دنیای سئو در سال 2015 میلادی دنیای سئو در سال 2015 میلادی

رتبه این آیتم
دنیای سئو در سال 2015 میلادی
رتبه 5 در 1 رای از 1 تا 5

سئو پیوسته در حال تغییر می باشد و برای آنکه عملکرد درستی داشته باشید می بایست پیوسته خود را به روز نمایید و در نتیجه می توانید وب سایت خود را به درستی نگهداری نمایید. در این مقاله وضعیت سئو را در 2015 بررسی می نمایم.

نسخه موبایلی اهمیت بیشتری پیدا کرده است

با توجه به رشد بسیار کاربران موبایلی اینترنت پشتیبانی وب سایت از موبایل اهمیت بیشتری پیدا نموده است. در صورتی که کاربر از موبایل برای رویت وب سایت شما استفاده نماید اگر سایت شما نمایش درستی در موبایل داشته باشد در سایت شما باقی می ماند در صورتی که که نمایش وب سایت در موبایل مشکل داشته باشد و کاربر برای رویت وب سایت به مشکل برخورد نماید ممکن است سایت شما را ترک نماید و وارد سایتی گردد که نمایش درستی دارد. امروزه موتورهای جستجو برای نسخه موبایلی وب سایت نیز اهمیت بیشتری قائل هستند و مخصوصا در موبایل سایت هایی که نسخه موبایلی دارند را در نتیجه بهتری قرار می دهند و اخیرا گوگل عنوان mobile-friendly زمانی که شما از موبایل برای جستجو استفاده می نمایید کنار سایت هایی که نسخه موبایلی دارند نمایش می دهد. بنابراین در صورتی که قصد طراحی وب سایت دارید بهتر است قابلیت پشتیبانی از موبایل را به آن اضافه نمایید همچنین در صورتی که قبلا سایت خود را طراحی نموده اید بهتر است نمایش آن را در موبایل و تبلت بهینه سازی نمایید. بهترین روش ایجاد نسخه موبایلی وب سایت ریسپانسیو نمودن وب سایت می باشد که در این روش برای سایزهای مختلف صفحه css های مختلفی در نظر گرفته می شود. برای آنکه بدانید وب سایت شما نسخه موبایلی دارد و یا خیر به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly مراجعه نمایید.

امنیت وب سایت

گوگل در این مقاله خود اعلام نموده است https-encryption را به عنوان یکی از سیگنال های رنکینگ در نظر می گیرد. امنیت وب سایت برای همگان مهم می باشد و این به آن معنا می باشد که سایت های https رنک بهتری در مقایسه با سایت های http معمولی می گیرند. البته مشکلی که با https وجود دارد کندی سرعت مرور وب در این محیط می باشد که ممکن است این چالش را ایجاد نماید که وب سایت خود را به https منتقل نماییم و یا خیر. با توجه به تجربه بهتر است که سایت خود را به https تبدیل ننمایید البته این موردی است که ممکن است بعدا دوباره لازم باشد در مورد آن تصمیم گیری گردد. البته همیشه سعی نمایید سایت خود را هر چه می توانید بیشتر امن سازی نمایید تا سایت شما دچار مشکلات امنیتی نگردد تا گوگل از ارزش وب سایت شما نکاهد.

خداحافظ با اسنیپت مولفان

قبل از این گوگل اطلاعات نویسنده مقاله و مطلب را در صورت وجود زیر نتیجه جستجو نمایش می داد که معمولا شامل تصویر و نام نویسنده مقاله بود. گوگل این اطلاعات را از این پس به صورت کامل نمایش نمی دهد و تاثیری در نتیجه جستجو نخواهد داشت. گوگل این اقدام را پس از آنکه متوجه شد نمایش این اطلاعات تاثیری در نتایج جستجو ندارد انجام داد.

مطالب مفید مهمتر از قبل

محتوا پادشاه می باشد. اهمیت وجود محتوای مفید و کامل در سایت بسیار بیشتر از قبل گردیده و گوگل و سایر موتورهای جستجو اهمیت بیشتری برای کیفیت و عمق مطالب وب سایت قائل هستند و بنابراین بر روی ارائه مطالب با کیفیت، مفید، کامل و مورد نیاز در زمینه شغلی خود اقدام نمایید. سعی نمایید به عنوان مثال هفته ای یک بار در سایت خود مقاله جدید بارگذاری نموده تا سایت شما از دید موتورهای جستجو وب سایت فعالی به نظر آید و همچنین به جای آنکه تعداد مقالات وب سایت خود را بالا ببرید بر روی کیفیت مقالات خود تمرکز نمایید.

پیوسته به روز باشید. مقاله آموزش سئو دارکوب آخرین تغییرات و روش های سئو را ارائه می نماید بنابراین این صفحه را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایید و برای آنکه از تغییرات آن با خبر شوید صفحه احمد بالوی پور در گوگل پلاس و یا لینکدین را لایک نمایید.

 

17-دی-1393

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد