ابزار بازاریابی: آینده سئو ابزار بازاریابی: آینده سئو

رتبه این آیتم
ابزار بازاریابی: آینده سئو
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

داشتم یکم راجع به سئو از اینور و اونور مطلب میخوندم که یه مقاله دیدم به اسم "سرزمین موتور جستجو" سه تا پیش بینی از آینده سئو کرده بود. به نظرم جالب اومد.
سه تا نکته درباره روشهای بازاریابی برای آینده سئو نام برده بود. نویسنده گفته بود در آینده بهینه سازی موتور جستجو چالش برانگیز میشه، به خصوص در حوزه بازاریابی. بازاریابها مجبورند برای همراه کردن مشتریها با خودش به روشهای خلاقانه ای متوسل بشن.
خلاصه اش این بود که اگه نتونید مشتریهارو با خودتون همراه کنید و جذبشون کنید، بازی رو باختید. سئو به ترافیک سایتتون نگاه میکنه، پس شما هم باید به ترافیکتون اهمیت بدید. پس برای اینکار باید محتواتونو تغییر بدید، یه طوری بنویسیدش که برای کاربرهاتون جذابیت داشته باشه و حتما یه چشمتون هم به آنالتیکس­تون باشه.
و آخرین نکته اینکه موتورهای جستجو همین الآنشم دارن با هوش مصنوعی صفحات رو رتبه گذاری میکنند. کامپیوترها عموما از روی الگوریتمها رتبه دهی میکنند و بر اساس درگیر کردن مخاطب و تجربه کاربری به صفحات نمره میدن. بنابراین شما هم باید به صفحاتتون یکی یکی نگاه کنید و همه رو برای شخص مخاطب هدف بنویسید تا بتونید بیشتر با محتوا درگیرش کنید و نتیجتا رتبه سئوی سایتتونو افزایش بدید.
بهینه سازی موتور جستجو یکی از ابزارهای بازاریابیه که در اختیار شما قرار گرفته. اگه میخواهید روی صفحه نتایج طبیعی موتورهای جستجو رتبه بالاتری بگیرید، باید روی محتواتون تمرکز کنید و برای بک لینک دادن به صفحات و مقاله های دیگه راههایی پیدا کنید. گوگل علاوه بر این دو روش، از هوش مصنوعی مغز رتبه بندی کننده‌اش هم برای رتبه گذاری صفحات استفاده میکنه. اگه دوست دارید در این مورد بیشتر بدونید، پیشنهاد میکنم به مقاله چرا در سال 1396 بازاریابی آنلاین مهمتر میشود؟ مراجعه کنید.
به طور خلاصه، با اینکه تلاشهایی که روی شبکه های اجتماعی دارید، همراه با کمپینها و تبلیغات پولی و سایر روشهای بازاریابی، همه اهمیت بالایی برای رشد کسب و کارتون دارند، نباید از سئو غافل شد. دائما در حال بروزرسانی وب‌سایتتون باشید، مخاطب رو به روشهای خلاقانه تری درگیر کنید. اگه برای طراحی سایت ایده میخواستید، مقاله گرایشات برتر طراحی سایت در سال 2017 از دارکوب بهتون کمک میکنه.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد