سئو و بازسازی سایت سئو و بازسازی سایت

رتبه این آیتم
سئو و بازسازی سایت
رتبه 2 در 1 رای از 1 تا 5

آنچه باید بدانید
بازسازی سایت مثل خریدن یه ماشین جدیده. طی سالهایی که سایت قبلی رو داشتید بهش احساسی پیدا کردید (چه مثبت چه منفی) که روی خرید بعدیتون اثر میذاره. شاید طراحی و جذابیت سایتتون خیلی عالی باشه اما خوب مخابره نشه و دائما مجبور باشید برای درست کردنش به این در و اون در بزنید. موقع خرید یه ماشین جدید باید همه ویژگی ها و مزایاش رو بسنجید تا مطمئن بشید انتخابتون درسته. اتفاقا سایت و ماشین ویژگیهای مشابه زیادی دارن (امنیت، مسافت پیموده، اعتبار) اما اگه کاربر بخواد فقط به ظاهر توجه داشته باشه از همه این ویژگی ها بازمیمونه.

  • باطن قضیه چیه؟

درست مثل ماشین، بازسازی سایت به جز ظاهر یه باطنی هم داره. عناصر بصری سایت تازه طراحی شده قطعا بیشتر توجه میگیرن. اما یادتون باشه که بازسازی یه سایت عالی مستلزم اینه که به باطنش هم توجه بشه. اگه مردم نتونن سایتتونو با سرچ کردن پیدا کنن یا اگه وقتی روی سایتتون هستن نتونن از طریق دکمه ها و فهرست ها مسیرشونو پیدا کنن و تو صفحات بگردن، هر چقدرم که سایت قشنگی باشه دیگه اهمیت نداره. پس حتما تو پروسه بازسازی سایتتون به بهینه سازی موتور جستجو (سئو) توجه کنید.
همینطور که سئو رشد میکنه، ما هم باید بیشتر تابع روشهای اثبات شده بشیم. موتورهای جستجو همینطور دارن پیشرفت میکنن و هوشمندتر میشن و بهتر میتونن نحوه تعامل مردم با سایتها رو بشناسن. با توجه به این امر، باید این تغییرات رو مد نظر قرار بدید و از فرصت پیش آمده استفاده کنید و اشتباهات گذشته رو تکرار نکنید. اجازه ندید سایتتون از چشم موتور جستجو، این عضو در حال پیشرفت جامعه آنلاین، مخفی بمونه.

  • سخن آخر

اگه کسی تو جلسه بازسازی سایتتون از بهینه سازی موتور جستجو حرفی زد نترسید. اتفاقا باید روش وقت بذارید و منابعی رو بهش اختصاص بدید تا این کار به طرز مؤثری انجام بشه و پایه و اساس سایتتونو بسازه و حضورتونو تو عرصه آنلاین توسعه بده. باز هم به مقایسه ای که اول این مقاله انجام دادم برمیگردم، خریدن ماشین یه تصمیم آنی نیست. با برنامه دقیق و طی مدت زمان انجام میشه تا ماشینی که خریداری میشه بتونه جوابگوی انتظارات و نیازهامون باشه. حالا از خودتون بپرسید شما هم اونقدر وقت و برنامه ریزی صرف سایتتون کردید که از حصول نتایج مد نظرتون مطمئن باشید؟


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد