از گوگل پاندا نترسید، دنیای سئو بعد از پاندا از گوگل پاندا نترسید، دنیای سئو بعد از پاندا

رتبه این آیتم
از گوگل پاندا نترسید، دنیای سئو بعد از پاندا
رتبه 4 در 1 رای از 1 تا 5

در February 2011 گوگل الگوریتم جدیدی معرفی نمود که نمایش سایت های بسیاری را در نتایج جستجو تحت تاثیر قرار داد. هنوز پس از گذشت سه سال از آن زمان هنوز از آن صحبت می نمایند. به مانند سایر به روز رسانی های گوگل هدف این به روز رسانی نیز ارائه نتایج با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

زمان آن رسیده که از پاندا نترسید

بعد از گذشت سه سال، می بایست نگرانی در مورد پاندا را از خود دور نمایید. گوگل پاندا جزئی از به روز رسانی های اتوماتیک گوگل شده و پیوسته در حال به روز رسانی می باشد تا گوگل بهترین نتایج را به کاربران ارائه نماید. در زیر دلایلی را برای شما بیان می نمایم که به چه دلیل شما نباید نگران پاندا باشید:

  • همانطوری که گوگل اعلام نموده 500 به روز رسانی جدید در زمانی که پاندا منتشر گردید توسط گوگل بر روی موتور جستجوی خود انجام گردید و نگران یک الگوریتم از 500 الگوریتم نتیجه ای ندارد
  • گوگل پیوسته در حال به روز رسانی خود برای ارائه بهترین نتایج است و نیازی نیست شما کاری انجام دهید. در February 2014 تمام سایت های ویدئوی رنک بسیاری از دست دارند که گوگل این مورد را رفع نمود و بعد از دو هفته رنک به حالت قبلی بازگشت.
  • گوگل اعلام می نماید که پس از این نگران پاندا نباشید

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند و این به روز رسانی ها را به طراحان و برنامه نویسان وب اعلام نمی نمایند. در صورتی که تمام زمان خود را بر روی برای بالا بردن رنک سایت در موتور جستجو بر روی سئو بگذارید موضوع برای شما بسیار گیج کننده خواهد شد. این به آن معنا نیست که سئو را به طور کامل می بایست کنار بگذارید. در عوض شما می بایست چیزی را ارائه نمایید که مشتریان شما به آن نیازمندند. گوگل این مورد را کیفیت مطلب نامگذاری نموده چیزی که به مفهوم ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی است. در حقیقت به جای آن که صفحات وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید می بایست صفحات وب سایت را برای مشتریان خود ایجاد نمایید. حقیقت آن است که الگوریتم ها پیوسته در حال تغییر هستند و در برخی از زمان ها موتورهای جستجو تغییرات بزرگتری می نمایند. با تمرکز بر جنبه های مختلفی از موتورهای جستجو خود را محدود می نمایید.

گوگل نتایج را کنترل می نماید

گوگل پیوسته نتایج ارائه شده توسط خود را کنترل می نماید و در صورت نیاز آنها را بهینه سازی می نماید. مانند همانند اتفاقی که در 2014 افتاد و سایت های بسیاری رنک خود را از دست دادند و گوگل پس از دو هفته مشکل به وجود آمده را برطرف نمود. در حقیقت نیازی نیست تمرکز خود را بر روی سئو سایت بگذارید زیرا انجام این کار بیهوده است. برخی از سئو کاران فقط زمان و پول شما را هدر می دهند و موارد انجام شده توسط آنان برای سایت شما بیهوده می باشد. در صورتی که سایت شما رنک از دست داده بهتر از در سایت خود به ارائه مطالب مورد نیاز کاربران خود اقدام نمایید. تنها به این صورت است که می توانید نتیجه مناسبی بگیرید.

تنها چیزی که شما می بایست نگران آن باشید محتوای وب سایت است

قبلا نیز گفته ام و دوباره تکرار می نمایم محتوای خوب و مناسب برای کاربران خود ایجاد نمایید. مشتریان خود را بشناسید و نیازهای آنان را درک نمایید و برای رفع نیازهای آنان مطلب ایجاد نمایید. سعی نمایید مقالات کاملی ایجاد نمایید تا جنبه های مختلف موضوع را تحت پوشش قرار داد. شما با مشتریان خود در ارتباط هستید و نیازها و مشکلات آنان را می شناسید. با تمرکز بر این دانسته ها مطالب وب سایت خود را ایجاد نمایید. چند نکته را برای شما ذکر می نمایم

  • سعی نمایید مطالب کامل ارائه نمایید ،هر چه مطلب کامل تری داشته باشید در موتورهای جستجو رتبه بهتری می گیرد. البته سعی نمایید مطلب خود را بخش بندی نمایید زیرا برخی از کاربران زمان کافی برای مطلب کامل را ندارند.
  • مطالبی ایجاد نمایید که کاربران شما به آن نیازمندند و به دنبال مطالب که برای شما رنک بیشتری دارد نباشید
  • صفحات سایت خود را از همه نظر بررسی نمایید. از نظر محتوا، گرامر، تصاویر و سایر موارد. سعی نمایید مطلب مرتبی ایجاد نمایید تا حس خوبی در خواننده ایجاد نماید

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه سئو با دارکوب تماس حاصل فرمایید

منبع : http://webdesign.about.com/od/seo/fl/seo-after-panda.htm
17-فروردين-1393

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

5 نظر

  • بلیط های چارتری پنج شنبه, 14 دی 1396 03:21 پست شده توسط بلیط های چارتری

    منمون از وقتی که گذاشتید.

  • پگاسوس سه شنبه, 30 آبان 1396 13:57 پست شده توسط پگاسوس

    سلام امکنش هست یک سایت برای برسی لینک های مخرب معرفی بفرمایید

  • بلیط ارزان دوشنبه, 29 آبان 1396 00:20 پست شده توسط بلیط ارزان

    الگوریتم گوگل پاندا با الگوریتم مرغ مگس خوار چه تفاوت هایی داره؟

  • آرتام جمعه, 12 آذر 1395 23:40 پست شده توسط آرتام

    سلام با تشکر از سایت خوبتون

  • بلیط دوشنبه, 24 آذر 1393 20:27 پست شده توسط بلیط

    سلام کسی هست که بتونه خطا های سایت رو برسی کنه و آنها را رفع کنه؟

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد