روشهای بهینه سازی سایت برای معرفی شرکت روشهای بهینه سازی سایت برای معرفی شرکت

رتبه این آیتم
روشهای بهینه سازی سایت برای معرفی شرکت
رتبه 4 در 1 رای از 1 تا 5

با ظهور اینترنت، شرکتهای خدماتی هم به سرعت به عرصه آنلاین منتقل شدند و اتفاقا خیلی هم حرکت زیرکانه ای بود، چون با این شیوه میشه از سراسر جهان مشتری و متقاضی گرفت.
اوایل کار خوب پیش میرفت اما الآن دیگه بازار پر شده از شرکتهایی که میخوان با قیمتهای پایین، پشتیبانی خوب از مشتریها و هدایای تبلیغاتی، خودشونو متمایز از سایرین نشون بدن.
وقتی هزاران شرکت خدماتی بوجود اومده، مشتریها چطوری میتونن از بینشون انتخاب کنند؟ حتی اگه یه شرکتی بهترین هم باشه، چطوری میشه مطمئن بود که واقعا در جهان بهترین خدمات رو ارائه میده؟
تو این پست براتون روشهای سئو رو معرفی کردیم تا بتونید برای معرفی بهتر شرکتتون در سطح جهانی ازش استفاده کنید:

1- داشتن یک وب سایت شیک

همه میخوان از خدمات شرکتی استفاده کنند که تو کار خودش تخصص داشته باشه و حرفه ای عمل کنه. پس اگه سایتتون ظاهری حرفه ای نداشته باشه، چطوری میتونید دیگران رو متقاعد کنید که خودتون حرفه ای هستید؟
سایتتون باید بتونه سریع لود بشه، خوب مدیریت بشه، مسیریابی راحتی داشته باشه، دو بار ویرایش املایی و دستوری شده باشه و قبل از نمایش عمومی مشکلاتش رفع شده باشه. برای همچین سایتی خرج کنید. طراحی رو که میشه همیشه عوض کرد اما مهمتر از اون اینه که قبل از راه اندازی وب سایتتون از صحت و درست عملکردنش مطمئن باشید تا کاربرها و موتورهای جستجو رو به دردسر نندازید.

2- انتشار محتوای عالی

وب سایتتون نباید در مرحله طراحی و قالب متوقف بشه. تهیه محتوای عالی که بتونه خواننده ها رو بارها به سایتتون بکشونه هم به همون اندازه مهمه.
باید روی خدماتی که ارائه میدید تمرکز کنید و توی محتواتون ازشون صحبت کنید. اگه شروع به نوشتن کنید میبینید که خیلی حرفها دارید که تو این زمینه به مشتریهاتون بگید.
هیچ وقت، هرگز و تحت هیچ شرایطی محتواتونو از جاهای دیگه کپی برداری نکنید. تأکیدم بخاطر اهمیت خیلی زیاد این مسئله است، چون در غیر اینصورت به سئوی وب سایتتون لطمه وارد میکنه. باید مقاله هایی که منتشر میکنید خاص و انحصاری باشند تا بتونن به اقتدار و رتبه سایتتون کمک کنند. محتوا رو طوری بنویسید یا تولید کنید که در واقع راهنمای مردم و کاربرهای سایتتون باشه و به سوالاتی که تو ذهنشون جواب داده باشه. باید در مورد محتوایی که میخواهید تولید کنید خیلی فکر کنید و با برنامه عمل کنید.
یه دفعه خودتونو نندازید وسط غوغای انتشار محتوا در مورد موضوعات مختلف و هرچی که حس میکنید خوبه و خوشتون میاد رو بنویسید، بلکه از قبل براش برنامه داشته باشید. هدف داشته باشید، تم مشخصی رو دنبال کنید و مقاله هایی که متشر میکنید پاسخی به اهدافتون باشند و در خط تم و زمینه ای که مشخص کردید پیش برن.

3- انتخاب کلیدواژه های مناسب

کلیدواژه ها به موتورهای جسنجو کمک میکنند تا بتونن محتوای مرتبط با عبارت سرچ شده رو از بین مقالاتی که روی سایتها وجود داره پیدا کنند و به جز این، به رتبه دهی سایتها روی موتورها جستجو کمک میکنند. بنابراین برای شما هم حائز اهمیتند و باید در موردشون فکر کنید. نباید تعداد کلیدواژه هاتون زیاد باشند. باید روی یه چند تا کلیدواژه خاص که فکر میکنید بهتر از بقیه میتونن پست هاتونو تعریف کنند تمرکز کنید.
میتونید انتخاب کلیدواژه رو با سرچ کردن روی موتور جستجو شروع کنید. موضوع خودتونو سرچ کنید و ببینید چه وب سایتهایی روی صفحه اول نتایج ظاهر میشن. از کلیدواژه هایی که این سایتها استفاده کردند یادداشت برداری کنید و ازشون ایده بگیرید.
البته نجات دادن وب سایت تو این دنیای پر رقابت رتبه گیری سئو کار ساده ای نیست. اما بالاخره باید از یه جایی شروع کرد. انتخاب کلیدواژه و نوشتن محتوای عالی بهترین نقطه شروع برای سئوی سایت هستند.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد