سر در گمی ها در مورد سئو سر در گمی ها در مورد سئو

رتبه این آیتم
سر در گمی ها در مورد سئو
رتبه 2 در 1 رای از 1 تا 5

اشتباهات رایج درباره سئو
خیلی وقت ها مدیرهای سایت ها با هم تماس میگیرن تا برای سئوی سایتشون کمکشون کنم و بیشتر وقت ها می بینم اون چیزی که اون ها راجع به سئو تو ذهنشون دارن از زمین تا آسمون با واقعیت فرق می کنه.
من میپرسم: خب آقای ... بگید شما میخواهید سئو براتون چی کار کنه؟
جوابی که همشون میدن اینه که: میخوام بالای صفحه نتایج گوگل بیام و کارم بیشتر بگیره.
تا حدی سئو هم به بالا اومدن تو صفحه نتایج جستجو کمک می کنه، اما اکثر مواقع باید عوامل مختلفی دست به دست هم بدن تا افزایش ترافیک و تجارت بیشتر حاصل بشه.
همه این عوامل مختلف در کنار هم، استراتژی بازارایابی شما رو تشکیل میده که سئو مثل پوسته این استراتژی میمونه. اگه بگیم کل این استراتژی رو مثل کیک در نظر بگیریم و بگم سئو خامه روی این کیکه، باید کیکتون به جز خامه، شکر، آرد، تخم مرغ و شیر هم داشته باشه تا واقعا تبدیل به کیک بشه. وقتی این ها با هم خوب ترکیب بشن میتونید انتظار یه کیک خوشمزه رو داشته باشید.
نمیشه خامه خالی بخورید، ولی انتظار داشته باشید کیک بره دهنتون.
آموزش جزئیات ظریف بازاریابی دیجیتالی به دیگران هم کار مشکلیه، چون معمولا مدیر شرکت ها فقط به پول در آوردن فکر می کنن و حوصله این جزئیات رو ندارن. میخوان با وجود همه این تغییراتی که بازاریابی تو این سال های اخیر کرده، ببینن که پولاشون درست داره سرمایه گذاری میشه.
من ازتون میپرسم، وقتی کیک سفارش میدید و یه کیک خیلی خاص و بی نظیر مد نظرتونه، فقط همون خامه روشو میخواستید؟ ما با یه سری سوال هایی که از مشتری میپرسیم، میتونیم بفهمیم چه نوع کیکی برای مشتری و شرکتشو مناسب تره. مثلا باید موادش یه ترکیبی باشه از سئو، شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، اخبار آنلاین؟ یا چیزهای دیگه ای لازمه؟ استراتژی بازاریابی، فهرست مواد لازم و نحوه ترکیب این مواد با هم رو مشخص می کنه تا یه کیک لذت بخش بدست بیاد.
خلاصه بگم، سئو به معنی بازاریابی آنلاین نیست. پوسته فقط یه پوسته است نه بیشتر.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد