تخفیف خدمات طراحی سایت و هاستینگ در ماه مبارک رمضان تخفیف خدمات طراحی سایت و هاستینگ در ماه مبارک رمضان

رتبه این آیتم
تخفیف خدمات طراحی سایت و هاستینگ در ماه مبارک رمضان
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

رمضان ماه خودسازی است و دارکوب اعتقاد بسیاری به برکات و فواید این ماه دارد. در این ماه با توجه به ریاضتی که شخص تحمل می نماید بیشتر متوجه امور معنوی خود می گردد و از این بابت تاثیرات بسیار مثبتی در فرد خواهد داشت. دارکوب به مناسبت این ماه خجسته کلیه خدمات طراحی وب سایت و هاستینگ خود را با 10 درصد تخفیف در طول ماه مبارک به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید.

شروع یا روز اول ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۶ قمری برابر با روز پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ خورشیدی و مصادف با ۱۸ ژوئن ۲۰۱۵ میلادی میباشد.

پایان یا روز آخر ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۶ قمری برابر با روز جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ خورشیدی و مصادف با ۱۷ جولای ۲۰۱۵ میلادی میباشد.

ساعات کاری دارکوب در ایام ماه مبارک رمضان روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 17 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 می باشد و دارکوب ساعات کاری دپارتمان طراحی سایت و هاستینگ خود را تغییر نداده است و بر این اعتقاد است که عبادت نباید تاثیری منفی بر کسب و کار و ارائه خدمات داشته باشد و شخص می بایست در کنار روزه داری با حداکثر توان در این ماه عزیز فعالیت نمایید.

دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است. در سال های اولیه دارکوب سایت ها را با استفاده از PHP و ASP.NET طراحی می نمود ولی رفته رفته گرایش به استفاده از سیستم های مدیریت محتوای PHP نظیر جوملا و وردپرس پیدا نمود و امروزه به صورت تخصص سایت ها را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP طراحی می نماید.

خط مشی دارکوب ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن است تا از این طریق رضایت مشتریان خود را بدست آورد که رضایت مشتریان موردی که همانا باعث رونق هر کسب و کاری می گردد و تلاش می نماید هر چه می تواند خود را به این مهم نزدیک تر نماید.

ماه مبارک رمضان همچنین برای مجموعه دارکوب فرصت بسیار مناسبی به جهت بررسی روند کاری سال گذشته و پیدا نمودن نقاط ضعف و برنامه ریزی برای بهتر نمودن خدمات این مجموعه می باشد. دارکوب برند تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد که زمینه فعالیت آن در زمینه خدمات طراحی وب سایت و هاستینگ می باشد.

برای ثبت سفارش خدمات طراحی وب سایت به آدرس http://sitedar.com مراجعه نمایید.

برای ثبت سفارش خدمات هاستینگ به آدرس http://joomir.com مراجعه نمایید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد