بهینه سازی اولیه. از کجا شروع کنیم؟ بهینه سازی اولیه. از کجا شروع کنیم؟

رتبه این آیتم
بهینه سازی اولیه. از کجا شروع کنیم؟
رتبه 4 در 1 رای از 1 تا 5

شرکت سئو و طراحی سایت دارکوب، با ارائه طیف وسیعی از خدمات مرتبط با وب سعی در تبلیغ سایت مشتریان روی گوگل دارد، بطوری که ظرف چند ماه نتایج سئو برای مشتری قابل مشاهده خواهد بود.
وقتی شما یه اسم دامنه و هاست میگیرید و سایتتونو میسازید باید سایت رو تبلیغ کنید.
معمولا مدیران شرکتها برای خودشون کارت تجاری تهیه میکنند و برای تبلیغشون کارتشونو در اختیار مشتریها قرار میدن و روی کارت هم آدرس سایتشونو مینویسن. اما این روشها اثر نداره و حالا همه شرکتها تبلیغات آنلاین و از طریق موتورهای جستجو رو ترجیح میدن. یکی از اصول خدمات سئو میگه ما دنبال مشتری نمیگردیم، بلکه مشتری دنبال ما میگرده. مثلا شما چند تا کارت از شرکتتون پخش میکنید و این کارتها به مرور بخشهاییش ناخوانا میشه و خیلی هاشونم که اصلا از کیف پول بیرون نمیان و همونجا میپوسن: چقدر هم هزینه صرف تولید کارتها کردید. اما با انجام سئو برای سایتتون، دیگه مشتریها خودشون شما رو پیدا میکنند. دارکوب اینو تضمین میکنه.
خدمات سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از اثرگذارترین روشهای تبلیغ سایت محسوب میشه. ما برای سئوی سایتتون هر دو مدل بهینه سازی داخلی و خارجی رو انجام میدیم.
بهینه سازی داخلی یعنی فرایندی که مربوط به تغییر و توسعه محتوای سایته. تو این مرحله باید کلیدواژه های مرتبط پیدا بشن و محتوای خاصی نوشته بشه و صفحاتی از سایت برای تبلیغ انتخاب بشن. بعد ما لینک داخلی میدیم، عنوان و توصیفات مینویسیم. همه اینها هم به عهده شرکت دارکوب خواهد بود.

معیارهای خارجی تبلیغ سایت

وقتی بهینه سازی داخلی تموم شد میتونید بهینه سازی خارجی رو شروع کنید. بهینه سازی خارجی پیچیده است و به موتورهای جستج و دایرکتوریها و ... مربوط میشه و هدش تبلیغ سایت برای درخواست های مرتبط و افزایش رتبه صفحه است. ما باید با لینکهای خارجی کار کنیم و سایتمونو در محدوده فعالیت خودش تبلیغ کنیم. سیستم های سرچ توجه زیادی به کیفیت و کمیت سایت دارن که برمیگرده به منابع­تون و هر چی رتبه سایتهایی که بهتون لینک دادند بیشتر باشه، روی صفحه نتایج مرتبط بالاتر دیده میشید.

قیمتهای سئو

قیمت سئو همه جای دنیا برای هر مشتری متفاوته. فقط بعد از اینکه مشتری درخواست بده و بر اساس نیازهاش قیمت رو تعیین میکنیم.
اما خدمات شرکت دارکوب رو بهتون پیشنهاد میکنیم، خدمات ما باکیفیت بوده و موفقیت رو برای شرکتتون به ارمغان میاره. میخواهیم مطمئن باشید که به سختی میتونید شرکتی پیدا کنید که از ما بهتر باشه.
با مدیران شرکت دارکوب تماس بگیرید و درخواست بدید،  


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد