روش های ارتقاء سئو وب سایت روش های ارتقاء سئو وب سایت

رتبه این آیتم
روش های ارتقاء سئو وب سایت
رتبه 3 در 1 رای از 1 تا 5

4 روش برای ارتقای سئوی سایت
مدیریت سئو راه درازی رو طی کرده. پیشرفت های تکنولوژی جستجو، بازی رو عوض کرده. مثلا الآن دیگه باید سئوتونو دوره ای تنظیم کنید تا اون رتبه ای که حقتونه بگیرید. یا مثلا مدیریت سئو دیگه تبدیل به مهمترین قسمت بروز نگهداشتن سایت شده، حالا چه بروزرسانی هاتون با تغییرات کوچیک باشه چه بزرگ. با این 4 تا نکته ای که تو این مقاله قراره بگم میتونید سئوتونو بهتر هم بکنید:
پیوندهاتونو مدیریت کنید
قبلا، خیلی از استراتژیست های سئو، رو خرید بک لینک و بکارگیری بک لینک های کم کیفیت کار می کردن. چون کیفیت پیوند فرقی نداشت، فقط مهم این بود که پیوند باشه. اما الآن دیگه ارزش همه پیوندها با هم یکی نیست. چون سیاست گوگل هم بر این شده که تعداد اسپم های صفحه نتایج رو کم کنه، برای همین برای سایت هایی که پیوند میخرن یا از لینکدونی ها لینک های اسپم میگیرن، جریمه گذاشته. اگه میخواید گوگل بد بهتون نگاه نکنه، به جای استفاده از روش های مشکوک لینک سازی، رو پیوندهای داخلی سایتتون تمرکز کنید.
بر محتوای سایت تمرکز کنید
تغییراتی که سئو پارسال به خودش داد منجر به این شد که تمرکز از روی کلیدواژه ها برداشته شد و بعد از اون هم همینطوری اهمیتشون کمتر و کمتر شد و الآن فقط در حدیه که برای کارهای بازاریابی، یه زیرسازی میکنه. اگه کارتونو با کلیدواژه ها شروع کنید، میتونید نیت کسایی رو که کارای شمارو سرچ می کنن رو بهتر درک کنید. امسال، فرقی کرده اینه که دیگه برای بهینه سازی سایت فقط رو کلیدواژه تأکید نداریم، بلکه مسئله ای که الآن اهمیت داره اینه که دلیل پشت سرچ های مردمو بتونیم درک کنیم.
Robots.txt رو بررسی کنید
اگه کدنویسی بلد نباشید شاید این کارا بترسوندتون، اما اصلا کار سختی نیست، فقط باید چک کنید ببینید تنظیمات robots.txt انجام شده باشه و درست کار کنه. فایل robots.txt یه فایلیه که همه سایت ها باید داشته باشن تا سئوشون خوب بشه و نباید هم اجازه هاش رد شده باشه، وگرنه روبات های گوگل نمیتونن بعضی از صفحات سایت رو فهرست کنن. برای بررسی این فایل، ourdomain/robots.txt رو تایپ کنید. اونوقت بهتون یه فهرست از جاهایی که خزنده ها اجازه ندارن فهرست کنن رو نشون میده. بعد باید بررسی کنید تا یه وقت از نظر سئو مشکلی نباشه (یعنی جایی نباشه که شما بخواهید خزنده ها بررسیش کنن اما اجازه نداشته باشن). بررسیش 5 دقیقه هم وقتتونو نمیگیره. هر وقت یادتون افتاد انجامش بدید.
از رسانه های اجتماعی کمک بگیرید
اگه از قبل از این داشتید بازاریابی آنلاین انجام میدادید، احتمالا تو دو تا پلتفرم بزرگ رسانه اجتماعی حضور داشته باشید: منظورم گوگل و توئیتره. البته تعداد این پلتفرم ها خیلی خیلی زیاده و میتونید از هر کدومش که بخواهید استفاده کنید، به خصوص کسب و کارهای محلی خیلی خوب میتونن سئوی محلیشونو با این رسانه ها بالا ببرن. بعضی از این رسانه ها اصلا مخصوص مارک های محلین و تجار می تونن هر طور که به صلاحشونه از این رسانه ها استفاده کنن. اول نوع کارتونو وارد می کنید، اینجوری تو اون بخش نمایش داده میشید، بعد محلتونو وارد می کنید تا هرکس تو اون محل دنبال خدمات خاصی بگرده، شما رو پیدا کنه. تو بعضی از این پلتفرم ها میشه حوادث محلی هم پوشش داد. اتفاقا اینطوری می تونید برندتونو نقل محافل کنید و سر زبون مردم بیفتید. مثلا یه مدرسه ای که به تیم فوتبالش خیلی افتخار می کنه، میتونه مسابقات بین مدارس رو گزارش کنه و برای اینکه مردم محل بیان مسابقاتشو ببینن، تاریخ مسابقات رو اعلام کنه.

اگه برای این کارها زیاد وقت ندارید، یا بلد نیست چطوری تو این پلتفرم ها سئو کنید، یا نمیدونید تو حیطه کاری شما چه چیزایی میشه نوشت و چطوری میشه مخاطب جذب کرد، ما تو گروهمون افرادی رو داریم که تخصصشون همین کاره. میتونید یه جلسه مشاوره داشته باشید تا هم شما با کار و خدمات ما آشنا بشید و بدونید ما قراره چی کار کنیم و هم ما با کار شما آشنا بشیم و بتونیم بهتر براش برنامه ریزی کنیم. خوشحال میشیم با هم بیشتر آشنا بشیم و بتونیم برای اینکه بهتر شناخته بشید کمکتون کنیم. باهامون تماس بگیرید.

08-شهریور-1395

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد