طراحی وب سایت صنعتی طراحی وب سایت صنعتی

رتبه این آیتم
طراحی وب سایت صنعتی
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

ما طراحی سایت صنعتی انجام میدیم.
صنعت کارها هم مثل هر کسب و کار دیگه ای نیاز به سایت دارن. خیلی از صنایع برای کارشون متکی به شهرتشون هستن. با اینکه این مسئله اهمیت خاصی داره اما یه سایت عالی هم میتونه به این موفقیت اضافه کنه.
ما سایتهای کاربردی و زیبایی برای تولیدکننده ها و صنایع مختلف میسازیم. از سایتهای مشتریان دارکوب دیدن کنید.
طراحی سایت صنعتی: آیا شما به سایت نیاز دارید؟
دلایل زیادی برای نیاز شما به سایت وجود داره؛

  • سایت میتونه براتون به عنوان بروشور عمل کنه

اول اینکه برای مشتریهایی که قصد خرید دارن میتونه یه بروشور باشه که درباره هر آنچه که میخوان بدونن بهشون اطلاعات بده. این محصولات میتونن در قالب دسته های مختلف روی سایتتون قرار بگیرن. هر محصول میتونه تصاویر مختلفی داشته باشه با توضیح درباره محصول و جزئیات و ویژگیهاش. قبل از اینکه مشتری تماس بگیره میتونه به صورت آنلاین راجع به محصول تحقیق کنه و با آگاهی تصمیم گیری کنه.
تصاویر زیادی برای محصولتون ارائه بدید. سایت تولیدکننده ها میتونه فرایند رو با جزئیات شرح بده. ماشینها و فناوری که شما استفاده میکنید میتونه محصولات با کیفیت تری تولید کنه.
همه اینها میتونه باعث بشه بین رقبا بهتر دیده بشید و ویژگی های خاص و منحصر به فردتون از نظرها پنهان نمونه.

  • طراحی سایت برای تولیدکننده ها میتونه به عنوان یه ابزار بازاریابی عمل کنه

همونطور که پیشتر گفتیم که خیلی از تولیدکننده ها و صنایع به شهرتشون وابسته هستن، اما سایت میتونه خیلی بیشتر از اینها عایدشون کنه. میتونه محصولات شما رو به مشتری های سراسر جهان – هرکسی که برای محصولات شما سرچ کرده و میتونه یه مشتری بالقوه باشه – برسونه.
بازاریابی دیجیتالی و خدمات سئوی دارکوب میتونه کسب و کار شما رو به جاهای بالاتری برسونه. وارد یه بازاریابی جدید بشید و منابع برگشت سرمایه جدیدتری بدست بیارید.

  • با سایت فروشگاهی، آنلاین فروش کنید

نه تنها میتونید محصولات تولیدیتونو به نمایش بذارید، میتونید حتی اونها رو مستقیم به دست مصرف کننده ها برسونید. سایت تجاری شما میتونه قابلیتهای سایت فروشگاهی رو داشته باشه. از سبد خرید گرفته تا پرداخت آنلاین برای ثبت سفارش های مشتریها. میتونید همه اینها رو یکجا داشته باشید.

  • روی سایتتون اخبار و حوادث رو به اشتراک بذارید

مشتریهاتونو در جریان آخرین اتفاقات صنعتتون قرار بدید. اخبار شرکتتونو روی وبلاگتون به اشتراک بذارید. چه کسایی به تازگی به شما ملحق شدند، محصولاتی که به تازگی تولید کردید، ارتقاها، جایزه ها، همکاری ها و چیزهای دیگه رو بنویسید. همیشه خیلی چیزها هست که با مشتریها در میون بذارید. یادتون باشه از دل برود هر آنکه از دیده برفت. همیشه با مخاطبتون در ارتباط باشید.
علاوه بر این خیلی از حوادث میتونن موقعیت محصولات شما رو بالا ببرن یا فرصتی باشن برای به نمایش گذاشتن محصولاتتون. هر وقت تو نشستی شرکت کردید بذارید همه راحع بهش بدونن. این کار باعث میشه بین کاربرها اعتبار کسب کنید.

  • طراحی سایت تجاری سازگار با موبایل

ما برای تولیدکننده ها، نساجی ها، سازنده های آسانسور، خودروسازها و همه صنایع مختلف سایتهای سازگار با موبایل طراحی میکنیم. به این ترتیب سایت شما از طریق همه کامپیوترها، لپتاپها، تبلتها، گوشیهای موبایل و دستگاه های جیبی در دسترس خواهد بود. در نتیجه مشتریهاتون میتونن با استفاده هر نوع دستگاهی به شما دسترسی داشته باشن. اهمیت نمایش سایتهای تجاری روی همه دستگاه ها همینجاست.
برای سفارش و گرفتن مشاوره برای ساخت سایت با ما تماس بگیرید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد