مزایای وب سایت های با قابلیت اسکرول بینهایت مزایای وب سایت های با قابلیت اسکرول بینهایت

رتبه این آیتم
مزایای وب سایت های با قابلیت اسکرول بینهایت
رتبه 4 در 5 رای از 1 تا 5
در سایت های متعددی به مانند فیس بوک و گوگل پلاس قابلیت اسکرول بینهایت را دیده اید. و روش کار آن به این صورت می باشد که زمانی که در پایین صفحه هستید به جای نمایش صفحه بندی مطالب جدید لود می شود، و هر زمان که کاربر این عمل را تکرار نماید مطالب جدید به کاربر نمایش داده می شود. در حقیقت با هر حرکت کاربر به انتهای صفحه مطالب جدید لود می گردد. زمانی که قصد دارید سایتی با آخرین تکنولوژی ها طراحی نمایید می بایست از تکنیک های روز استفاده نمایید. در زیر به شما برخی از مزایای استفاده از اسکرول نامحدود را معرفی می نماییم. در حقیقت امروزه سبک طراحی صفحه بندی عوض شده و مطالب با اسکرول بینهایت ارائه می شوند و این مورد در طراحی سایت های جدید در نظر گرفته می شود و یک تکنیک جدید می باشد و بسیار مناسب حال کاربران سایت می باشد. نمونه ای از این نوع سایت ها Twitter و Facebook می باشد.

این روش از اسکرول معمولی بسیار سریعتر است

چیزی که امروزه کاربران اینترنت برای آن اهمیت قائل هستند، وب سایتی می باشد که با سرعت قابل قبولی بارگذاری گردد. امروزه کاربران کمتر از قبل صبور هستند و علاقه ای به کلیک بر روی لینک برای دیدن سایر مطالب ندارند. این مورد مخصوصا برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم می باشد زمانی که محصولات بسیاری به کاربران نمایش داده می شود.

کاربران وب سایت گیج نمی شوند

در صورتی که کاربر مطلبی را در صفحه خاص از سایت شما مشاهده نمایند دیگر نیازی به دانستن صفحه آن مطلب نیست و کافی است در صفحه مورد نظر اسکرول نماید و مطلب مورد نظر خود را بیابد. در حقیقت سایت های با اسکرول نامحدود بسیار کاربر پسند تر از سایت های معمولی می باشند.

مناسب برای سایت هایی با تصاویر سنگین

امروزه سایت ها در صدد نمایش تصاویر زیبا و با کیفیت به کاربران هستند و این کار را از طریق اسکرول نامحدود و یا بینهایت بهتر انجام می دهند. در حقیقت اسکرول نامحدود به کاربر این امکان را می دهد که با دقت بیشتر و تمرکز بالاتری در جستجوی آیتم مورد نظر خود باشد. روانشناسان اعلام می نمایند کاربران علاقه دارند به جای کلیک و انتظار برای رویت مطالب بیشتر بر روی صفحه اسکرول نمایند.

مناسب برای ابزارهای تاچ اسکرین و یا لمسی

در صورتی که کاربر از موبایل و یا تبلت برای رویت سایت استفاده نماید به دلیل آنکه این نوع دستگاه ها لمسی هستند کاربر بسیار راحتر خواهد توانست مطالب صفحه را مشاهده نماید. به جای قرار دادن لینک های کوچک در پایین صفحه برای عوض کردن صفحه و نمایش مطالب جدید، مطالب با اسکرول کاربر به انتهای صفحه نمایش داده خواهد شد. قرار دادن لینک صفحات برای کاربر بسیار آزاد دهنده خواهد بود و بهتر از مطالب خود را حتما در این ابزارها به صورت اسکرول نامحدود ارائه نمایید.

نیازی به اتنظار برای مطالب جدید نیست

با اسکرول نامحدود نیازی نیست تا کاربر منتظر لود مطالب جدید بماند و کافی است اسکرول را به انتهای صفحه برساند تا مطالب جدید لود شوند. لود شدن مطالب تنها چند ثانیه زمان می برد . نیازی نیست برای نمایش مطالب جدید کاربر بر روی لینک خاصی کلیک نماید. در حقیقت اسکرول نامحدود کار کاربران را بسیار ساده می نماید و در وقت و زمان آنان صرفه جویی می نماید.
13-اسفند-1392

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • وحید الوندی سه شنبه, 03 فروردين 1395 13:17 پست شده توسط وحید الوندی

    به موضوع seo هم اشاره کنید که اگر خوب استفاده نشود با SEO مشکل بر میخورد

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد