موفقیت خود را در طراحی سایت تضمین کنید موفقیت خود را در طراحی سایت تضمین کنید

رتبه این آیتم
موفقیت خود را در طراحی سایت تضمین کنید
رتبه 4 در 3 رای از 1 تا 5

برای آنکه سایتی قوی و موفق داشته باشید در کنار آنکه به طراحی سایتی با محتوا و مطالب کافی اقدام می نمایید و همچنین کیفیت وب سایت خود را مد نظر قرار می دهید می بایست بر روی امور بازاریابی اینترنتی خود نیز تمرکز نمایید تا بتوانید از وب سایت خود کسب درآمد نمایید.

برای کسب موفقیت در طراحی سایت کافی است یک پروسه منظم و برنامه ریزی شده را به صورتی ماهرانه دنبال نمایید. موفقیت در طراحی سایت در واقع جلب رضایت مخاطبان خاص و تبدیل آنها به کاربران دائمی است. در ادامه این مقاله مراحل انجام یک طراحی وب سایت موفق توضیح داده شده است. با به کار گرفتن این مراحل کاری به تدریج ترافیک سرازیر شده به سمت وب سایت شما افزایش یافته و به کمک معرفی کاربران به یکدیگر به صورت گرافی، وب سایت و در واقع حیطه کاری شما در جمع کاربران مطرح و شناخته می شود. به این ترتیب پله های موفقیت را یک به یک طی کرده و به آرامشی ارزشمند در کار خود دست پیدا می کنید.
مرحله یک : چکیده !
یکی از مهم ترین مراحل پیش از آغاز طراحی وب سایت این است که به خوبی حیطه فعالیت و تخصص خود و در واقع مرز مارکتینگ­تان را تعیین کنید. در این راستا حجم محتوای موجود در تک تک صفحات وب سایت خود را مشخص کرده و سپس مطالب ناب را در وب سایت با توجه به تخصص خود انتشار نمایید.
مرحله دو : برنامه ریزی
صبر کنید .. !! برای انتشار محتوای ناب و معتبر عجله نکنید...!
در این مرحله در مورد ناوبری مناسب صفحات، ترتیب آنها و محتوای موجود در آنها تصمیم گیری کرده و یک دیدگاه کاملاً شفاف از وب سایت را برای خود ترسیم نمایید. مشابه بسیاری از فعالیت ها، در طراحی ماهرانه یک وب سایت برنامه ریزی و تعیین کردن نقشه راه بسیار مهم و تاثیرگذار است. صرف وقت، هزینه و انرژی در فاز برنامه ریزی طی کردن مسیر موفقیت را تضمین می کند.
مرحله سه : طراحی
بعد از مشخص کردن دقیق حیطه کاری و ترسیم نقشه راه، به سراغ طراحی تصاویر و عکس ها بروید. در این مرحله تکستوگرافی، تصاویر، رنگبندی و صفحه آرایی برندینگ خود را تعیین کرده و اعمال می کنید. در انتهای این فاز قالب و الگوی طراحی شما آماده خواهد بود.
مرحله چهار : توسعه، راه ندازی و نگهداری
دقت کیند که با آماده سازی و اعمال الگوی طراحی، اقدامات شما هنوز نهایی نشده است. شما به عنوان یک طراح حرفه ای باید در طول زمان، الگو، صفحه آرایی، محتوا و عملکرد وب سایت خود را نگهداری نمایید. در واقع مراحل کاری در چرخه توسعه، اجرا و نگهداری خلاصه می شود.
نتیجه گیری
با عملی کردن ترتیبی مراحل بالا موفقیت شما در طراحی وب سایت تضمینی است.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

6 نظر

  • حسن دوشنبه, 03 اسفند 1394 11:22 پست شده توسط حسن

    طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی امروزه با توجه به روند بی رویه و رو به بالای جمعیت و افزایش ترافیک و آلودگی هوا , کمتر کسی جهت خرید یک سری از کالا ها و ملزومات مصرفی به خارج از منزل و جستجو در بازار و تلف نمودن وقت می پردازد و اکثریت در دنیای مجازی کالای خود را بررسی و انتخاب می نمایند .

  • یونس چهارشنبه, 28 بهمن 1394 11:04 پست شده توسط یونس

    طراحی واکنش گرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اشباع شدن دستگاه های هوشمند مانند موبایل , تلویزیون , تبلت و ... و قابلیت اتصال هر کدام به دنیای مجازی و اینترنت طراحی وب سایت و پورتال باید به گونه ای باشد که در هر کدام از این وسایل و دستگاه های هوشمند به بهترین شکل قابل نمایش باشد . البته به اعتقاد من , طراحی های واکنش گرا دیگر یک امتیاز محسوب نمی شوند بلکه عدم طراحی واکنش گرا یک امتیاز منفی در طراحی سایت و یا طراحی پورتال محسوب می گردد .

  • شایان یکشنبه, 25 بهمن 1394 09:02 پست شده توسط شایان

    بهینه سازی و سئو سایت یکی از راهکار هایی که باعث افزایش درآمد کسب و کار می شود افزایش بازدید کننده و مخاطب وب سایت تان می باشد که این امر با تکیه بر تجربه و دانش در زمینه طراحی وب سایت , برنامه نویسی و بازاریابی آنلاین می تواند در جهت افزایش مشتریان تان در حیطه بازاریابی آنلاین کمک به سزایی داشته باشد . این کمک رسانی منجر به بالا آمدن نام کالا و یا خدمات شما در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتور های جستجو می شود , البته باید صبور باشید تا جایگاهی همیشگی و مطمئن در نتایج اول گوگل برای شما حاصل گردد . شما می توانید همین حالا با کارشناسان تماس گرفته و از مشاوره کاملا رایگان در این حیطه استفاده نمایید .

  • mehdi_joy سه شنبه, 20 بهمن 1394 09:33 پست شده توسط mehdi_joy

    در اغلب اوقات معنا و مفهوم طراحی وب سایت با طراحی پورتال به یک معنی و مفهوم معنا می گردد در صورتیکه حقیقت امر چیز دیگریست , هدف از طراحی پورتال سازماندهی و مدیریت اطلاعات , اسناد و مدارک درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین تعریف دسترسی های مختلف برای افراد جهت دستیابی به این اطلاعات و اسناد نیز می باشد .

  • علیرضا قاسمی چهارشنبه, 14 بهمن 1394 15:05 پست شده توسط علیرضا قاسمی

    بهترین طراحی , کمترین هزینه با در اختیار داشتن طیف وسیعی از امکانات و انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت و یا طراحی پورتال , این قابلیت فراهم می شود تا متناسب با بودجه مورد نظر شما حرفه ای ترین طراحی سایت و یا طراحی پورتال در اختیارتان قرار گیرد , لازم به ذکر است پس از پایان طراحی سایت و یا طراحی پورتال خود اگر از طراحی سایت خود به هر دلیلی رضایت نداشتید , تمام وجه پرداختی به شما عودت داده شود .

  • اشکان چهارشنبه, 07 بهمن 1394 19:16 پست شده توسط اشکان

    طراحی وب سایت امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل شده است که می بایست با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت و پورتال را در اختیار شما قرار گیرد همچنین بهتر است در صورت عدم رضایت از طراحی سایت و یا پورتال بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده عودت داده شود .

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد