ترفندهایی برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس ترفندهایی برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

رتبه این آیتم
ترفندهایی برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

قبل از همه این موضوع را برای شما مشخص نمایم با وجود آنکه وردپرس رایگان می باشد اما برای آنکه سایتی حرفه ای داشته باشید می بایست طراحی سایت با وردپرس حتما زیر نظر افراد متخصص و خبره انجام گردد تا کلیه اصول در طراحی وب در وب سایت لحاظ گردند. وردپرس یکی از قویترین و محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به شما امکان طراحی هر نوع وب سایتی را می دهد و برنامه نویسان و طراحان وب سایت می توانند با استفاده از امکانات آن وب سایت ها را سریع و ارزان راه اندازی نمایند.

امروزه محبوبیت و قابلیت بالای وردپرس در کنار سهولت کاربرد آن تمام وب سایت ها را تسخیر کرده و حتی شرکت های کوچک نیز قادر هستند وب سایت های جذاب و مناسبی برای خود طراحی کنند. به زبان ساده تر به کمک پلت فرم وردپرسی و با کمی تخصص شخص قادر به طراحی های ویژه و حرفه ای خواهد بود. برای طراحی حرفه ای وب سایت خود به کمک وردپرس با ترفند هایی ویژه در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

الگوی مناسب خود را در وردپرس انتخاب نمایید
پس از نصب دامین خود در وردپرس، کار طراحی شما آغاز می شود. ابتدا باید الگوی خود را انتخاب کنید. وردپرس برخی قالب پیش ساخته ارائه نموده است که بعضی از آنها رایگان هستند. به کمک این امکان شما قادر خواهید بود قالب و الگوی مناسب خود را براحتی انتخاب نمایید. به دلیل تنوع زیاد این الگوهای آماده معمولاً می توانید الگوی مناسب با موضوع وب سایت خود را از بین آنها انتخاب کنید.

آیتم های فوقانی صفحه وب سایت شما کدام است؟
پس از اینکه الگو و قالب مناسب خود را انتخاب کرده باشید در مرحله بعدی باید سراغ شخصی سازی وب سایت خود بروید. برای شروع یک تیتر و عنوان با مصما انتخاب کرده و در کنار لوگوی خود با ضمیمه کردن نقشه ناوبری مناسب ادامه دهید. انتخاب مناسب رنگ، فونت و طراحی های ویژه تاثیر بالایی در جذابیت این مرحله از طراحی وب سایت شما دارند.

خودتان را معرفی نمایید... !؟
به این نکته توجه داشته باشید که فونت، رنگ زمینه، لوگو و عباراتی که انتخاب می کنید در واقع تخصص، وب سایت و حیطه تجاری شما را به مخاطبان معرفی می نماید. پس در ابتدای کار یک محدوده برای مارکتینگ خود تعیین نمایید و در آن حیطه کار خود را آغاز کرده و ادامه دهید. مخاطب و بینندگان سایت شما باید قادر باشند در حدود 5 ثانیه اول بازدید خود، حیطه کاری و وب سایت شما را درک نمایند. اطلاعات بیشتر و جزییاتی که به نظر شما ارزش ارائه کردن در وب سایت را دارند، می توانید در مکانی مناسب مثلاً در بخشی با عنوان "درباره ما" مطرح نمایید.

 

تصاویر و گرافیک
با اینکه نوشتن مطالب و در واقع وجود متن در وب سایت ضروری به نظر می رسد، اما امروزه استفاده کردن از  تصاویر و گرافیک های مناسب و متفاوت برای کاربران بسیار جذاب است. به کاربردن تصاویر در واقع گواهی بر اصل "یک تصویر از هزاران جمله گویاتر است" می باشد.

توصیه های برتر
بسیاری از تنظیمات اصلی و مرکزی برای اکثر طراحی ها مشابه خواهد بود اما با هدف تمایز و پیروزی در دنیای رقابتی سعی کنید متناسب با هدف و حیطه کاری خود، پس از انتخاب الگوی پیش ساخته متناسب، از تنظیمات اضافه و پیشرفته نیز در طراحی خود استفاده نمایید. توصیه می شود در برخی صفحات ویدئوهای مناسب نیز ارائه نمایید.
توجه به این نکته ضروری است که تمام این تنظیمات و طراحی ها زمانی معنا پیدا می کند که شما هدف و محدوده کاری خود را کاملاً مشخص کرده و در یک مسیر مشخص حرکت نمایید. در ادامه کار، پلت فرم وردپرس به دلیل جامعیت و سهولت کاربردش میتواند در موفقیت شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

23-دی-1394

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد