سئوی شبکه های اجتماعی سئوی شبکه های اجتماعی

رتبه این آیتم
سئوی شبکه های اجتماعی
رتبه 4 در 2 رای از 1 تا 5

همه شرکتهای توسعه سایت بر این باورند که سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از بهترین روشهای جذب ترافیک طبیعی به سایت و تجارت بیشتره.
بخش عظیمی از سئو ساختن بلک لینک برای سایته که یه زمانی نیاز به ترفند و مهارت داشت. حتما دقت کنید که در جریان بروزترین راهنمایی هایی که گوگل بیرون میده باشید. چون قوانینش تند تند عوض میشن و اگه میخواهید بهترین رتبه سئو رو برای سایتتون کسب کنید، باید با دقت از این قوانین تبعیت کنید.
برای حصول بهترین نتایج، ساخت لینک باید یه فرایند طبیعی باشه و اینجاست که شبکه های اجتماعی وارد بازی میشن. شما میتونید از طریق این شبکه های اجتماعی با قسمتهای مختلف کسب و کارتون ارتباط برقرار کنید و با افرادی که تو صنعت خودتونن آشنا بشید.
اینجا 5 روش برای شروع توضیح میدم:

  • ارسال روی سایتهای مبتنی بر اخبار اجتماعی

اخبار اجتماعی و تگ کردن سایتها سعی میکنه اعضا رو به فعالیت و شرکت منظم تشویق میکنن.
سایتهایی که اینجا براتون فهرست کردیم، کمک میکنن محتوایی رو که به موضوعتون ربط داره به نظر کاربرهاتون برسونید. با این کار میتونید برای خودتون بک لینک بسازید. هرچند باید نویسنده های محتواتونو برای موضوعی که دارید درموردش مینویسید آماده کنید و تحت هیچ شرایطی اسپم نکنید:
StumbleUpon
Digg
Reddit
Delicous

  • ساخت وبلاگ

ساخت وبلاگ با هدف گرفتن بک لینک هم یکی از روشهای ساده مناسبه، اما باید وقت بذارید و براش زحمت بکشید تا بتونید محتوای باکیفیتی تولید کنید و به طور منظم مقاله روش بذارید تا به جریان بیفته.
اگه سایتتون هنوز وبلاگ نداره، پیشنهاد میکنم با توسعه دهنده سایتتون در ارتباط باشید، چون وقتی خوب ساخته بشه میتونه تأثیر بسزایی تو رتبه سئوی سایتتون داشته باشه.
احتمالا با ارسال وبلاگهای مفید درباره خدمات یا محصولاتی برای بخش های مورد نظرتون عرضه میکنید یه ارتباطی برقرار کنید و بعد ازشون بخواهید به سایتتون بک لینک بدن و به سئوی کلیدواژه های هدفتون کمک کنن.
به نظر میرسه محتواهایی با 1000 کلمه یا بیشتر، لینکهای بیشتری جمع میکنند. متن زیر از  Moz گرفته شده:
"85% از محتوای منتشر شده (به جز ویدئوها و پرسشنامه ها) از 1000 کلمه کمترند. اما محتواهایی که از 1000 کلمه بیشترند همواره بیشتر به اشتراک گذاشته میشوند و لایک های بیشتری نسبت به محتواهای کوتاهتر میگیرند. یا مردم به داده ها توجه نمیکنند یا برایشان نوشتن محتوای طولانی باکیفیت مشکل است".

  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوا عالین، اما پ.م هر محتوایی که به اشتراک گذاشته میشه نوفالو میشه، یه استراتژی مستقیم برای لینک سازی وجود نداره. هایپرلینکهایی که ساختار نوفالو دارن نباید روی رتبه لینک هدف اثر بذارن.
اشتراک گذاری منظم محتوای باکیفیت روی پلتفرمهای شبکه های اجتماعی بزرگ باعث میشه شما و کسب و کارتون بیشتر در معرض دید عموم مردم قرار بگیرید و در نتیجه بهتر با مخاطبینتون ارتباط برقرار کنید. و در عوض بک لینکهای طبیعی بیشتری نصیبتون میشه.

  • ارسال روی سایتهای سوال و جواب

یکی از راههای خوب کسب اعتبار، بک لینک گرفتن از طریق سایتهای سوال و جوابه.  Yahoo Answers و  Quora نمونه های بی نظیری برای این کار هستن.
بهترین روش اینه که سوالات مرتبط با خدماتی که ارائه میدید رو پیدا کنید و بعد جواب مفیدی به سوال بدید و توش به یکی از پستهای وبلاگ سایتتون که در ارتباط با اون موضوع نوشتید لینک بدید.

  • ارتباطات آفلاین بسازید

وبلاگ درست کردن، اشتراک گذاری روی شبکه های اجتماعی و شرکت در محتوای سایتهای مختلف، همه روشهای خوبی برای ساخت بک لینکهای باکیفیت هستن و میتونن رتبه سئوی سایتتونو افزایش بدن. اما بعضی جاها بحث ها باید آفلاین ادامه پیدا کنند:
1- با مخاطب مورد نظرتون از طریق تلفن یا ابزارهای ویدئوکنفرانس مثل اسکایپ و گوگل هنگاوت ارتباط آفلاین بگیرید.
2- با اعضای پلتفرم های شبکه های اجتماعیتون Networking events برگزار کنید.
با اعضای گروهتون جلسه ای ترتیب بدید و در مورد فرصتهای جدید کسب و کار بحث کنید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد