هنگام اعمال سئو نباید از رعایت این نکات غافل شوید هنگام اعمال سئو نباید از رعایت این نکات غافل شوید

رتبه این آیتم
هنگام اعمال سئو نباید از رعایت این نکات غافل شوید
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

سئو SEO: Search Engine Optimization  تکنیکی است که برای افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جست و جو استفاده می شود. با بهبود سئو در واقع وب سایت شما در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار گرفته و ترافیک بالایی به سمت محتوای شما سرازیر می شود. برای کسب رتبه ی معقول شما باید لینک های معتبر کسب نمایید. اولین اقدام برای کسب لینک های معتبر استفاده کردن از متدهای مختلف برای داغ کردن لینک های وب سایت شما از روزهای آغازین تولد وب سایت است. توجه داشته باشید اگر مطالب شما مفید و جذاب باشد حتی وب سایت های بزرگ و مطرح نیز به صفحات مختلف وب سایت شما ارجاع خواهند داد.
با افزایش لینک های معتبر به سمت وب سایت شما در واقع رتبه، ارزش محتوا و کارتان نیز بهبود می یابد. برای ترقی در این مسیر می توانید راه های کسب رتبه های بالا  و لینک های معتبر رقیب های موفق خود را بررسی نمایید. نکته بعدی که در پروسه رعایت سئو باید به آن توجه کنید نگهداری، پشتیبانی و بروزرسانی مداوم وب سایت است. همیشه در نظر داشته باشید که تمامی محتوای موجود در وب سایت شما، تک تک تصاویر و لینک های به کار گرفته شده در واقع محدوده ی برند و الفبای شما را به مخاطب القا می کند. توجه نمایید که پروسه داغ کردن مطالب و کسب لینک های معتبر پس از تکمیل محتوای وب سایت شما باید آغاز شود در غیر این صورت ممکن است نتیجه عکس بر رتبه بندی داشته باشد.
نکته کلیدی بعدی برای پویایی و به روز نگه داشتن شما برگرفته از اصل "Content is King" توجه ویژه به تولید محتوای معتبر و با ارزش به صورت مداوم در وب سایت است. این کار باعث می شود که وب سایت شما دائماً در معرض دید قرار گرفته و اعتبار تجاری تان را نیز افزایش می دهد. ایجاد صفحات وب سایت با ساختاری منسجم از لینک های داخلی معتبر بسیار در خور اهمیت است. رعایت اصول و سرویس های سئو باید تک تک صفحات وب سایت شما را با شروع از صفحه اول در بر گیرد تا تمام وب سایت تان در موتور جست و جو ایندکس گذاری و شناخته شده باشد. لینک های بازگشتی (Backlink) و ارجاع داده شده به سمت وب سایت شما در واقع بازدیدکننده ها و ترافیک کاربری بیشتری برای وب سایت شما فراهم کرده و این پروسه منجر به افزایش فروش خواهد شد.
گام بعدی این است که صفحات وب سایت خود را به دایرکتوری های افزایش رتبه بندی ارائه نمایید. با این کار کاربران مفید به سمت وب سایت شما هدایت شده و به این ترتیب پروسه داغ کردن لینک به بهترین نحو آغاز می شود. در واقع هر لینک ارجاع داده شده به سمت وب سایت شما یک مهر تایید بر اعتبار نام تجاری تان است.
نهایتاً وجود لینک های ارجاعی معتبر به سمت وب سایت شما یکی از تکنیک های سئو است که در طولانی مدت موجبات ترقی شما را فراهم می کند. توجه نمایید که این Backlink ها باید معتبر، شناخته شده و قابل اعتماد باشند.

02-دی-1394

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

2 نظر

  • انور مرادی سه شنبه, 26 ارديبهشت 1396 08:04 پست شده توسط انور مرادی

    سلام در صورت امکان سایت را انالیز فرمایید و ایراد های رامشخص و اگر بخواهید برطرف و در ضمینه سئو رو سایت کار کنید هزینه هاتون به چه صورته ممنون

  • احسن دوشنبه, 09 فروردين 1395 02:09 پست شده توسط احسن

    عالی بود تشکر

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد