ترفندهایی برای طراحی سایت بهتر ترفندهایی برای طراحی سایت بهتر

رتبه این آیتم
ترفندهایی برای طراحی سایت بهتر
رتبه 4 در 2 رای از 1 تا 5
طراحی وب سایت مستلزم تلاش بسیار و صرف زمان و هزینه است. از طرفی با توجه به جایگاه ویژه آن در موفقیت تجاری امروز، از سمت سازمان ها مورد توجه ویژه ای قرار دارد. در ادامه در مورد ترفتدهای ویژه برای مقابله با موانعی که بر سر راه طراحی موفق وجود دارد می پردازیم:

کار خود را با طراحی سیاه و سفید آغاز نمایید!

برای طراحی وب سایت خود به روشی حرفه ای و تاثیرگذار، ابتدا به صورتی سیاه و سفید (افکت خاکستری) طراحی خود را تکمیل کرده، سپس با دقت تصاویر متناسب با هدف نهایی خود را انتخاب کنید و مطابق با اولویت های تجارت و با هدف ایجاد تمرکزهای بصری در مخاطب، رنگ آمیزی و صفحه آرایی را آغاز نمایید.

هرگز سرعت را قربانی طراحی نکنید

همان طوری که بارها اشاره شده است، سرعت لود شدن سایت از اولویت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. همیشه توجه داشته باشید که سرعت وب سایت خود را قربانی طراحی نکنید و تعادل بین سرعت و طراحی را رعایت نمایید.

ریسپانسیو طراحی نمایید!

اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید بر مفهوم طراحی ریسپانسیو تسلط دارید. جالب است بدانید که بر اساس گزارشی موثق که در سال 2015 انجام شده است بیش از 30 درصد ترافیک های جاری به سمت وب سایت ها از طریق دیوایس هایی مثل موبایل و تبلت انجام می شود. اگر سایت شما قادر به سرویس دهی بر روی این دیوایس ها نباشد شمار زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

پس ریسپانسیو طراحی نمایید!

استفاده از جهت یابی آسان در سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است در طراحی وب سایت خود به عدم ایجاد سردرگمی برای مخاطب اهمیت دهید. با فراهم کردن جهت یابی مناسب و صریح، کاربر قادر خواهد بود به راحتی به سمت خدمات، سرویس ها و محتوای شما هدایت شود.

امکان به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را فراهم کنید

توصیه می شود برای به اشتراک گذاری مطالب وب سایت خود در شبکه های اجتماعی از پنل های مناسب استفاده نمایید. فراهم کردن این امکانات تاثیر بالایی در داغ کردن لینک ها خواهد داشت.

شعار کلیدی Content is King! را که فراموش نکرده اید!

شعار کلیدی Content is King! را که فراموش نکرده اید! تصور کنید که نهایتاً با روش های مختلف وب سایت خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار داده اید. نکته ای که در این مرحله قادر است موفقیت شما را تضمین نماید استفاده از محتوای بکر و باکیفیت است.
09-دی-1394

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • طراحی سایت وفروشگاه اینترنتی دوشنبه, 21 دی 1394 09:46 پست شده توسط طراحی سایت وفروشگاه اینترنتی

    سلام خسته نباشید

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد