اهمیت بک لینک ها برای سئو اهمیت بک لینک ها برای سئو

رتبه این آیتم
اهمیت بک لینک ها برای سئو
رتبه 3 در 2 رای از 1 تا 5

بله هنوز هم بک لینکها مهمند.
گرفتن لینک های خوب و با کیفیت به سایت، یکی از گزینه های لیست کارهای سئوی سایته. این لینک ها هم نباید از سایت های بی ربط به موضوع و سایت های سطح پایین گرفته بشن، بلکه باید از سایت های محبوب باشه.
انجمن ها یا تالارهای بازرگانی برای شروع خوبن. این سایت ها معمولا انبار ترافیک با کیفیتن و همین باعث شده محبوب دل موتورهای جستجو باشن. فقط حواستون باشه که یه متن یا تصویر رو لینک کنید.
یه راهکار دیگه شرکت در فروم ها و وبلاگ هاست، به شرط اینکه درست به سایتتون لینک بدید. نباید تو وبلاگها و فروم ها تبلیغ کنید. کسی رو لینک کلیک نمی کنه که ازتون بخواد دوباره برگردید. مشخصه. اما اگه روی سایتتون محتوای خوب و به درد بخوری مرتبط با مبحث یا سوالی که پرسیده شده دارید میتونید برای کمک به بحث به اون صفحه از سایتتون لینک بدید. فقط دقت کنید چیزی که لینک میکنید حتما مفید باشه.
البته یه کار دیگه ایجاد سایت های شبکه های اجتماعی (مثل وبلاگ، فروم، فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، فلیکر و غیره)است. هر کدوم از این شبکه های اجتماعی خودش به عنوان یه سایت/لینک جدا به سایت شما به حساب میاد. قدرتمنده، رایگانه و خیلی هم آسونه.
حتی شاید بخواهید بدونید چه کسایی به سایت شما لینک دادن (و چندتا). میتونید عبارت backlink checker رو گوگل کنید و سایت هایی رو که این خدمات رو رایگان ارائه میدن پیدا کنید. اما اگه خودتون یه حساب گوگل دارید، فقط کافیه به این آدرس برید: https://support.google.com/webmasters/answer/55281?hl=en.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • کوتاه کننده لینک چهارشنبه, 24 آبان 1396 15:27 پست شده توسط کوتاه کننده لینک

    سلام ممنونم از وب سایت خوبتون موفق باشید کوتاه کننده لينک

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد