چرا از سیستم مدیریت محتوای دروپال استفاده می کنیم چرا از سیستم مدیریت محتوای دروپال استفاده می کنیم

رتبه این آیتم
چرا از سیستم مدیریت محتوای دروپال استفاده می کنیم
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

ماه گذشته دروپال همه شرکاشو به یه کنفرانس دعوت کرد تا اطلاعات و نظریه ها و تکنیکهاشونو با هم به اشتراک بذارن. تو این مقاله میخواهیم خلاصه ای از این کنفرانس رو خدمتتون بنویسیم تا شما هم با مزایای دروپال آشنا بشید.

  • نکات مهمی که تو کنفرانس مطرح شد

تو این دوره سه روزه آدمای مختلف، از سرمایه گذارهای کوچیک تا بزرگ تونستن با هم همصحبت بشن و از تجارب هم بهره ببرن. این صحبت ها مثل مطالعه های موردی بود و مثل مطالعه های موردی، آدمو نسبت به اینکه شرکتها و مشتریهای دیگه چطور از دروپال بهره میبرن باز میکرد. کنفرانس هم از طرف دیگه فرصت خیلی خوبی بود که پشتیبانهای دروپال ایده ها و پیشنهادهاشونو ارائه بدن.
Acquia، بازوی تجاری دروپال، آخرین خدمات و توسعه های دروپال رو عرضه کرده و به حضار نصایح ارزشمندی برای پشتیبانی مشتری ها ارائه داد، به خصوص مشتریهای حوزه سلامت و آموزش.

  • چرا استفاده از دروپال رو به افزایش است؟

محبوبیت دروپال رو به افزایشه. 4 سال پیش، سال 1391 دولت انگلیس تصمیم گرفت برای پورتال کل دولت از دروپال استفاده کنه. از اون موقع دیگه سازمانهای دولتی جهان به سمت استفاده از دروپال رو آوردن.
دولت استرالیا هم دو سال پیش شروع کرد که دروپال رو به عنوان پلتفرم استانداردش استفاده کنه. خیلی از دولتهای دیگه مثل ویکتوریا، استرالیای غربی و ولز جنوبی شروع کردن که این پلتفرم رو به خدمت بگیرن.
محبوبیت دروپال بیشتر بخاطر منبع باز بودنشه. یعنی کارمندهای شرکتها، بسته به سطح دسترسی که براشون تعیین میشه، میتونن محتوا به سایتشون اضافه کنن یا محتواشونو ویرایش کنن. این روش همکاری به خصوص برای شرکتهای بزرگی خوبه که میخوان به کارمندهای زیادی حق دسترسی بدن. دروپال برای شرکتهای کوچیک هم به درد میخوره، اما بیشتر تمرکزشو روی دولتها و سازمانهای شرکتی بزرگ گذاشته.

  • چرا از دروپال استفاده کنیم؟

دروپال، سیستم مدیریت محتواییه که توسط سازمانهای مؤثر و بزرگ جهان و موسسات آموزشی (مثل دانشگاه هاروارد) بکار گرفته شده.
عملکرد، انعطافپذیری، سادگی و مقرون به صرفه بودن این سیستم مدیریت محتوا برای شرکتهای دیجیتالی باعث برتری دروپال شده. فناوری دروپال انحصاری نیست؛ گواهی خاصی نداره و همه هزینه ها مشخص و شفافه. چون شرکتها لازم نیست برای خرید برنامه هزینه کنن، میتونن بودجه بیشتری برای نگهداری، پشتیبانی و ارتقای فناوری سایتشون در نظر بگیرن.

  • طراحی و توسعه سایت تا 5 سال آینده چطور تغییر میکنه؟

همونطور که میدونیم، دنیای دیجیتال داره به سرعت نور تغییر میکنه. خیلی از شرکتهای متوسط تا بزرگ سودشونو تو شراکت با آژانسهای دیجیتالی دیدن، چون به این ترتیب میتونن همیشه تو استفاده از جدیدترین فناوری ها نفر اول باشن.
آژانسهای دیجیتالی هم به مشتریها خدمات پشتیبانی همه جانبه ارائه میدن. ما بیشتر دوست داریم از ابتدای کار با مشتریهامون همراه باشیم و خودمون روی استراتژی و توسعه سایتشون کار کنیم. شراکت با مشتریها روی استراتژی بازاریابی دیجیتالیشون از ابتدا تا پایان اغلب برنامه واضحی بهشون میده و در نتیجه بهتر میتونن به اهدافشون دست پیدا کنن.
ما بیشتر به همکاری با شرکتهای کوچیک تری تمایل داریم که از فناوری هاست ابری استفاده میکنن و میتونن بدون وجود یه شرکت دیگه، سایتشونو مدیریت کنن. دروپال برای این دسته از شرکتها هم میتونه انتخاب خوبی باشه.
بطور خلاصه، طی 5 سال آینده سازمانهایی بوجود میان که با ابزار کوچیک مبتنی بر هاست ابری، روشهای دیجیتالی خودشونو مدیریت میکنن، اما شرکتهایی هم که از متخصص های شرکتهای دیجیتالی بهره میبرن میتونن برگشت سرمایشونو افزایش بدن.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد