وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟ وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟

رتبه این آیتم
وقتش نرسیده که با طراحی مجدد سایت شرکتتون، داستان خودتونو بازگو کنید؟
رتبه 2 در 1 رای از 1 تا 5

امروز یه دفعه یاد یلدا و شب نشینی ها و داستان هایی افتادم که بزرگترها همیشه برامون تعریف می کردن. من عاشق اون قصه ها بودم، کیه که از قصه بدش بیاد؟
سایت هم قصه خودشو میگه. بعضی از این قصه ها خوبن، بعضی ها هم بد.
شما باید بازسازی سایتتونو از درون به بیرون انجام بدید. مثل فیلمهای تلویزیونی، باید با یه نمایشنامه پیش برید. اما اگه میخواهید قصه خوبی از آب دربیاد باید از ابزار مناسبش استفاده کنید.
یه دوستی دارم که تو کار فیلمه و با فیلمسازها و سینماگرها کار میکنه، براشون تجهیزات فیلمبرداری آماده می کنه مثلا نور، دوربین و صدا. این دوستم که اسمش رضاست، روابط اجتماعی خیلی خوبی داره، تو این 35 سال کارش، در طول ساخت فیلم با مشتریها خیلی گرم میگیره، شوخی می کنه و همین کارها باعث میشه مورد اعتمادشون باشه.
البته خیلی سخته که از طریق یه سایت فروشگاهی – که پر از عکس کالاهاست - همچین ارتباطی با مشتریها برقرار کرد. رضا از من خواست براش سایتشو بازسازی کنم، البته قصدش این بود که علاوه بر اینکه سایتشو تازه کنه، کمکش کنم که قصه هاشو بگه.
رضا یه سایتی میخواست که باهاش کارشو توسعه بده و مشهور بشه. یعنی علاوه بر اینکه کالا بفروشه، به مردم هم آموزش بده و کمکشون کنه که برای خریدشون درست تصمیم بگیرن و با یه پلتفرم زیبا بهترین خدمات رو به کاربرهاش ارائه بده.
ما با تیم شرکت دوستم، رضا، روی سایتشون کار کردیم تا استراتژی بازاریابی سایت شرکتشونو دوباره تجسم ببخشیم. میخواستیم داستانهای شخصیشونو مرکز سایت قرار بدیم و از اونجا مطالعه های موردی رو به نمایش بذاریم و کار رو پیش ببریم و برسیم به ویترین فروشگاه اینترنتی که بسازیمش.
شما میتونید سایتهایی که ما با گروه دارکوب طراحی کردیم رو از قسمت مشتریان دارکوب ببینید.
اگه سایت شما با توجه به نیازهای خاص شرکت خودتون نیاز به یه بازسازی داره، با دارکوب تماس بگیرید تا با هم راجع بهش صحبت کنیم.
آماده ایم که خواسته های شما رو بشنویم.

26-آبان-1395

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد