علائمی که نشان می دهد نیاز به طراحی سایت جدید دارید علائمی که نشان می دهد نیاز به طراحی سایت جدید دارید

رتبه این آیتم
علائمی که نشان می دهد نیاز به طراحی سایت جدید دارید
رتبه 1 در 1 رای از 1 تا 5

علائمی که نشان میدهند طراحی سایت نیازمند نوسازی است
شرکت های معمولی لازم نیست زود به زود سایت جدید بسازند، همین که هر از گاهی طراحی سایتشونو بروز کنند کفایت می کنه. اما سوالی اینجا مطرح میشه که از کجا بدونم الآن وقت تغییره؟ دارکوب تو این مقاله 5 تا از این علائم رو براتون توضیح میده:

  • ظاهر سایت قدیمی شده

بازدیدکننده ها توقع دارند وقتی سایت یه شرکت معتبر رو باز می کنند، با یه ظاهر مدرن مواجه بشن و توش حس خوبی داشته باشند و برای پیدا کردن بخش های مختلف مشکل نداشته باشند. بنابراین اگه هنوز سایتتون روی فلش میچرخه یا بازدیدکنندها به سختی قسمتی که میخوان رو پیدا می کنن، شاید بد نباشه یه بازسازی انجام بدید.

  • سایت واکنش گرا نیست

این روزها سرچ های گوگل بیشتر از تلفن های همراه و تبلت انجام میشه تا کامپیوترهای خانگی. پس اگه سایتتون به طور خودکار با دستگاه سازگار نشه (یعنی واکنش گرا/ریسپانسیو نیست) موقعیت های تجاری زیادی رو از دست میدید. نیاز به واکنش گرا کردن سایت، یکی از عمده دلایل نیاز سایت به بازطراحیه.

  • سایت کاربر دائمی ندارد

یکی از مهمترین اهداف بیشتر سایت ها تبدیل ترافیک به کاربرهای دائمی و فروشه. اگه سایتتون نمیتونه کاربرها رو با خودش همراه کنه، کارایی نداره و باید به فکر تغییرات اساسی باشید.

  • سایت کاربرپسند نیست

سایت باید برای کاربر و در جهت رفع نیازهای کاربر طراحی شده باشه. حداقلِ یه سایت کاربرپسند اینه که خوانا باشه و نسبتا سریع لود بشه. به علاوه کاربر باید بتونه به راحتی اطلاعات شرکت، شامل خدمات، قیمت ها و تاریخچه شرکت رو پیدا کنه.

  • رتبه سایت در موتورهای جستجوی بزرگ پایین است

یکی از مشکلات مشترک سایت های قدیمی، فناوری قدیمی، محتوای منسوخ و لبریز از کلیدواژه است. از طرفی هم آب الگوریتم های گوگل با سایتی که هر کدوم از این مشکلاتو داشته باشه تو یه جوب نمیره و اگه رتبه سایتتون تو گوگل پایین باشه، این سایت براتون خوب کار نمی کنه. به عبارت دیگه اگه سایتتون برای هیچ عبارتی رو صفحه اول نتایج جستجو نمیاد، باید یه بازسازی انجام بدید.
اگه یکی از این عواملی که گفتیم با سایت شما همخونی داره، وقت بازسازی سایتتون رسیده. وقتی سایتتونو بازسازی کنید هم شهرتتون و هم رتبه سایتتون بهتر میشه. اگه بخواهید میتونید کار سایتتونو به دارکوب بسپرید. اطلاعات تماس ما رو میتونید از پایین صفحه ببینید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد