دلایل نیاز سایت ها به طراحی مجدد برای هماهنگ شدن با تلفن های هوشمند دلایل نیاز سایت ها به طراحی مجدد برای هماهنگ شدن با تلفن های هوشمند

رتبه این آیتم
دلایل نیاز سایت ها به طراحی مجدد برای هماهنگ شدن با تلفن های هوشمند
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

وقتی تو عصر دیجیتال مدیر یه سایت باشید باید کاری کنید که همه بتونن با گوشیشون از سایتتون استفاده کنن. و علاوه بر اون باید سعیتونو بکنید تا کاربرها از خدماتی که میگیرن راضی هم باشن.
این روزها دیگه سازگاری سایت ها با گوشی های هوشمند تبدیل به یه ضرورت شده و با وجود اینکه بازطراحی سایت هزینه بره، باز هم به خرجش می ارزه. ما تو این مقالک برای شما 5 تا از دلایل این ضرورت رو شرح میدیم. اگر بعد از خوندن این دلایل هوس کردید یه دستی به سر و گوش سایتتون بکشید، میتونید روی کمک گروه دارکوب حساب کنید.

  • سایت ها باید سازگار با موبایل و واکنش گرا باشند،

الآن دیگه مردم علاوه بر کامپیوترهای رومیزی، میتونن با گوشی های هوشمند و تبلت هاشون هم نت گردی کنن. تو همچین شرایطی اگه سایتتون با موبایل سازگار نباشه، بازدیدکننده ها میرن سراغ سایت های رقیبتون. ولی میتونید با طراحی واکنش گرا نتیجه رو به نفع خودتون تغییر بدید و کاربرها رو به سمت خودتون بکشونید.

  • با کاربرها ارتباط برقرار کنید

این روزها مردم بیشتر وقتشونو تو شبکه های اجتماعی، صرف به اشتراک گذاری و لایک کردن می کنن. وقتی کاربرهای این شبکه ها از یه مطلبی خوششون بیاد و در ارتباط باهاش یه مطلب دیگه بفرستن، پیوند هایی که درست میشن کاربرهارو بهم مرتبط می کنه.

  • سایت ها باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی بشن

سئو بهتون کمک می کنه که روی صفحه نتایج جستجو بهتر دیده بشید. وقتی سایتتون روی صفحه اول نتایج بالا بیاد، تعداد بیشتری واردش میشن.

  • افزایش عملکرد و سایر امکانات

میتونید با اضافه کردن یه وبلاگ به سایتتون، سایت رو کاربرپسندتر کنید. اگه امکان عضویت رو هم برای کاربرها فراهم کنید، میتونن عضو بشن و باهاتون ارتباط برقرار کنن.

  • برای طراحی یه سایت بهتر نیاز به تغییر دارید

ممکنه از نظر بازدیدکننده ها سایتتون خسته کننده بیاد و به یه سری تغییرات تو ظاهر و طراحیش احتیاج داشته باشه. اگه اینطوره، توسعه دهنده های دارکوب میتونن کمکتون کنن که تجربه کاربری بهتری برای مخاطبینتون فراهم کنید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد