طراحی یک سایت جذاب طراحی یک سایت جذاب

رتبه این آیتم
طراحی یک سایت جذاب
رتبه 2 در 3 رای از 1 تا 5

تو مقاله های قبلی درباره چیزهایی که موقع توسعه سایت باید در نظر گرفت صحبت کردیم و گفتیم یه سایت خوب در عین تازگی و خلاقیت نباید یه تجربه سردرگمی تو ذهن کاربر به جا بذاره.   
برای ساختن یه سایت جذاب و با امکانات باید روش محتوایی بذارید که هم برای کاربرها مفید باشه و هم برای بازار کارتون. ضمنا سایتتون باید حتما واکنش گرا (ریسپانسیو) باشه چون بیشتر کاربرها از طریق دستگاه های جیبی مثل گوشی و تبلت به اینترنت وصل میشن. جهت یابی ساده کمک می کنه کاربرهای عجول این دوره، بتونن سریع تر به خواسته هاشون برسن. در ضمن باید کارایی سایت رو تو مرورگرهای مختلف چک کنید تا سایت با هر مرورگری که باز میشه ظاهر یکسانی داشته باشه، چه سفری، چه گوگل، چه فایرفاکس چه بقیه مرورگرها.
دارکوب توصیه می کنه از یه سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید. چون هم کار باهاش راحته و هم امنیت داره و کاراییش هم بالاست. وردپرس، جوملا و Open Cart نمونه هایی از سیستم های مدیریت محتوا هستند.
به علاوه میتونید به کمک شبکه های اجتماعی بیشتر تو چشم باشید. از کاربرهاتون به طریقی رضایتنامه بگیرید و روی صفحاتتون بذارید تا به کارتون اعتبار ببخشید. یه فرم تماس روی سایت بذارید تا کاربرها بتونن باهاتون ارتباط برقرار کنن.
بد نیست یه ویدئوی پس زمینه هم بذارید که جلب توجه کنه و زمان حضور کاربر رو در سایت بالا ببره. به علاوه وقتی سایت ویدئو داشته باشه رتبه جستجو بالا میره و در نتیجه ترافیک سایتتون بیشتر میشه.
اهداف کاری و مخاطب مورد نظرتونو مشخص کنید تا بتونید با توجه به این ها سایت جذابی خلق کنید که با کاربر ارتباط برقرار می کنه. به این ترتیب می تونید ترافیک سایتتونو بالا ببرید و کاربرها رو به مشتری و خریدار تبدیل کنید. اگه قصد دارید به این منظور یه بازطراحی انجام بدید، دارکوب مقاله های زیادی در مورد بازطراحی نوشته که علاوه بر راهنمایی در زمینه های فنی و زیبایی سایت، هم به تشخیص اهداف کمکتون می کنه و هم انتخاب کاربر هدف. اگه باز هم با سایتتون مشکل داشتید میتونید از ما مشاوره بگیرید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد