بالا آوردن وب سایت در گوگل بالا آوردن وب سایت در گوگل

رتبه این آیتم
بالا آوردن وب سایت در گوگل
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

راه اندازی مشاغل آنلاین خود یک نقطه عطف بسیار جالب در زندگی است. در واقع با راه اندازی مشاغل آنلاین، برای خودتان کار می کنید و می توانید ساعت کاریتان را خودتان تنظیم کنید.
هر کسی که شغل و کسب آنلاینی دارد، مطمئناً خواهان هر چه بیشتر دیده شدن وب سایت خود است. حتی بعضی ها به دنبال میانبر ها هستند. اما واقعیت اینست که بهبودی وب سایت در نتایج گوگل یک موضوع زمانبر است و هر کسی که نتایج سریع را به شما وعده می دهد، باید به آن شک کنید.
اما مشتریان چگونه شما را می یابند؟ در ادامه به بیان چند تکنیک می پردازیم که با استفاده از آن می توانید رتبه ی گوگل خود را افزایش دهید و به نوبه ی خود باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.
چگونگی بالا آوردن وب سایت در گوگل

  • ایجاد یک استراتژی ساخت لینک

بک لینک ها، لینک های ورودی از یک صفحه به وب سایت دیگر هستند. بک لینک ها مهمترین عامل تعیین کننده ی رتبه بندی جستجوی سایت شما هستند. شما بایستی استراتژی ساخت لینک خود را در اسرع وقت شروع کنید چون ممکن است ماه ها طول بکشد تا گوگل رتبه ی شما را بروز کند و برای شما مزایای ایجاد لینک را در نظر بگیرد.
مانند موارد دیگر زندگی، بایستی کیفیت بیش از کمیت برای شما اهمیت داشته باشد. یک پیوند واحد از یک وب سایت معتبر شناخته شده در مقایسه با گرفتن صد ها پیوند از وب سایت های ناشناخته ی کوچکتر، در افزایش رتبه ی سئوی شما مؤثرتر است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید در مورد ایجاد پیوند ها استفاده کنید، از جمله استفاده از بک لینک ها از مجلات مهم یا سایت های خبری یا همکاری با وبلاگ نویسان محبوب.
اگر به نظر برسد که شما به طور غیر طبیعی بک لینک می گیرید، گوگل می تواند شما را مجازات کند. پس بهتر است صبور باشید و کار را به درستی انجام دهید.

  • سرعت سایت خود را افزایش دهید

اگر زمان بارگذاری سایت شما طولانی باشد، در نتایج جستجو، رتبه ی بالایی نخواهید داشت. ناگفته نماند که اگر سایت شما طی چند ثانیه، نهایتاً 3 ثانیه بارگذاری نشود، تجربه ی کاربر منفی خواهد بود. برای هر ثانیه که می گذرد، نرخ رها شدن کاربران از وب سایت شما به سرعت بالا می رود و مشتریان ناراضی جذب رقبای شما می شوند.
کاری که برای حل این مشکل میتوانید کنید، استفاده از ابزار pingdom برای تست سرعت سایت خود است. با استفاده از این ابزار شما می توانید گزارشی جامع دریافت کنید که به شما نشان می دهد که در کجا و چگونه می توانید فرآیند های وقت گیر را برای به دست آوردن سرعت بهبود ببخشید.

  • سایت خود را به طور مکرر بروزرسانی کنید

داشتن وبلاگ شرکتی برای این موضوع راه حل خوبی است. گوگل می خواهد ببیند که آیا شما یک وب سایت فعال، پویا و زنده دارید یا خیر؟ باید در نظر داشته باشید که شما همیشه محصول جدیدی برای راه اندازی و یا بروزرسانی هایی که باید در سایت انجام شود، ندارید. این موقع است که وبلاگ وارد صحنه می شود. شما می توانید به طور مرتب در وبلاگ خود پست هایی در مورد آخرین موضوعات و روند های موجود در صنعت خود منتشر کنید. این می تواند به شما کمک کند تا در رتبه بندی موتور های جستجوگر در طولانی مدت نتیجه ی خوبی کسب کنید. مطمئناً محتوای جدید دلیل خوبی برای بازگشت مشتریان به سایت شما خواهد بود.

  • بهینه سازی کلید واژه ها

وب سایت های جدید برای کلمات کلیدی برتر، رقابت سختی دارند. به همین دلیل بهتر است با شناسایی کلمات کلیدی دم بلند ( عبارتی شامل 3 یا چند کلمه ) که سایت شما با استفاده از آنها بهتر می تواند رتبه بندی شود، شروع به کار کنید. مشخص کردن و شناسایی این کلمات کلیدی دم بلند کمی خسته کننده است و هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. برنامه نویس کلمات کلیدی گوگل مکان بسیار خوبی برای شروع به وصل کردن کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما برای دیدن رقابت برای هر یک از این کلمات کلیدی می باشد. این به شما کمک می کند تا مواردی که نباید بهینه سازی کنید را از بین ببرید و مواردی را انتخاب کنید که می توانند بهترین نتیجه را برای هدایت ترافیک به سایت شما داشته باشند. سه مورد کلیدی که باید به دنبال آن باشید:

  • کلید واژه ها
  • جستجو های ماهانه
  • رقابت

اگر چند روز وقت برای یافتن بهترین کلمات کلیدی برای محصولات و صفحه ی وب سایت خود صرف کنید و اطمینان حاصل کنید که آن کلمات کلیدی را به صفحات مناسب مرتبط می کنید، سایت شما به وضوح با آنچه که شما به گوگل می فروشید، تعامل خواهد کرد. این موضوع به شما کمک می کند تا مشتریان هدفمند را جذب کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما ریسپانسیو است

طراحی وب ریسپانسیو مجموعه ای است که در آن سرور همیشه همان کد HTML را به کلیه ی دستگاه ها ارسال می کند و از CSS برای تغییر صفحه استفاده می کند. در واقع طراحی وب سایت ریسپانسیو وب سایتی است که می تواند به طور مشابه و مؤثر در همه ی دستگاه ها از قبیل کامپیوتر های رومیزی، لپ تاپ، گوشی و... مشاهده می شود.
امروزه طراحی وب سایت ریسپانسیو بسیار مهم است چرا که افراد برای بررسی وب سایت ها، خرید و کسب اطلاعات مورد نیاز برای انجام یک معامله بیشتر از پیش به استفاده از دستگاه های موبایل رو آورده اند.
اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد، تعداد زیادی از کاربران و مشتریان خود را از دست خواهید داد. همه ی مردم همیشه به یک کامپیوتر رومیزی دسترسی ندارند، اما به گوشی همراه خود در هر جایی دسترسی دارند.
طراحی وب سایتی که ریسپانسیو نباشد، خوب نیست. محتوا و تصاویر به خوبی نمایش داده نمی شوند و احتمالاً با سرعتی که لازم است لود نمی شوند.
وقتی کاربران این موضوع را ببینند فوراً وب سایت شما را ترک می کنند. این موضوع باعث می شود وب سایت شما به عنوان یک وب سایت غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد شناخته شود. همچنین گوگل از اینگونه سایت ها متنفر است.
در سال 2017، 52.64% از ترافیک جهانی آنلاین را ترافیک تلفن همراه تشکیل داد. این مسئله ثابت می کند که مردم چقدر بیشتر از کامپیوتر های رومیزی، از تلفن های همراه خود استفاده می کنند.
از این آمار رو به افزایش این نتیجه را می توان گرفت که وب سایت شما باید ریسپانسیو باشد، در غیر اینصورت در رقابت شکست خواهید خورد.
نتیجه
برای اینکه سایت شما در گوگل بالا بیاید و رتبه ی خوبی در نتایج موتور های جستجوگر گوگل داشته باشید، لازم نیست میلیون ها دلار هزینه کنید و چندین سال وقت بگذارید. کار های بسیار ساده، سریع و آسانی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید رتبه ی خود را در گوگل افزایش دهید و سایت خود را بهبود ببخشید.
رعایت موارد فوق و اطمینان از اینکه سرعت سایت شما مناسب است، محتوای شما غنی و با ارزش است و همچنین استفاده ی درست از بک لینک ها و مهمتر از همه ی اینها طراحی یک وب سایت ریسپانسیو می تواند رتبه ی سایت شما را در گوگل بسیار بالا ببرد.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد