اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار

رتبه این آیتم
اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار
رتبه 4 در 1 رای از 1 تا 5

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار یکی از سوالاتی است که برای همه مدیران کسب و کارها پیش از شروع دیجیتال مارکتینگ پیش می‌آید. دیجیتال مارکتینگ به وجود آمد تا فروش شما را با بهترین روش و کمترین هزینه، افزایش دهد. در این مطلب به طور کامل به اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار خواهیم پرداخت.
ارتباط با مشتریان از طریق محتوا انجام می‌شود
شما با استفاده از محتوای خود است که با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید، نه روش ها سنتی مثل بیلبورد. شما مثلا محتوای خود را از طریق ایمیل با کاربران به اشتراک می‌گذارید.
به نسبت بازدهی، کم هزینه است
بسیاری از کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک تر، شاید قادر به هزینه های خیلی زیاد برای جذب مشتری نباشند. دیجیتال مارکتینگ می‌تواند به آن ها کمک کند تا بدون نیاز به هزینه های گزاف، بازدهی بالایی نیز داشته باشند.
درآمد شما بالاتر خواهد رفت
کاربران موبایلی روز به روز درحال افزایش هستند و این افزایش به معنی امکان دسترسی راحت تر به مشتریان برای شماست. شما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ قادر خواهید بود به خاطر رنج گسترده کاربران، درآمد خوبی کسب کنید.
پیگیری اقدامات مشتریان
ابزارهای بسیاری مانند Google Analytics وجود دارند که می‌توانند به شما بگویند هر کاربر در صفحه سایت شما چه کارهایی انجام می‌دهد و به آن وسیله شما می‌توانید سایت خود را مطابق خواسته بازدیدکنندگانتان بهینه سازی کنید.
شبکه های اجتماعی، پله ای برای صعود
مردم هر روزه بیشتر به شبکه های اجتماعی مختلف روی می‌آورند و همین موضوع می‌تواند تلنگر خیلی بزرگی برای کسب و کارها باشد چراکه همیشه جایی که کاربران زیاد هستند، می‌توان مشتری زیادی جذب کرد و همانطور که مشخص است، شبکه های اجتماعی  بستری مناسب برای این کار هستند.
موارد فوق ساده ترین دلایل برای اهمیت دیجیتال مارکتینگ در توسعه کسب و کار بودند که بدانید چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. همین حالا دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد