راهنمای سئو به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل راهنمای سئو به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل

رتبه این آیتم
راهنمای سئو به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل
رتبه 5 در 4 رای از 1 تا 5

هر زمان که گوگل الگوریتم خود را به روز رسانی می رساند ، به عنوان مثال الگوریتم جدید گوگل با نام مرغ مگس خوار که به عنوان یک برند جدید معرفی شده، نگرانی هایی از بابت مرگ سئو به وجود می آید.

مرغ مگس خوار گوگل، بنا بر اعلانات گوگل، نتایج جستجوی گوگل را بهینه سازی نموده است و همچنین در آن قابلیت جستجوی موبایل و جستجو توسط صدا سازگاری شده است. مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجوی گوگل در این 12 سال اخیر بوده است. آن از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و درک کننده تر می نماید. و این به این معنا است که کسانی که کار بیشتری نمایند، بیشتر نتیجه می گیرند که منافاتی با سئو ندارد.

گراف دانش Knowledge Gragh

گراف دانش گوگل یکی از پروژه های گوگل می باشد که در برخی زمان ها فعال می باشد، و برخی جستجو کنندگان خاص از آن استفاده می نمایند. آن بین مردم، گروه ها ، مکان ها و سایر موارد ارتباط بر قرار می نمایید تا نتیجه جستجوی بهتری ارائه نماید. و به طور خاص جستجوی پیچیده تر و علمی تری را ارائه می نماید، پاسخی که شما از یک انسان دریافت می نمایید تا از نتیجه جستجو. گوگل گراف موردی نیست که اکثر جستجو کنندگان گوگل از آن استفاده نمایند، اما امکانی است که برخی جستجو کنندگان حرفه ای تر از آن استفاده می نمایند. نویسندگان، فروشندگان و محققان می توانند از آن برای رسیدن به نتایج عمیق تر استفاده نمایند.

به روز رسانی مرغ مگس خوار

می توان گفت به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل از گراف دانش گوگل گرفته شده. که نتایج عادی جستجوی گوگل را با گراف دانش گوگل تلفیق می نماید. جدا از یافتن کلمات کلیدی مهم در متن جستجو شده توسط کاربران، آن تمام جمله را در نظر می گیرد و نزدیکترین نتایج را معرفی می نماید. جستجوهای گوگل به نتایجی ختم می شوند که موضوع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش قرار داده باشند.

کلمات کلیدی بلند و جستجوهای محاوره ای

مرغ مگس خوار بر کل جمله تمرکز می نماید تا تمرکز بر روی کلمات و این به آن معناست که از این پس صفحاتی که برای کلمات کلیدی بلند طراحی شده اند رنک بهتری می گیرند. کلمات کلیدی بلند بسیار مهم می باشند زیرا دارای رنک بالایی از بازدید کنندگان خاصی هستند. مرغ مگس خوار به کل کلمات توجه می نمایند تا تک کلمات و کلمات را به صورت جدا به جدا بررسی نمی نماید. کلمات کلیدی بلند، که به صورت طبیعی به صفحات وب سایت در روند ایجاد مقاله با کیفیت اضافه می شوند، ترافیک بیشتری برای وب سایت در آینده به ارمغان می آورند.

اعتبار

گوگل به اعتبار یک صفحه بسیار توجه می نماید، و حتی اعتبار نویسنده یک مطلب بسیار مهم می باشد. تقریبا اعتبار نویسنده یک مطلب از سایر المان های مطلب مهم تر است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا کاربران به صفحات مناسب از وب سایت انتقال داده شوند تا صفحه اصلی وب سایت. و در نتیجه هر صفحه می بایست برای کاربر مختص به خود بهینه سازی شده باشد. این تنها به رنک کلی وب سایت کمک نمی نماید بلکه به بدست آوردن بازدید کننده بیشتر از سایت منجر می شود.

جستجو توسط موبایل و صدا

تحقیقات نشان داده که تغییرات جدید گوگل نتیجه علاقه گوگل به پشتیبانی از موبایل بوده. به علاوه صفحه جستجوی کاربران در مرورگرهای موبایل گوگل هم اکنون مالک اندرویید می باشد که قابلیت های جستجو توسط صدا در آن تعبیه شده. جستجو توسط صدا منجر به انجام جستجوهای محاوره ای تر و طبیعی تر می گردد. علاوه بر جستجوی یک و یا دو کلمه، کاربران یک جمله کامل را جستجو می نمایند و برای کاربران راحت تر خواهد بود کل جمله را بیان نمایند و یا سوال خود را مطرح نمایند. مرغ مگس خوار برای پاسخ دهی به سوالات و درخواست های کاربران بهینه سازی شده. وب سایت هایی که در این الگوریتم نتیجه بهتری می گیرند ترافیک بازدید کننده آن ها بالا می رود.

تمرکز بر کیفیت

گوگل همیشه وب سایت ها را به ایجاد مطالب با کیفیت در سایت و حذف مطالب بی کیفیت ترقیب نموده است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا به کاربران سایت ها و صفحات با کیفیت تری را ارائه نماید. صاحبان سایت می بایست مطمئن شوند سایتشان معتبر و با کیفیت می باشد. این مورد هم به نتیجه جستجوی گوگل و هم به کسب و کار آنلاین وب سایت کمک می نماید. رنک سایت بالا می رود، بازدیدهای تک صفحه ای حذف می شوند و فروش شرکت بالا می رود. و این شانسی برای صاحبان مشاغل اینترنتی می باشد که با جهت دهی درست کاربران سایت رنک بهتر و در نتیجه موفقیت شغلی بیشتری در اینترنت داشته باشند.

کمپین بازاریابی محتوایی شما

بازاریابی محتوایی به ایجاد مطالب با کیفیت در داخل و خارج وب سایت می گویند. و آن به معنای ایجاد مطالب به صورت مرتب در سایت خود و سایر سایت ها می باشد که کاربران علاوه بر خواندن مطلب به آن لینک دهند و آن را به اشتراک بگذارند و بر روی آن نظر دهند. تمام این موارد به نتیجه بهتر وب سایت شما در جستجوی گوگل کمک می نماید.

مرغ مگس خوار سئو را از بین نبرده است

در هر بروز رسانی جدید گوگل این شبهه به وجود می آید که آیا سئو از بین رفته است. در سال های اخیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تفاوت های بسیاری نموده است. صاحبان وب سایت می بایست تمرکز خود را بر ایجاد وب سایت با کیفیت مناسب بگذارند و در صورتی که این کار ادامه یابد سایت به خوبی در موتورها جستجو می شود. صاحبان سایت می بایست تمامی جنبه های موضوع مورد نظر را پوشش دهند. آنها همیشه می بایست راه هایی را بیابند تا مطالب جدید ایجاد نمایند و می بایست مطالب خود را به صورتی ایجاد نمایند تا با کاربران وب سایت ارتباط بیشتری ایجاد نماید.

آینده سئو

گوگل همیشه در پی راه هایی است که بهترین و مرتبط ترین نتایج را به جستجو گران خود ارائه نماید. این به معنای آن است که صاحبان سایت ها می بایست به تلاش خود در داشتن سایتی با کیفیت که تمامی جنبه های موضوع سایت را تحت پوشش قرار می دهد ادامه دهند. صاحبان سایتی که تمرکز خود را بر ایجاد مطالب با کیفیت می گذارند، نتایج پایدار همیشگی خواهند گرفت. برای در ارتباط بودن با موتورهای جستجو بهتر است در راهنمای مدیران سایت موتورهای جستجو عضو شوید و دائما آن را بررسی نمایید.

13-اسفند-1392

نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد