جریمه سایت های غیر سازگار با موبایل توسط گوگل جریمه سایت های غیر سازگار با موبایل توسط گوگل

رتبه این آیتم
جریمه سایت های غیر سازگار با موبایل توسط گوگل
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

گوگل سایت هایی که سازگار با موبایل نباشند، جریمه می کند!
تا الآن دیگه حتما همه شنیدیم که تعداد کسایی که با تلفن های همراهشون از سایت ها دیدن می کنن داره روز بروز بیشتر میشه و حتی بیشتر از افرادی میشه که با کامپیوتر کانکت میشن و و اینطور که به نظر میرسه، از این به بعد روز بروز تعداد افرادی که با کامپیوترهاشون نت گردی می کنن کمتر میشه.
با توجه به این مسائل، گوگل هم تصمیم گرفته که رتبه سایت هایی که با تلفن های همراه سازگاری دارن رو تقویت کنه تا رفاه و آرامش کاربرهایی که با موبایلشون نت گردی می کنن هم فراهم بشه. حتی اگه سایتی باشه که از نظر محتوا، عکس و اطلاعاتی که ارائه میده بی نظیر باشه، اما با تلفن همراه سازگاری نداشته باشه، نمیتونه تأییدیه گوگل رو بدست بیاره. چون کاربر برای خوندن همون اطلاعات عالی مجبوره صفحه رو بکشه، زوم کنه، اینطرف و اونطرف ببره تا بتونه یه گوشه ای رو بخونه.
خبر خوب اینه که اگه سایتتون سازگار با تلفن همراه نباشه، سازگار کردنش خیلی هم سخت نیست. پس نگران نباشید. و خبر بهتر این که برای حل این مشکل لازم نیست یه سایت جدای دیگه برای تلفن های همراه بسازید که بتونه به طور خودکار اسکریپت ها رو تشخیص بده. قبلا از این راه حل استفاده می کردن و حتی بعضی وقت ها هم درست کار نمیکرد.
الآن خیلی راحت، کدها رو روی همون سایتی که دارید طوری تغییر میدن که سایت واکنش گرا بشه. سایت واکنش گرا، همونطور که از اسمش معلومه، به اندازه صفحه نمایش های مختلف واکنش نشون میده و اگه کسی با گوشی تلفن همراه یا تبلت وارد سایت بشه، قالب خودشو به اندازه صفحه نمایش کاربر درمیاره. هرچی اندازه های متنوع تری از گوشی ها و اینجور وسیله ها ساخته میشن، نیاز به سایت انعطاف پذیر نسبت به اندازه های متنوع ضروری تر میشه.
میخواهید بدونید همین سایتی که الآن دارید با گوشی سازگاری داره یا نه؟ میتونید از تست خود گوگل استفاده کنید. فقط باید آدرس سایتتونو توی Mobile-Friendly Test وارد کنید.
اگه سایتتون با گوشی ها همراه سازگاری نداشت، ما تو گروه دارکوب متخصص هایی مثل آقایان احمد بالوی پور و احسان ادب زاده داریم که میتونن این کارو براتون ظرف چند روز یا کمتر انجام بدن تا بتونید با هر وسیله ای که سایتتونو باز می کنید، صفحه کامل و بدون تغییر دیده بشه. فقط یه سری تغییرات میدیم تا کسایی که با گوشی صفحتونو میبینن هم راحت بتونن مطالبتونو بخونن.
میتونید از صفحه اصلی سایت باهامون شماره شرکتمونو ببینید و برای وقت مشاوره تماس بگیرید، یا فرم تماس با ما رو پر کنید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد