طراحی وب سایت فریلنسری طراحی وب سایت فریلنسری

رتبه این آیتم
طراحی وب سایت فریلنسری
رتبه 3 در 6 رای از 1 تا 5

* معرفی وب سایت
وب سایت "سرستون" با نشانه اینترنتی www.sarsoton.com  با امکانات وسیع و کاربردی در اختیار جامعه معماری کشور و عموم مردم قرار گرفته است. این وب سایت با ایجاد بستر های لازم در زمینه برگزاری مسابقات طراحی داخلی و معماری و طراحی، با اطلاع رسانی سریع  آسان و فراگیر تلاش بر گسترش و در دسترس قرار دادن خدمات معماران برای تمام افراد جامعه دارد.

*  اهمیت شکل گیری وب سایت سرستون
شکل گیری یک مرجع اطلاعاتی اینترنتی منسجم و قدرتمند در جهت ساماندهی و هدایت مسابقات طراحی داخلی و معماری، طراحی گرافیک، عکاسی و مجسمه سازی و المانهای شهری می تواند این ظرفیت ها را بصورت بالفعل در آورد ، بنحوی که بتواند همسو با فعالیت های سایر وب سایت ها ، در خلق و کشف استعدادهای خلاق در این رشته ها قدم بردارد و راهگشای اساتید ، دانشجویان ، محقیین داخل و خارج کشور قرار گیرد.

*  نحوه شکل گیری وب سایت
از آبان ماه 1396 تحقیقات  را در زمینه نهوه برگزاری مسابقات معماری و طراحی داخلی و دیگر مسابقات هنری در ایران شروع نمودیم، در مدت کوتاهی به تعداد بالای نارضایتی ها و کمبودها در خصوص برگزاری مسابقات در رشته های مختلف برخورد کردیم که از بد قولی ها و بی نظمی های متفاوت برگزارکنندگان و مسابقات خبر میداد. عدم اعلام نتایج مسابقات در موقع مقرر قبلی و پس از آن عدم پرداخت جوایز مشخص شده به برندگان، با وجود پیگیری های دقیق و مستمر دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی، از عمده مشکلات شرکت در مسابقات در ایران مینمود که مزایای بسیار زیاد برگزاری مسابقات را کمرنگ نموده بود. مزایایی از جمله ارتقاء کیفی ساخت و سازها و فضاهای داخلی، مطرح شدن استعدادهای گم نام و پرورش متخصصین در رقابتهایی سالم و سازنده، همگی با بی سامانی و بد قولی های برگزار کنندگان و کارفرمایان از دست میرفت و تمایل متخصصین این رشته ها را برای شرکت در این مسابقات از بین میبرد.
با توجه به نتایج تحقیقات، بر این شدیم تا به بررسی تجربه دیگر کشورها و  راه حلهای آنها برای رفع این موانع بپردازیم. وب سایت سرستون نتیجه جمع بندی از راه حلهایی است که در دنیای مدرن معمارری و هنر امروز به استفاده درآمده اند و از طرف ارگانها و جوامع معماری و هنری این کشورها پذیرفته شده اند.

برگزاری مسابقات در محیطی کاملا روشن از نظر روند کاری و اطلاع رسانی لحظه ای به تمام کاربران در خصوص وضعیت مسابقه، طرح های دریافتی برای یک مسابقه با زمانبندی دقیق در خصوص تمام مراحل، قطعا به حل مشکلات عرصه برگزاری مسابقات در کشور کمک خواهد نمود.

* اهداف وب سایت سرستون
ساختار محتوایی وب سایت به دنبال تحقق اهداف ذیل می باشد که در دو بخش اهداف داخلی و بین المللی به آنها اشاره می گردد:
- اهداف داخلی
- ارتقاء سطح دانش عمومی جامعه در زمینه معماری و آشنایی مردم با معماری و طرح های معمارانه.
- ایجاد یک مرجع جامع برگزاری مسابقات معماری و هنری
- ایجاد فضای مناسب برای آشنایی و استفاده تمام مردم از خدمات و طرح های متخصصین با هدف ارتقاء کیفیت و زیبا سازی ساخت و سازها و فضاهای داخلی و شهری.
- ایجاد مکانی برای نخبگانی که به دلایل متفاوت امکان ارایه طرح های خود را مستقیما به کارفرمایان ندارند ولی میتوانند از طریق شرکت در مسابقات استعداد خود را شکوفا نموده و به نمایش بگذارند.
- رشد و آبادانی ایران عزیز با گسترش دانش و هنر معماری با نفوذ آن در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و ... .

-اهداف بین المللی
- معرفی استعدادهای برتر کشور به جامعه بین المللی
- آشنایی و ارتباط مستقیم کارفرمایان خارجی با طراحان داخلی و برعکس.
- همسویی با جریانات مسابقات در سطح بین الملل
- ایجاد روابط فرهنگی در سطح بین الملل و معرفی فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی با زبان معماری

* تکنولوژی های استفاده شده در این وب سایت:
- HTML5 و CSS3
- زبان برنامه نویسی تحت سرور پی اچ پی (PHP 7)
- فریم ورک محبوب Laravel 5
- زبان برنامه نویسی تحت کلاینت JavaScript و کتابخانه قدرتمند JQuery
- و …

خوانده شده 2008 بار

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • درویش چهارشنبه, 09 مرداد 1398 15:44 پست شده توسط درویش

    با سلام و احترام آیا برای طراحی سایت بصورت فریلنسری که با کارفرما بسته میشه باید مجوز از اتحادیه یا وزارت ارشاد یا .... داشت ؟

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد