راه های افزایش فالوور اینستاگرام راه های افزایش فالوور اینستاگرام

رتبه این آیتم
راه های افزایش فالوور اینستاگرام
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

راه هایی برای افزایش فالوئرهای اینستگرام
امروز گروه دارکوب تصمیم داره براتون از ترفندهای شبکه های اجتماعی بگه.
اینستگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های شبکه های اجتماعیه که با سرعت زیادی داره رشد می کنه. بیشتر از 300 میلیون نفر از سرتاسر جهان عضو اینستگرام هستن. چرا باید از این همه جمعیت فقط 300 نفرشون فالوئرهای شما باشن؟

  • زیبایی رو به تصویر بکشید

صفحه اینستگرامتون چه تجاری باشه چه شخصی باشه، چند تا راه هست که میشه باهاش توجه ها رو جلب کرد. اولیش هم اینه که برای خوراک اینستگرامتون زیبایی خلق کنید. عکس های ویرایش شده خیلی چشم نوازند و میتونند اینستگرام بازها رو جذب کنند.

  • غریبه ها رو فالو کنید

 چند تا اکانت پیدا کنید که موضوعشون به صفحه شما نزدیک باشه. فالوئرهاشونو بشناسید و ببینید چطوری تو اون صفحه فعالیت میکنن. اگه این فالوئرها رو فالو کنید میتونید سریع و راحت توجهشونو جلب کنید، چون واضحه که این آدما به این موضوع علاقه دارند و احتمالا اگه صفحه شما هم همون حال و هوا رو داشته باشه شما رو هم فالو کنند.

  • هشتگ

هشتگ ها هم میتونن تو این راه کمکتون کنن. بعضی ها که میگن هرچی هشتگ بیشتر باشه بهتره، ولی این حرف الزاما درست نیست. اگه یکی یا نهایت دو تا هشتگ داشته باشید بهتره و تأثیرش هم بیشتره. مثلا #یوگا هم دامنه وسیعی داره و هم خیلی ها دنبال همچین چیزی تو محلشون میگردند. میتونید تو بقیه اکانت ها بچرخید و هشتگی رو که به موضوع شما ربط داره کلیک کنید. اگه وقت دارید میتونید برای چند تا از پست ها هم کامنت بذارید. به همین سادگی میتونید کلی بازدید صفحه تونو ببرید بالا.

  • ارجحیت کیفیت به کمیت

خیلی از شرکت ها فقط به تعداد نگاه می کنن. البته وقتی یه بازدیدکننده برای بار اول صفحه تونو باز کنه و تعداد فالوئرها بالا باشه حتما نظرش جلب میشه، اما مسئله اینجاست که واقعا چند تا از اون فالوئرها به طور منظم تو صفحتون فعالیت دارن؟ مهمترین چیز برای صفحه اینستگرام یه شرکت اینه که فالوئرهاش بهش وفادار باشن و به خدمات و محصولاتش توجه کنند.

  • وقت بگذارید

من صفحه اینستگراممو اسفند 94 با 3 تا فالوئر راه انداختم. من، همسرم و یکی از دوستانم. تا یه هفته روزی یکی دو تا عکس گذاشتم تا کم کم صفحه رو پر کنم (چون معمولا صفحه هایی که کم عکس داشته باشن فالو نمیشن). وقتی تعداد عکسام به 6-8 تا رسید شروع کردم به فالو کردن دیگران. چون اینستگرام محدودیت گذاشته، هر یه ساعت فقط میشد 50 تا اکانت رو فالو کنم. تا 6 ماه همینجوری ادامه دادم و تونستم 4500 تا فالوئر فعال بگیرم که واقعا به عکسام علاقه نشون میدادن. الآن هم تا وقتی که همینطور منظم عکس های خوب بذارم، مردم خودشون میان.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

1 نظر

  • دانلود آهنگهای جدید ایرانی سه شنبه, 27 مهر 1395 18:04 پست شده توسط دانلود آهنگهای جدید ایرانی

    مورد دوم و شخصا اینستا نتیجه گرفتم ممنون از مقاله مفیدتون

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد