زندگی بعد از ساخت یک سایت جدید زندگی بعد از ساخت یک سایت جدید

رتبه این آیتم
زندگی بعد از ساخت یک سایت جدید
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

تبریک میگم – یه سایت جدید برای کسب و کارتون راه انداختید – حالا قدم بعدی چیه؟
بعد از تلاش هایی که برای طراحی و ساخت سایتتون انجام دادید حالا یه نمای آنلاین از کسب و کارتون دارید که به صورت شبانه روزی و تمام ایام هفته پاسخگوی مشتریهاتونه. همیشه به خودتون یادآوری کنید که این سایت باید برای شما کار کنه. سایتهایی که توسط دارکوب طراحی شده باشند بر اساس کلیدواژه هایی که برای کسب و کار مناسبترند برای موتورهای جستجو بهینه سازی شدند. بعلاوه ما سایتهای مشتریهامونو روی گوگل ثبت میکنیم، یعنی اینطوری گوگل تا چند روز بعدش متوجه میشه که شما وجود دارید. حالا برای اینکه بتونید برای کلیدواژه های مد نظرتون بطور طبیعی رتبه بگیرید به چند ماهی زمان نیاز هست. سایتهایی که منظم محتواشونو بروز میکنن رتبه های بالاتری میگیرن. پس باید یه برنامه داشته باشید که مرتب سایتتونو بروز کنید: حالا یا خبر اضافه کنید، یا پست وبلاگ بنویسید یا به آپدیت های شبکه های اجتماعیتون لینک کنید.
به نظر من 3 تا 6 ماه اول نیازی نیست از تبلیغات کلیکی استفاده کنید، مگر اینکه سایت فروشگاهی داشته باشید یا بخواهید برای کلیدواژه های خیلی پررقیب رتبه بگیرید. اما در همین مدتی که میخواهید تو گوگل به صورت طبیعی و بدون تبلیغ لینک بشید، میتونید کارهای دیگه ای هم در کنارش انجام بدید.
همین که یه سایت بسازید کافی نیست. باید بعد از اینکه سایتتونو ساختید، به مردم خبر بدید که همچین سایتی وجود داره تا بیان و استفاده کنن. پس باید فکر کنید ببینید به جز تبلیغات کلیکی که در موردش صحبت کردیم، دیگه از چه روشهایی میتونید کاربر جذب کنید. مثلا میتونید از راه شبکه های اجتماعی یا تبلیغات سنتی مثل انتشارات خبری، بروشور، تبلیغات رادیویی یا اضافه کردن آدرس سایت به کارت تجاری، تابلوی مغازه و همه کارهای برندسازیتون سایتتونو تبلیغ کنید.
اون مواردی که گفتیم باید تبلیغات کلیکی داشته باشید، حتما باید دقت کنند که فرقی نمی کنه کی میخواد براتون تبلیغ کنه و تبلیغاتتونو مدیریت کنه یا چقدر میخواهید برای این کار هزینه کنید. از اینها مهمتر اینه که اطلاعات تحلیلی و آنالتیکی درستی از عملکرد تبلیغاتتون داشته باشید. یکی از روشهای دستیابی به چنین اطلاعاتی استفاده از گوگل آنالتیکه. اما اگه نتونید نحوه خرج شدن پولتونو تحت نظر بگیرید، ممکنه بودجه ای که برای بازاریابی شرکتتونو در نظر گرفتید هدر بشه و حتی نتونید به هدفتون هم برسید.
اگه برای تبلیغات کلیکی شرکتتون، گوگل آنالتیک، تبلیغات سنتی و شبکه های اجتماعی نیاز به کمک و راهنمایی دارید، شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب میتونه کمکتون کنه. لطفا با ما تماس بگیرید تا براتون بگیم قدم بعدی چیه.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد