چرا ما به مشتریهایمان وردپرس را پیشنهاد می کنیم؟ چرا ما به مشتریهایمان وردپرس را پیشنهاد می کنیم؟

رتبه این آیتم
چرا ما به مشتریهایمان وردپرس را پیشنهاد می کنیم؟
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

چون رایگانه، سازگاره، کار باهاش راحته. بازم بگم؟
خب اینطور که معلومه باید بازم بگم. اما جدا از شوخی، ما همیشه به مشتریهامون توصیه میکنیم اگه قراره از سیستم­های مدیریت محتوا استفاده کنند، وردپرس رو انتخاب کنند. چون:

مقرون به صرفه است

ساختن یا بروزرسانی یه وب سایت سفارشی خیلی خرج داره. مثلا برای

  • طراحی
  • توسعه
  • هزینه های هاستینگ
  • خرید دامنه
  • نوشتن محتوا
  • عکاسی
  • وقتی که از کارمندها میگیره

و خیلی چیزهای دیگه باید مخارجی رو پرداخت که گاهی از بودجه یه شرکت خارجه، اما در عین حال هم شرایط این دوره و زمونه ایجاب میکنه که هر طور شده برای طراحی، تولید محتوا یا عکاسی یه بودجه ای کنار بذارن. اما سایتی که در این حد بخواد ساخته بشه، نمیتونه نیازهای شرکتها رو تأمین کنه، از نظر تجربه کاربری خوب عمل نمیکنه و در مقایسه با سایت رقبا بی روحه یا روی ارزش یا انسجام برند اثر میذاره.
وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای رایگان و منبع باز و خوشنامه. قابل شخصی سازیه و نباید نگرانی از بابت اینکه سایتتون شبیه سایت بقیه میشه داشته باشید. یه خوبی ای که داره اینه که از افزونه ها و ویجت های زیادی پشتیبانی میکنه و در نتیجه سایتتون عملکردهای بیشتری خواهد داشت. حالا همه اینها رو بذارید کنار سادگی وردپرس. یاد گرفتن وردپرس برای کاربرهای جدید خیلی آسونه. با وجود این همه خوبی، حیف نیست آدم پولشو صرف خرید یه سیستم مدیریت (CMS) محتوا کنه؟

کاربرپسند

وردپرس به سرعت رواج پیدا کرد و سال 94 تونست 58% از بازار سیستم های مدیریت محتوا و یک چهارم کل وب سایت های جهان (چه وب سایتهایی که با CMS ساخته شده بودند و چه بدون CMS) رو به خودش اختصاص بده. من اول اینو ناشی از منحنی یادگیریش میدونم. رابط کاربریش کاملا مبتنی بر قوه درک آدمه و مشتریها خیلی راحت میتونن ازش سر دربیارن و بدون نیاز به آموزشهای تخصصی، سایتشونو خودشون نگهداری و بروزرسانی کنند. حتی دیگه لازم نیست یه کارمند یا متخصص به این کار اختصاص بدن یا برای نگهداری وب سایتشون با یه شرکت دیگه همکاری دائمی داشته باشن.
وقتی تو یه شرکت حمل و نقل کار می­کردم، متوجه شدم پلتفرم وردپرس خیلی حساب شده است و کارگرها خودشون میتونن محتوا رو سایت بذارن یا تنظیمات رو درست کنن. اتفاقا اون شرکت هم همینو میخواست و تونست به کمک سادگی و راحتی کار با وردپرس، مدیریت وب سایتشو به کارگرهای خودِ شرکت بسپره. از نظر فنی هم وردپرس براشون خیلی خوب بود و با سیستم نقشه برداری GPS، راحت کار میکردند.

تأمین نیازهای خاص شخصی

این پلتفرم امکان شخصی سازی بالایی در اختیار مشتریها میذاره و این قدرت رو بهشون میده که بتونن خودشون در مدت کوتاهی تغییرات مد نظرشونو روی سایت اعمال یا پستهاشونو بروزرسانی کنند، یا سایت رو گسترش بدن. شرکتها همیشه در حال تغییرند و وب سایتشون هم باید همراه با خودشون تغییر کنه. با استفاده از وردپرس، این قابلیت در دستانشون قرار میگیره و میتونن از اولین روز راه اندازی وب سایتشون، مدیریتش رو به عهده بگیرند. اگه خواستند کالایی به محصولاتشون اضافه کنند، خودشون میتونن تگش کنند. اگه شرکتشون جایزه ای ببره میتونن راجع بهش یه مطلب روی وبلاگشون بذارن. اگه یه روزی 6 نفر دیگه استخدام کردند، سریع عکس و پروفایلشونو روی صفحه کارمندهاشون میذارن.
مدیر یه هتل یه روز به ما زنگ زد، میخواست سایتشو آپدیت کنه و چند تا اتاق دیگه اضافه کنه. با توجه به اینکه میخواستن مدام هم سایتشونو تغییر بدن، میخواستن طوری باشه که خودشون بتونن تغییرش بدن. توسعه دهنده های دارکوب هم براشون یه بک-اند خوب ساختند که همه چی داشت – از مسیریابی تا فوتر و فرم – همراه با قابلیت ویرایش. قالب­های صفحه هم ساختاری داشتند که کار باهاش راحت باشه و صفحه هایی با محتوای مشابه از روی سایتشون حذف شدند.

دروغ نگم، وردپرس برای ما هم بهتره

از نظر برنامه نویسی، وردپرس با PHP ساخته شده که یه زبان برنامه نویسی معروف با قابلیتهای بی شماره. تیم دارکوب هنر توسعه شونو روی وردپرس نمایش دادند که پیاده سازی سایت روش سریعتر انجام میشد و میتونستیم وقتمونو بیشتر روی کدنویسی های پیشرفته­تر و تخصصی بذاریم تا کاربرهای سایت، اوقات خیلی خوشی رو روی سایت تجربه کنند. به نفع مشتری هم بود. وقت کمتری صرف بدنه اصلی سایت و استانداردها شد و تونستیم بیشتر به جزئیات و شخصی سایت بپردازیم و سایتشون در مقایسه با سایت های رقیب فوق العاده منحصر به فرد و بی نظیر از آب دراومد.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد