راهنمای گام به گام در مورد شبکه های اجتماعی راهنمای گام به گام در مورد شبکه های اجتماعی

رتبه این آیتم
راهنمای گام به گام در مورد شبکه های اجتماعی
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

اهمیت شبکه های اجتماعی چیست؟
شبکه های اجتماعی به یکی از منابع مهم قرار گرفتن در معرض دید مشتری تبدیل شدن. نمیشه یه الگوی خاص رو به همه پیشنهاد کرد و گفت با همین الگو همه میتونن مخاطب جذب کنن، هر شرکتی با دیگری متفاوته! هر کسب و کاری اهداف متفاوت، محتوای متفاوت، روش جلب توجه متفاوت و نتایج تجاری متفاوتی داره.

  • استراتژی شبکه های اجتماعی

خیلی از کسب و کارها زمان یا منابع کافی ندارن که بتونن روی همه شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنن، در واقع نیازی هم نیست که تو همشون فعال باشیم.
اگه هدفمند فکر کنیم، میتونیم با انتخاب روشهایی که میتونه در نتیجش خیلی خوب با مشتری ارتباط برقرار کنه و برنامه هدفمندی شکل بده، از شبکه های اجتماعی به نفع خودتون بهره ببرید.
دارکوب کمکتون میکنه که با اتخاذ یه استراتژی مناسب بتونید از قدرت شبکه های اجتماعی به بهترین نحو ممکن استفاده ببرید. علاوه بر این ما تو اتخاذ سیاست هایی که امنیت شبکه های اجتماعیتونو حفظ کنه کمکتون میکنه و بهتون یاد میدیم چطور از جهان ترسناک شبکه های اجتماعی برای کسب و کارتون استفاده کنید. عموما ما از این روشها استفاده میکنیم:
سیاستهای داخلی و خارجی
سند استراتژی
برنامه ریزی محتوا
طراحی و اجرا

  • طراحی صفحه شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی با استفاده از طراحی های سفارشی، به شرکتها کمک میکنه که از فرصتهایی که تو این شبکه ها خوابیده استفاده کنن.
خدمات ما به کسب و کار شما ظاهر حرفه ای میده و کمک میکنه روی فیسبوک، توئیتر و یوتیوب حاضر بشید و با این فعالیت های تبلیغاتی کسب و کارتونو توسعه بدید. علاوه بر طراحی شبکه اجتماعی، میتونیم در کنار صفحه شبکه اجتماعی، یه سایت، خبرنامه ایمیلی و گزارشهایی رو هم ارائه بدیم تا تو ایجاد یه زمینه ارزشمند و جذب فالوئر کمکتون کرده باشیم.

  • ما چه کارهایی میتونیم براتون بکنیم؟

طراحی عکس پروفایل
بررسی کسب و کار شما و اولین تأثیری که روی مشتری میذارید و اینکه چی باید ارائه بدید.
بنر فروش محصول و تخفیفات
تبلیغ پیشنهادات ویژه و تخفیفات برای بالای صفحه فیسبوک
ایجاد اپلیکیشن – یک اپلیکیشن شخصی سازی شده با تک تک مشتری ها حرف میزنن. برنامه ها میتونن فرم هم داشته باشن یا حتی خودشون به طور خودکار از سایت شما محتواهایی مثل خوراک های خبری و حوادث رو بگیرن و نمایش بدن. برنامه ها میتونن برای تبلیغات فیسبوکی هم استفاده بشن (دقت داشته باشید که استفاده از جملاتی مثل: صفحه ما رو لایک کنید تا بتونید وارد شید و این قبیل موارد بر خلاف قوانین فیسبوک هستن. اما میتونید با استفاده از همچین اپلیکیشن هایی بدون شکستن قوانین در واقع همین اثر رو القا کنید).
فرمهای عضویت
ثبت نام کاربرها در خبرنامه
دکمه لایک فیسبوک
ما دکمه های لایک فیسبوک رو به سایت و ایمیلهاتون اضافه میکنیم
اینم برنامه شما:

  • زمانبندی برنامه

هفته اول – راه اندازی
ما تو بررسی هایی که روی قدرت شبکه های اجتماعی داشتیم متوجه شدیم که چطور میشه به بهترین نحو از این شبکه ها برای کسب و کارهای مختلف بهره برد. کسایی که حساب کاربری ندارن، ما براشون میسازیم و اونهایی که دارن هم ما صفحشونو اصلاح میکنیم طوری که بیشترین بازده رو داشته باشه.
هفته دوم – ببینید کی صحبت میکنه
ما تو شبکه های اجتماعی این مراحل رو تو این قسمت گنجوندیم: اول اینکه مخاطب هدف شبکه اجتماعیتونو بشناسید، بدونید چطور حال و هوای شرکت خودتونو به صفحتون بدید و مخاطب مورد نظر رو جذب کنید.
هفته سوم – محتوا پادشاه است
حالا آماده ایم که محتوا ایجاد کنیم و برای ایجاد محتوایی که برای شش ماه آینده مخاطب ها رو جذب کنه برنامه ریزی کنیم. این برنامه مستلزم کار و تلاشه و باید هر هفته یه مطلب جدید پست کنید.
هفته چهارم – تصاویر
الآن دیگه همه تو شبکه های اجتماعی استادن، پس شما باید یه قدم بالاتر باشید و سعی کنید با استفاده از ابزاری خارق العاده به پستهاتون چهره ای جذاب و سرگرم کننده بدید و از همه مهمتر اینکه کاری کنید که مردم مطالبتونو به اشتراک بذارن.
هفته پنجم – وقتی محتوا پادشاهه، سرگرم کردن مخاطب ملکه است و خونه رو مدیریت میکنه
کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی، سرگرم کردن مخاطبه. قدم اول جذب کاربر و قدم بعدی اینه که حالا با این کاربر چی کار کنیم و چطور مدیریتش کنیم.
هفته ششم – خرج کنید تا مشتری جذب کنید
پارسال (1394) فیسبوک روششو تغییر داد: حالا اگه میخواهید دیده بشید باید بهاشو بپردازید. ما این دوره رو با درک اینکه چه جنبه هایی از کارتونو تبلیغ کنید و اینکه چطور از آنالتیک فیسبوک بهره ببرید به پایان میرسونیم.
هدف این دوره اینه که تجربه کسب کنید و از تجربه دیگران هم استفاده کنید تا شبکه های اجتماعی رو به خدمت خودتون دربیارید. چه تازه کار باشید و چه خودتون تو شبکه های اجتماعی فعال باشید در هر حال این بسته آموزشی میتونه براتون مفید باشه و چیزهای تازه ای بهتون ارائه بده.
ساخت یک کمپین شبکه اجتماعی مستلزم کار و تلاشه. این دوره به شما توانایی، مهارت و ابزار مناسب ایجاد یک کمپین موثر رو خواهد داد. تنها کاری که شما باید بکنید اینه که با ما تماس بگیرید و بخواهید که تو بازاریابی دیجیتالی شرکتتون کمکتون کنیم تا از مزایای بلند مدتش بهره مند بشید.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد