
صرف نظر از نوع کسب و کار، ما متوجه شده ایم که آماده سازی مشتری نقش بزرگی برای موفقیت و کارایی پروژه های وب ایفا می کند.
در زیر نشانه های آمادگی برای شروع یک پروژه وب را ذکر می کنیم:

داشتن دیدگاه واضح
اگرچه ابتدایی به نظر می رسد اما شما نیاز به ایده واضحی از این که چگونه وب سایت شما به عنوان ابزار فروش کار کند، دارید و می توانید جمله زیر را کامل کنید:
(هدف وب سایت من این است که ......)
فکر کردن به اهدافتان باعث می شود، از رقیبانتان به سادگی تقلید نکنید و همچنین از به وجود آمدن سایت های زرق و برق دار جلوگیری می کند. از مزایای دیگر تعیین هدف این است که، شما بهترین راه حل را در نظر بگیرید و به آن چیزی که خارج از فکر شماست کمک می کند.
شما همیشه با پیشنهادات موافق نیستید ولی با شنیدن مسائل و راهکار های جدید قطعا به چالش کشیده می شوید و شاید از ان چیزی که در فکرتان می گذرد بهتر باشد.
شناخت خود
شما می توانید به وضوح با نیازهای کسب و کارتان و اهدافتان و مخاطبانی که در این صنعت نیستند ارتباط برقرار کنید.
از آن جایی که ما با شما برروی وب سایت کار می کنیم سازمان ها اطلاعات زیادی از شما به دست می آورند ولی  بهترین منبع اطلاعاتی درباره کسب و کار شما خودتان هستید. شما می توانید در سازمان خود به سرعت پیش روی کنید و مهارت های منحصر به فردی را براساس نیازهایتان اعمال کنید.
مطالب شما بازتاب نام تجاری شماست
آیا مطالب شما منعکس کننده پیام فعلی کسب و کار شماست؟
اکثر شرکت ها در حالی که متحمل طراحی مجدد می شوند، خوشایند است که پیام هایشان را دوباره ارزیابی کنند.
به هر حال ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما در اواسط بازسازی پیام شرکت تان یا ارائه خدمات و محصولی هستید، قبل از به اشتراک گذاری هرگونه پیغام تغییر در جلسه کاری با سازمان خود، اجازه دهید تا% 80-75 از پروسه انجام شود.
با وجود این که ما با هر کسی از سهامداران در شرکت های کوچک برای بازاریابی سازمانی و به روزرسانی پیغام شرکت شان کار می کنیم ولی اگر نام تجاری شما در حال تغییرات پی در پی است ما نمی توانیم بهترین مسیر را برای شما تعیین کنیم.
شرکت هایی که در حال تغییرات مجدد ارائه خدمات هستند، تاخیرات زیادی دارند و در صورت درخواست پروژه وب ، ساخت آن با مشکل مواجه می شود.
داشتن تیم اختصاصی در محل
مشتریانی موفق هستند که در زمانی که پروژه وب کار می کند، یک تیم در محل اماده داشته باشند به طوری که 25 الی 75 درصد از روز را به پیام رسانی و بررسی طراحی و فکر کردن درباره UX سایت بگذرانند و مطمئن شوید که شما یک یا دونفر را برای اجرای فرآیند طراحی مجدد وب سایت با سازمان را اختصاص داده اید و حتما متوجه نقش مدیران و سایر ذینفعان در تصمیم گیری شده اید و نیاز به شرکت در جلسات با آن ها دارید.
یک طراحی مجدد پروژه وب 4 یا 5 ماه طول می کشد و تعامل ثابت کارکنان شما را نیاز دارد. برخی از اولین جلسات که در آن شما هیچ طراحی را انتظار ندارید بسیار مهم هستند و در کار طراحی وبی که در آینده اتفاق می افتد، بسیار تاثیر گذاراست.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد