سئو مثل باسلق سئو مثل باسلق

رتبه این آیتم
سئو مثل باسلق
رتبه 2 در 1 رای از 1 تا 5

خیلی از مشتری هامون سوالشون اینه که اون یه کاری که باعث میشه برای کلیدواژه هاشون روی صفحه نتایج گوگل جایگاه اول رو بگیرن چیه. چون خب این هم بخشی از کارِ ماست. در واقع میخوان کلید طلایی جذب ترافیک و تبدیل مشتری رو بدونن.
مثل اینکه این دسته از مشتری هامون از قبل این پیش زمینه رو دارن که یه کلید خاصی هست که این در رو براشون باز می کنه، و اون هم اینه که پول بده تا ببینی چه زود درهای سئو به روت باز میشه.
در دارکوب ما دوست داریم به مشتری هامون آموزش بدیم و مراحلی که لازمه رو براشون توضیح بدیم تا این کار ادامه دار به نتیجه برسه و رتبه سایت از طریق راه های درست روز به روز بهتر بشه. یه سئوی خوب نتیجه ترکیبی از کارهاست و یک شبه هم به نتیجه نمیرسه. و چون مشتری های ما از صمیم قلب برامون مهم هستن و میخواهیم موفقیتشون در زمینه آنلاین طولانی مدت باشه، بهشون دانش و ابزار مورد نیاز رو میدیم و در کنارشون میمونیم تا مثل یه تیم به موفقیت های بزرگتر دست پیدا کنیم.
پس سئو چطوری مثل باسلق میمونه؟
فقط یه عامل خاص به تنهایی نمیتونه روی رتبه سایتتون اثری داشته باشه. در واقع ترکیبی از چند عامل در کنار همدیگه است که باعث میشه تمام کارها به ثمر بشینه. اگه اینجوری به قضیه نگاه کنید، به تک تک بخش ها نیازه تا در کنار هم قرار بگیرن و اثر کنن. برای پخت باسلق هم اگه دو تا از مواد لازم رو فراموش کنید، دیگه در واقع باسلقی ندارید، برای گوگل هم اگه چند تا از مراحل انجام نشه همین نتیجه رو داره.
مواد لازم برای سئو این ها هستند:

  • بهینه سازی درون-سایت مثلا اینکه اندازه متا تگ ها درست باشه و به نحوی شایسته از کلیدواژه های شما استفاده کرده باشن.
  • بهینه سازی برون-سایت برای اینکه تضمین کنه شما پیوندهای باکیفیت و مرتبط با موضوع اصلی سایت دارید و حضور فعالی در کل وب، گوگل پلاس، Google My Business و غیره دارید.
  • پاک کردن لینک های خراب و پاک کردن پروفایل کلی لینکها.
  • اطمینان پیدا کردن از اینکه گوگل میتونه با روبات هاش و با استفاده از نقشه سایت به راحتی سایتتون رو بخزه و صفحات رو فهرست کنه.
  • استفاده از بهترین محتوای تولید شده و اطمینان از اینکه هر کدوم برای تبدیل و موتورهای جستجو بهینه شده اند.
  • و خیلی کارهای دیگه...

پس همونطور که میبینید باید از دور به قضیه نگاه کنید و مواظب باشید که متخصص سئوکارتون به تک تک مواد مورد نیاز برای باسلق توجه کنه. یادتون باشه که سئو کردن سایت زمان میبره و به کسی نیاز داره که واقعا به شما و سایتتون اهمیت بده. دارکوب هم به مشتری مداری و اهمیت به مشتری هاش معروفه.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد