وردپرس از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمی‌کند وردپرس از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمی‌کند

رتبه این آیتم
وردپرس از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمی‌کند
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

یکی از متخصصان گوگل اخیرا اعلام کرده که وردپرس 4/8 دیگه از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمیکنه، با این اعتقاد که دیگه اینترنت اکسپلورر قدیمی شده. تو این پست دلایل قدیمی شدنش رو بررسی میکنیم.
بعضی‌ها حتی نمیدونن اینترنت اکسپلورر چیه یا شاید هیچ وقت هم ازش استفاده نکرده باشن، اما کسایی که یه مدت دائمی ازش استفاده کرده‌اند، حالا مجبورند به یه مرورگر دیگه نقل مکان کنند. دارکوب توصیه میکنه به گوگل کروم نقل مکان کنید تا براتون بهتر باشه و موقع مرور وب تجربه کاربری بهتری رو حس کنید.

مرخص کردن اینترنت اکسپلورر

فقط هم وردپرس نیست که دیگه از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی نمیکنه، مایکروسافت هم همچین خبری رو اعلام کرده. بنابراین دیگه باید برای همیشه با اینترنت اکسپلورر خداحافظی کنیم. به نظر من این برای طراح‌های سایت و کاربرهای اینترنت که از تجربه کاربری بهتر سود میبرند، یه تغییر مثبته، چون اینطوری میتونیم بهتر خدمات رسانی کنیم و در نتیجه کاربرهای سایتهامون یا در واقع کسایی که وب رو مرور میکنند، نتایج بهتری کسب خواهند کرد.
این حقیقت که الآن حدود 95% از مشتریهامون گوگل کروم رو بعنوان مرورگر اختصاصی‌شون انتخاب کردند، یعنی دیگه به ندرت سایتهاشون مشکلی با اینترنت اکسپلورر خواهد داشت. فقط تعداد کمی از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنند و به خاطر همین تو طراحی و قالب سایتهای وردپرسی مشکلات زیادی با تغییرات اینترنت اکسپلورر نداشتیم.
دارکوب معتقده با توجه به اینکه تعداد کمی از مردم دیگه هنوز دارن از این مرورگر استفاده میکنند، کنار گذاشتن اینترنت اکسپلورر مشکلی بزرگی بوجود نمیاره. اما به اون دسته که هنوز از اینترنت اکسپلورر استفاده میکنند توصیه میکنیم به گوگل کروم مهاجرت کنند. گوگل کروم مزایای زیادی داره و بیشتر با نیازهای کاربرها سازگار میشه. به جز این، میلیونها یا حتی شاید میلیاردها کاربر اینترنت در حال حاضر دارن از گوگل کروم استفاده میکنند، و این یعنی شما هم (اگه جز صاحبان صنایع باشید) باید حالا دیگه از گوگل کروم استفاده کنید تا بتونید کسب و کارتونو به میلیونها کاربر عرضه کنید.

توصیه به نقل مکان از اینترنت اکسپلورر

توصیه اصلی ما اینه که وقتی از اینترنت اکسپلورر مهاجرت کردید، برید سراغ گوگل کروم. گوگل کروم هم برای تجار و هم برای استفاده شخصی، بروزترین و کاردان‌ترین مرورگر به حساب میاد.
دارکوب خوشحال میشه کمکتون کنه به پشتیبانی بهترِ سایت تجاریتون و اینکه سایتتون علاوه بر دستگاه های مختلف، نسبت به مرورگرهای مختلف هم واکنشگرا باشه کمک کنه. ما همیشه با ارائه راهکارهای هوشمندانه به مشتریها به بازاریابی کسب و کارشون کمک کرده‌ایم. خدمات ما شامل کلیه خدمات مربوط به وب، از سایت واکنشگرا تا تبلیغات کلیکی، بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی و غیره رو شامل میشه.
امیدواریم این پست وبلاگ هم شما رو در بروز کردن اطلاعاتتون کمک کرده باشه و از تغییرات وردپرس روی اینترنت اکسپلورر مطلع شده باشید. اگه فکر میکنید سایتتون روی مرورگرها یا دستگاه های مختلف درست کار نمیکنه، با تیم تخصصی دارکوب تماس بگیرید تا مشکل سایتتونو پیدا و راهکارهای مناسب برای حل مشکل رو خدمتتون عرضه کنیم.

23-خرداد-1396

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • روغن خراطین دوشنبه, 20 شهریور 1396 00:59 پست شده توسط روغن خراطین

    مطلب مفیدی بود برای سایتم ازش استفاده کردم مرسی که مطالب مفیدی دارید که به ما کمک میکنید تا رشد کنیم

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد