راهکارهایی برای بهبود سئو سایت راهکارهایی برای بهبود سئو سایت

رتبه این آیتم
راهکارهایی برای بهبود سئو سایت
رتبه 4 در 2 رای از 1 تا 5

حوزه طراحی وب سایت بر دو بعد استوار است: نوآوری و تقلید.
اغلب طراحان وب سایت­ها علاقه مند به تصاحب کردن و به کارگیری آخرین متدهای بروز در طراحی و بهبود سئو تا زمانی که این متدها فراگیر شوند، هستند. گاه این نوآوری جای خود را به تعصب بی مورد می دهد. اما توصیه می­شود که با دیدی وسیع تر از تقلید تعصب گرانه به متدهای بروز به این حرفه نگاه کنیم. در این مقاله در مورد شش روش بهبود سئو که همچنان استوار و کارا هستند صحبت می­کنیم.

  • هوش مصنوعی

همان طوری که در مقالات پیشین هم مطرح شده است، " شاه کلید ما، محتوای سایت است.". همچنان، محتوا مهمترین و ارزشمندترین جنبه در طراحی سایت است. در این زمینه باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که کاربران شما ممکن است با دیوایس های مختلف مثل گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ از وب سایت شما استفاده نمایند و لذا باید ترکنش های شما با تمام دیوایس ها سازگار و کاربر پسند باشد. در این زمینه علم هوش مصنوعی متدهای متفاوتی برای اتوماتیک کردن بسیاری از جنبه های طراحی وب سایت ارائه نموده است که بکارگرفتن آن ها برای بهبود کاری به شدت توصیه می­شود.

  • تنوع

نکته کلیدی بعدی در بحث تولید محتوا و بهبود سئو وب سایت­ها تنوع و بروز رسانی مطالبی است که در وب سایت خود ارائه می دهید. در عین توجه به تنوع مطالبی که به شکل های گوناگون مثل فیلم، عکس و انیمیشن ارائه می کنید از اصل " کاربر پسند بودن ناوبری وب سایت " غافل نشوید.

  • تصاویر ناب

در گذشته استفاده کردن از تصاویر موجود و آماده بسیار متدوال بود اما امروزه بکار گرفتن دست نویس ها، دل نوشته ها و طراحی ها و نقاشی های شخصی و ناب موثرتر و بروز است. با رعایت این متد، شما قادر خواهید بود با مرتبط کردن نام تجاری خود با این طرح های ناب در بازار رقابتی پیش رو گام بردارید.

  • تجهیزات و گجت های پوشیدنی

پیشنهاد می شود، که هنگام طراحی سایت خود ریسپانسیو بودن آن در دیوایس های پوشیدنی و گجت ها را در اولویت کار خود قرار دهید. با توجه به رونق استفاده از این دیوایس ها با هدف پیروزی در رقابت توصیه می شود سازگاری با این دیوایس ها را در تمام مراحل کاری خود مدنظر قرار دهید.


  • تراکنش های موثر

با در نظر گرفتن ریسپانسیو بودن وب سایت در موبایل ها، تبلت­ها، ساعت های هوشمند و گجت های پوشیدنی، اصل " کاربر پسند" بودن اینترفیس ها و تراکنش های وب سایت به یک اصل اساسی و تاثیر گذار در بهبود رتبه و سئوی شما تبدیل خواهد شد.

  • انیمیشن های ناب

نهایتاً در نگاه اول بحث طراحی وب سایت در واقع به ظاهر وب سایت شما اشاره دارد. به نظر می رسد استفاده کردن از انیمیشن های ناب بهترین گزینه برای بهبود ظاهر وب سایت شما است.


نویسنده این مقاله می باشد که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد.

شبکه اجتماعی های نویسنده اینستاگرام و لینکدین.

به اشتراک گذاری مطلب در

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین

3 نظر

  • محمد رضا یکشنبه, 30 آبان 1395 11:32 پست شده توسط محمد رضا

    سلام ممنون مطلب مفیدی بود

  • ثبت آگهی جمعه, 14 خرداد 1395 18:10 پست شده توسط ثبت آگهی

    سلام و عرض تشکر از مطلب موفق و پایدار باشید

  • ثبت شرکت جمعه, 14 اسفند 1394 00:34 پست شده توسط ثبت شرکت

    بسيار زيبا و عالي.ممنون از مطالب خوبتون ثبت شرکت

يک نظر بدهيد

موارد ستاره دار الزامی هستند

طراحی سایت دارکوب | هاست دارکوب | دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد.
دارای مجوز از (سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران) ، (رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک کشور) ، (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
آموزشگاه طراحی سایت و سئو با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور افتتاح شد
دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد