در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست

رتبه این آیتم
در طراحی سایت زیبایی در نگاه بیننده نیست
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

چندین بار کسب و کارهای کوچک قربانی ضرب المثل قدیمی شده اند، که بیان می کند "زیبایی در نگاه بیننده است." برخلاف شرکت های بزرگ با طراحی سایت های داخلی و شعبه های بازاریابی اینترنتی عظیم، کسب و کارهای کوچک با تجهیزات خراب یا طراحی وب سایت های نامناسب باقی مانده اند.
به طورکلی طول می کشد که نفر سومی به معایب فیزیکی و زیبایی سایت شما اشاره کند و همین طورزمان می برد تا عزیزترین دوستان و همکاران، شما را متقاعد کنند که وب سایت شما "زشت" است. یک وب سایت " زشت " در بسیاری از اشکال و اندازه ها     می باشد. رنگ بندی وحشتناک، لوگوی زننده، طراحی قدیمی، تصاویر نامناسب، اشتباهات املایی ومشکل در پیداکردن اطلاعات همگی جزء خصوصیات یک وب سایت زشت است.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک یا در سطح اجرایی پایین به عقاید اطرافیان یا بیگانگان گوش کنید. اگر فردی که به او اطمینان دارید یا حتی یک مشتری آینده نگر می گوید که وب سایت شما مشکل دارد، بهتر است که تجدید نظری داشته باشید و به طور اساسی اصلاحاتی را در نظر بگیرید. به دنبال کمک هایی باشید و قبل از این که به عنوان یکی از زشت ها تلقی شوید، به سرعت جستجو کنید. این یک زمین بازی نیست. همه شما می دانید که در حال دریافت ترافیک کم و فروش تقریبا صفر محصولات در وب سایت هستید.

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد