چرا حتما باید از یک طراح وب با تجربه کمک بگیریم؟ چرا حتما باید از یک طراح وب با تجربه کمک بگیریم؟

رتبه این آیتم
چرا حتما باید از یک طراح وب با تجربه کمک بگیریم؟
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

موقع انتخاب طراح وب، باید از مجرب بودن طراحتون اطمینان حاصل کنید، چون تغییرات برنامه­نویسی، تغییرات نرم افزارها و از همه مهمتر تغییرات اذهان عمومی میتونه روی طراحی وب سایت اثر بذاره. این تجربه باعث میشه طراح، با استفاده از طراحی ها و اطلاعات بروز، سایت و کسب و کار شما رو در سطح جدید و بالایی میسازه. تو این پست با سه دلیل برای اعتماد کردن به طراح مجرب آشنا بشید:
1- یاد گرفتن طراحی وب در طول زمان؛ این یکی از مهمترین نکات بکارگیری طراح وب مجربه. همینطور که اینترنت در طول زمان تغییر کرده، طرز فکر مردم درباره طراحی هم متحول شده. کسی که تجربه بالایی داشته باشه، با نحوه رشد و توسعه الگوهای طراحی آشناست و میدونه کدومها موفقترند. این تجربه باعث میشه سایتتون موفق تر باشه و در طراحی بروز باشه و تجربه کاربری بهتری برای مخاطب فراهم کنه.
2- درک بهتری از نحوه اثر طراحی وب بر ژانر؛ همینطور که اینترنت رشد میکنه، خیلی چیزها روی رفتار آدما در اینترنت اثر میذاره. درک و تجربه این تغییرات به طراح وب کمک میکنه تا پیغام وب سایت شما رو بهتر به مخاطل القا کنه. مخاطب شما ممکنه رنج وسیعی از آدمای مختلف رو در بربگیره. شما باید بتونید سایتتونو طوری طراحی کنید که بهترین نتیجه و بیشتری اثربخشی روداشته باشه.
3- رزومه ای پر از تجارب کاری متنوع؛ کسی که تجربه زیادی داره، یعنی با رنج وسیعی از مشتریهای مختلف کار کرده. از وب سایتهای حرفه ای گرفته تا تجارت آنلاین و همه انواع و اقسام سایتهای مختلف رو طراحی کرده. تجربه نشون میده، اون طراح نمونه کارهای مختلف و موفقی داشته و بهتر میتونه با هر نوع سایتی خودشو وفق بده.
اگه دنبال یه طراح وب میگردید که کسب و کار شما رو بشناسه و بتونه از یک طراحی محلی گرفته تا طراحی شرکتی معروف با سالها تجربه رو انجام بده، با دارکوب تماس بگیرید. 


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد